AndroidHealthClinic

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

Moet trouwens zeggen dat toen ik gister borst biceps pakte ik duidelijk een verbetering in vasculariteit merkte. Conditioneel valt het eerlijk gezegd mee. Ik had gister het tempo is opgevoerd en getraind met 1 minuut rust telkens (normaal zo'n 3) en ik was goed buiten adem :p

Ik weet trouwens niet hoe ze het verzinnen, maar de sportschool is gewoon een volledige week dicht met ingang van vrijdag... Maar zien dat ik ergens anders kan trainen dan.

Das idd k*t met de feestdagen. bij ons is hij vrijdag en zaterdag alleen dicht. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de laatste anderhalve week echt een vochtkop gekregen, terwijl ik dus echt goed op mn zoutinname let.. Vorige kuur had ik er vrijwel geen last van eigenlijk terwijl ik toen juist veel brood at, en vandaag zei iemand bij me op de sportschool dat RIJST ook een grote boosdoener is. En daar eet ik nu zo'n beetje 500gr per dag van als het niet meer is.

Weet iemand of dat waar is?

Mn pens is trouwens ook behoorlijk opgeblazen telkens. Voel me echt zo'n log persoon nu. Kan niet meer op mn rug krabben, kan mn schoenen nauwelijks aandoen. Als ik voorover zit krijg ik het hartstikke benauwd na een paar minuten. Maar het hoort er allemaal bij :D Ben toch blij als ik weer ga cutten van de zomer ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb de laatste anderhalve week echt een vochtkop gegeten, terwijl ik dus echt goed op mn zoutinname let.. Vorige kuur had ik er vrijwel geen last van eigenlijk terwijl ik toen juist veel brood at, en vandaag zei iemand bij me op de sportschool dat RIJST ook een grote boosdoener is. En daar eet ik nu zo'n beetje 500gr per dag van als het niet meer is.

Mn pens is trouwens ook behoorlijk opgeblazen telkens. Voel me echt zo'n log persoon nu. Kan niet meer op mn rug krabben, kan mn schoenen nauwelijks aandoen. Als ik voorover zit krijg ik het hartstikke benauwd na een paar minuten. Maar het hoort er allemaal bij :D Ben toch blij als ik weer ga cutten van de zomer ;)

hehe lijkt mij wel.

heb ook een ongelooflijke vochtkop nu en alles wat jij net noemt em ik ga maandag me 7e week in met test op 750 en bold op 500

lekker spul he :D

Geen idee van dat rijst gedoe, maar als het zo is blijft er niet veel meer deftig eten over he ...

Die bloat in m'n pens heb ik ook een beetje last van, wat die vochtkop betreft, helemaal geen last van. Ik eet gewoon lekker brood naast rijst. Ik slik er wel aromasin bij ED 25 mg zonder dat het m'n gains in de weg lijkt te staan. 4 kg op drie weken.

Overigens wel wat hoge bloeddruk met die bold, heb je daar geen last van Daster?

Ik heb de laatste anderhalve week echt een vochtkop gegeten, terwijl ik dus echt goed op mn zoutinname let.. Vorige kuur had ik er vrijwel geen last van eigenlijk terwijl ik toen juist veel brood at, en vandaag zei iemand bij me op de sportschool dat RIJST ook een grote boosdoener is. En daar eet ik nu zo'n beetje 500gr per dag van als het niet meer is.

Erg herkenbaar dat laatste stuk...heb daar zelf ook ''last'' van.

Als je veel last hebt van vocht zal ik wat Proviron en evt Nolvadex erin gooien.

Laatst bewerkt:
had ook een hoge bloedruk van boldenone, heb bisoprolol 5mg p/d voorgeschreven gekregen, 2-3 weekjes genomen, en nix last meer gehad

Had laatst wel zomaar opeens een bloedneus, maar dat zou ook met de roaccutane te maken kunnen hebben.

Verder zou ik niet weten of mn bloeddruk hoog is, merk het nergens aan in ieder geval.

Misschien een idee om van rijst soort te switchen, basmatti, zilvervlies of bruinerijst zijn de beste keuzen.
Melk uit je voedingsschema verwijderen of beperken kan het opgeblazen gevoel een stuk verminderen.
Extra enzymen innemen die de grote hoeveelheden proteïne helpen verteren kan ook helpen. In supplementvorm of gewoon uit verse ananas of papaja.

Typische Roa kwaal;) had nog nooit in mijn leven bloedneus gehad, paar maanden Roa en toch 2x al bloedneus, is k*t spul maar werkt perfect tegen acne.
Suc6 verder!

Had laatst wel zomaar opeens een bloedneus, maar dat zou ook met de roaccutane te maken kunnen hebben.

Verder zou ik niet weten of mn bloeddruk hoog is, merk het nergens aan in ieder geval.

Misschien een idee om van rijst soort te switchen, basmatti, zilvervlies of bruinerijst zijn de beste keuzen.
Melk uit je voedingsschema verwijderen of beperken kan het opgeblazen gevoel een stuk verminderen.
Extra enzymen innemen die de grote hoeveelheden proteïne helpen verteren kan ook helpen. In supplementvorm of gewoon uit verse ananas of papaja.

Rijst ga ik zeker is afwisselen. Eet eigenlijk alleen maar witte rijst (heb Jay Cutler eens horen zeggen dat hij alleen maar witte rijst at offseason en heb dat maar klakkeloos overgenomen :p)

Melk drink ik toch al niet!

