Fitness Seller

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

Hoe lang doe jij er eigenlijk over om van van een BF waar je nu op staat naar een BF als dat van vorig jaar (met de DBB-contest) te gaan? En met of zonder hulpmiddelen.

• Topic Starter Topic Starter
Duurde iets van 3-4 weken. Het was toen wel aan het eind van mn kuur (testonly), maar geen speciale fatburners ofzo gebruikt. Ook bijna niet geminderd in carbs.. Het ging eigenlijk bijna vanzelf.. Komend jaar wil ik als test eens wedstrijddroog gaan cutten :)

Ik heb eergister nog een fotootje gemaakt, waarop ik alleen mn benen aanspan. Is wel goed te zien hoe bloated mn buik is :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Je houd idd flink veel vocht vast...maar het ziet er nog altijd wel goed uit. Probeer wel een beetje aan je borst te werken want die lijkt toch iets achter te lopen.

Dus van zo naar de rippedheid van de zomer duurt maar 4 weken? :eek:

Aan de pics te zien zou ik idd ff hard je borstschema omgooien, Lijkt ook wel alsof je redelijk vet% bent aangekomen, je staat nu toch wel rond de 13-14% schat ik zo

Je houd idd flink veel vocht vast...maar het ziet er nog altijd wel goed uit. Probeer wel een beetje aan je borst te werken want die lijkt toch iets achter te lopen.
Klopt die loopt wel iets achter... Komt denk ik omdat ie vroeger altijd voor liep, en ik al heel lang (jaren..) de nadruk op bovenkant leg.

Dus van zo naar de rippedheid van de zomer duurt maar 4 weken? :eek:
Yup, maar het is ook een deel vocht he, dus toen ik vorige keer droogtrainde viel dat samen met het einde van de kuur, dus ik heb zegmaar 3-4 weken echt gecut, en daarna verloor ik nog wat vocht dus daar hoefde ik niks voor te doen.

Aan de pics te zien zou ik idd ff hard je borstschema omgooien, Lijkt ook wel alsof je redelijk vet% bent aangekomen, je staat nu toch wel rond de 13-14% schat ik zo
Lijkt ook wel wat erger doordat mn buik nu zo vooruit staat he ;) Als ik in het licht sta en span mn buikspieren aan staat het sixpack er nog helemaal op :)

En qua kracht loopt mn borst goed mee, dus zou niet weten wat ik moest veranderen??? Maar zou hem toch wel wat groter willen zien idd

Klopt die loopt wel iets achter... Komt denk ik omdat ie vroeger altijd voor liep, en ik al heel lang (jaren..) de nadruk op bovenkant leg.

Yup, maar het is ook een deel vocht he, dus toen ik vorige keer droogtrainde viel dat samen met het einde van de kuur, dus ik heb zegmaar 3-4 weken echt gecut, en daarna verloor ik nog wat vocht dus daar hoefde ik niks voor te doen.

Lijkt ook wel wat erger doordat mn buik nu zo vooruit staat he ;) Als ik in het licht sta en span mn buikspieren aan staat het sixpack er nog helemaal op :)

En qua kracht loopt mn borst goed mee, dus zou niet weten wat ik moest veranderen??? Maar zou hem toch wel wat groter willen zien idd

Kracht is geen parameter voor groei heb ik zelf ook al gemerkt met bepaalde spieren...

Mijn chest groeit beter als ik ze MINDER intensief afmaak en niet telkens tot failure ga ermee. in tegenstelling tot men rug die ik echt moet afbreken voor spiergroei.
Probeer eens dingen die je nog nooit hebt gedaan, of machines die je altijd links hebt laten liggen
je zal waarschijnlijk wel afwisselen maar meestal komen dezelfde dingen toch steeds weer terug (bij mij was het zo althans)

Voor de rest ben je natuurlijk goed bezig, ben benieuwd wat eronderuit komt!

Ik varieer heel veel, maar misschien moet ik het maar eens over een hele andere boeg gooien inderdaad.

Misschien eens een poosje wat hoger volume en wat lagere intensiteit draaien.

Ja das wel een grappig verhaal eigenlijk.

Ik had een maand geleden een fotocamera besteld, maar nooit ontvangen. En vandaag ben ik met een maat van de sportschool naar dat bedrijf toegegaan herrie lopen schoppen..... Je kon zo aan de zaak al zien dat het niks was en de 35jarige vrouw die achter de kassa zat, was zogenaamd 'de stagiaire' :rolleyes:. Leveren kon niet, dat hadden ze via de telefoon al gezegd, maar ik had het geld nog steeds niet retour gekregen. Dan was de eigenaar op vakantie, dan was er iemand met de map met annuleringen weg, telkens een ander smoesje...

Ik zei dat ik NU mn geld terugwilde. Maakt ze de kassa open, zit er gewoon NIKS in! Nog geen stuiver!
Dus ik dacht, OF ik neem artikelen mee ter waarde van 150 euro, OF ik maak hier dingen kapot ter waarde van 150 euro. Maar die vrouw had de tranen haast in de ogen staan, ik was echt ontzettend WOEST. Ze zei uiteindelijk dat ze desnoods het geld van haar privérekening over zou maken... Dus ik ga d'r maar van uit dat het goedkomt.

Maar, pas dus op als je gaat bestellen bij [Link niet meer beschikbaar]! :D Dit was echt de eerste keer dat ik genaaid was bij een aankoop via internet, nog nooit een slecht ervaring mee gehad. Maar ik kreeg geen bevestigingsmail en vermoedde toen al dat het niet helemaal pluis was... Toen zocht ik even wat recensies op en alleeeen maar verhalen zoals dit en mensen die al 5 maand op hun geld wachten.. Daar had ik dus echt geen zin in.

Om terug te komen op je vraag. Ja er komen foto's, maar ik heb eerst een camera nodig dus.

moet je es hiernaar kijken:
http://tweakers.net/nieuws/65107/fa...punt-nl-laat-meerdere-gedupeerden-achter.html

wel nette resultaat tot nu toe:thumbs:

picture ziet er goed buff uit -->:thumbs:

zeker een goeie vooruit gang top kerel :thumbs:

ga zelf volgende week beginnen met zoiets, goed om je voortgang te lezen, hoest blijven zitten? ga ook maar een logje bijhouden

'hoest blijven zitten'?

Tot nu toe zit alles er nog... Nog paar weken te gaan! Ga vandaag het laatste potje test en bold aanbreken...

ja sorry, las het terug en dacht zelf al, hmm??? dat klopt niet
maar mooi dat het er nog op zit, haha, was k*t als nu al weg was.:p
mijn log staat er ook op nu, mocht je advies hebben, graag...

ps hoe tevreden ben je over je kuur?

Had er wel iets meer van verwacht, maar ben desalniettemin toch heel tevreden.

Gewicht hikt een beetje tegen de 98kg aan, al een poosje.

Daster bijna het 100kg monster en dat allemaal door boldenone :D waty is het toch een mooi spulletje he hehehe

Nee maar gaat goed bro, daar gaat het om.

netjes hoor , je doet ze erg goed en diep.

oh nee die op de achtergrond whoehahaha

Terug
Naar boven