Typische Roa kwaal;) had nog nooit in mijn leven bloedneus gehad, paar maanden Roa en toch 2x al bloedneus, is k*t spul maar werkt perfect tegen acne.
Suc6 verder!
Ik normaal ook nooit nee! Thnx

Week 5

Ik heb er nu 5,5 week opzitten. Vanochtend stond de weegschaal op 97.8. Terwijl ik voor mn gevoel juist gewicht verloren was. Wel iets vet of vocht bijgekomen. De huidplooi bij mn buik was 17mm net (ook al 4mm meer dan in t begin).
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Kracht gaat nog steeds aardig omhoog, maar voornamelijk bij presses. Minder bij pulls.

Groot nadeel wat ik ondervind is dat ik veel last van mn onderrug heb laatste tijd. Heb al twee weken niet kunnen squatten of deadliften en gister kreeg ik na een paar setjes bent-over-rows al echt last. Desondanks is mn been ookal 67cm ondertussen..

Ander nadeel is dat de sportschool nu gesloten is en ik deze week en vorige week slechts 3x kan trainen.

Bloedneus hoort erbij, je bloed is dunner he;)

Is het zo'n enorme pomp in je onderrug ? of eerder gewoon pijn ?
Indien het eerste kan dit te verhelpen zijn met Taurine.

Gewoon pijn. Heeft niks met de pomp te maken.

Maar het is wel aardig chronisch. Neit alleen tijdens het trainen, maar ook tijdens het autorijden, achter de computer zitten.

Of soms al als ik gewoon een eind aan het lopen ben.

Hey Daster

heb je log helemaal gelezen leuk! heb ook abbo

maar had nog wel een vraagje op hoeveel mg laat je die roaccu meelopen?

suc6 verder

Staat gewoon in de openingspost hoor :)

20mg om de dag! Vrij lage dosis dus. Krijg nog steeds af en toe wel een puist, maar de echte test staat me over een paar weken te wachten! Vorige keer kwam de acne pas na een week of 10!

De sides worden minder. Heb bijna geen last van droge lippen meer bijvoorbeeld. Heb al een paar dagen niet meer van dat spul hoeven op te smeren. Die rugpijn kan wel weer in verband gebracht worden met de roa.. Maar aan de andere kant lijkt het me onwaarschijnlijk met deze dosis, ik heb er wel vaker last van. Misschien toch teveel met bolle rug gelift ofzo...

Weer een weekje verder ondertussen!

Allereerst even bekennen dat ik me met O&N flink heb uitgeleefd, maar de schade ondertussen wel weer ingehaald is. Netto gezien sta ik nu op t zelfde punt als 2 weken geleden, dus wat dat betreft wel een achteruitgang, maar de komende 8 weken er weer goed tegenaan!

Ik ga 2 veranderingen in mn dieet aanbrengen
Alle witte rijst vervangen door zilvervlies (dat is 600gr rijst per dag, al gedaan ondertussen)
Minder koolhydraten eten en vervangen door kokosolie! Ik heb paar hele goede dingen gelezen over kokosolie en wil sowieso minder carbs gaan eten. Ik begin echt steeds meer te twijfelen aan het belang van bergen carbs hele dagen en wil daarom eens een poosje veel meer vetten gaan eten, en koolhydraten hoofdzakelijk rondom de training en de ochtend.

Momenteel zijn mn verhoudingen KEV 50/30/20, die wil ik dus gaan veranderen naar 40/30/30 of 30/30/40.

En ik heb echt een hele dikke plofkop. Moet haast wel van de (witte) rijst komen denk ik. Hoop dat zilvervliesrijst eten helpt, maar ik ga waarschijnlijk ook proviron toevoegen.

Laatst bewerkt:
Weer een weekje verder ondertussen!

Allereerst even bekennen dat ik me met O&N flink heb uitgeleefd, maar de schade ondertussen wel weer ingehaald is. Netto gezien sta ik nu op t zelfde punt als 2 weken geleden, dus wat dat betreft wel een achteruitgang, maar de komende 8 weken er weer goed tegenaan!

Ik ga 2 veranderingen in mn dieet aanbrengen
Alle witte rijst vervangen door zilvervlies (dat is 600gr rijst per dag, al gedaan ondertussen)
Minder koolhydraten eten en vervangen door kokosolie! Ik heb paar hele goede dingen gelezen over kokosolie en wil sowieso minder carbs gaan eten. Ik begin echt steeds meer te twijfelen aan het belang van bergen carbs hele dagen en wil daarom eens een poosje veel meer vetten gaan eten, en koolhydraten hoofdzakelijk rondom de training en de ochtend.

Momenteel zijn mn verhoudingen KEV 50/30/20, die wil ik dus gaan veranderen naar 40/30/30 of 30/30/40.

En ik heb echt een hele dikke plofkop. Moet haast wel van de (witte) rijst komen denk ik. Hoop dat zilvervliesrijst eten helpt, maar ik ga waarschijnlijk ook proviron toevoegen.
25 à 50 mg provi is genoeg, btw xxl heeft die mct olie ook zoals in je kokosolie zit :) heb die hier ook staan en doe die bij men ochtendshake en bij het slapen gaan :D

wel netjes ben je toch al 7 kilo aangekomen, en hoe staat het met de droogheid?

en nog de beste wensen :)

Terug
Naar boven