AndroidHealthClinic

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

• Topic Starter Topic Starter
25 à 50 mg provi is genoeg, btw xxl heeft die mct olie ook zoals in je kokosolie zit :) heb die hier ook staan en doe die bij men ochtendshake en bij het slapen gaan :D

Ik ben dus van plan iets van 100ml per dag te gaan nemen, of misschien wel meer! Kokosolie is trouwens maar 4 euro voor 500ml, dus heeel goedkope caloriebron ;) Stuk goedkoper dan koolhydraten.

wel netjes ben je toch al 7 kilo aangekomen, en hoe staat het met de droogheid?

en nog de beste wensen :)

Droogheid is redelijk. Gelijk maar ff opgemeten en het vet bij mn buik is 16mm ongeveer. Iets lager dan de laatste meting, toen zat hij tegen de 18 aan! Zou dus deels vocht kunnen zijn wat al kwijt is...
Mn buikspieren heb ik gister ook getraind en ze komen echt goed door als ik ze aanspan.

Jullie ook de beste wensen nog!

Ja das wel een grappig verhaal eigenlijk.

Ik had een maand geleden een fotocamera besteld, maar nooit ontvangen. En vandaag ben ik met een maat van de sportschool naar dat bedrijf toegegaan herrie lopen schoppen..... Je kon zo aan de zaak al zien dat het niks was en de 35jarige vrouw die achter de kassa zat, was zogenaamd 'de stagiaire' :rolleyes:. Leveren kon niet, dat hadden ze via de telefoon al gezegd, maar ik had het geld nog steeds niet retour gekregen. Dan was de eigenaar op vakantie, dan was er iemand met de map met annuleringen weg, telkens een ander smoesje...

Ik zei dat ik NU mn geld terugwilde. Maakt ze de kassa open, zit er gewoon NIKS in! Nog geen stuiver!
Dus ik dacht, OF ik neem artikelen mee ter waarde van 150 euro, OF ik maak hier dingen kapot ter waarde van 150 euro. Maar die vrouw had de tranen haast in de ogen staan, ik was echt ontzettend WOEST. Ze zei uiteindelijk dat ze desnoods het geld van haar privérekening over zou maken... Dus ik ga d'r maar van uit dat het goedkomt.

Maar, pas dus op als je gaat bestellen bij [Link niet meer beschikbaar]! :D Dit was echt de eerste keer dat ik genaaid was bij een aankoop via internet, nog nooit een slecht ervaring mee gehad. Maar ik kreeg geen bevestigingsmail en vermoedde toen al dat het niet helemaal pluis was... Toen zocht ik even wat recensies op en alleeeen maar verhalen zoals dit en mensen die al 5 maand op hun geld wachten.. Daar had ik dus echt geen zin in.

Om terug te komen op je vraag. Ja er komen foto's, maar ik heb eerst een camera nodig dus.

Goed gehandeld.

Waarom nu opeens proviron toevoegen aan je kuur? Als ik ooit ga kuren zou ik het aan heel de kuur laten meelopen.

Je moet het eigenlijk pas na week 5 ofzo mee laten lopen, dat wilde ik eigenlijk ook wel, want die week kreeg ik ineens een dikke vochtkop, maar het was eventjes niet te leveren.

En ik heb nog 7-8 weken te gaan, dus iets 'vertraging' lijkt me geen probleem. Het gaat me voornamelijk om de vochtafdrijvende werking.

Update:

Gewicht gezakt naar 96.3. Ik denk (hoop) dat dat vocht is! Ik oog in ieder geval een stuk droger. 's Ochtends zijn mn buikspieren bijvoorbeeld heel goed zichtbaar.
Verandering in mn dieet werkt dus wel denk ik. Vandaag voor het eerst nieuwe eten gemaakt met kokosolie. Normaal deed ik
-1kg rijst
-2kg koolvis
-1kg broccoli en verdeel dat over 8 porties. Nu doe ik 400gr rijst minder en 200ml kokosolie erin.

Is wel goed te eten.

Even wat foto's ;)

Minpuntje blijft toch wel borst IMO. Al is de bovenkant goed bijgetrokken icm voorkant schouder. Ik had altijd nog wel zichtbare sleutelbeenderen, dat is eindelijk weg nu! Mn training was altijd heel erg gericht op de bovenkant, ga me nu wat meer richten op de onderkant.
Verder ben ik overal heel tevreden over. Rug, schouders en armen zijn flink gegroeid. Benen heb ik op een lager pitje gezet, ik vind ze met 67cm groot genoeg en ik heb serieus nog maar 2 broeken die passen. Bovendien kan ik helaas bijna niet squatten en deadliften omdat ik heel snel last heb van mn onderrug. Wel jammer, want ik had eigenlijk als doel mn squat naar de 200kg te krijgen deze kuur, en de deadlift naar 220.

Gewicht op foto's is 96.3. Aan het eind van de kuur weer wat foto's, maar met massa gaat het heel traag nu!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vreemde buik. Je hebt duidelijk wat vet daar, maar toch zie je je abs nog goed. Vreemd. :p

rug ziet er goed uit!

Ik heb hele dikke buikspieren denk ik ;) Mn abs blijven altijd zichtbaar.

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Ben ik ook wel het meest tevreden mee. Bij dit vetpercentage moet je toch wat meer massa op de borst hebben.. Daarom heb ik ook al erg veel zin om weer droog te gaan trainen over een paar maand :D

ziet er redelijk goed uit..mss 2 aandachtspuntjes, rug en traps

Gister betrekkelijk eenvouding 10x150kg gesquat! Terwijl de vorige keer dat ik squatte iets van 6 weken geleden was (8x150 toen, dus PR dit :D).. Geen last van mn onderrug!

bold he :D

Hehe :p

Mn benen blijven sowieso heel sterk altijd. Van de zomer had ik ze ook iets van 3 maand niet getraind en verbrak daarna na 3 weken mn oude PR al :)

Hehe. Ik doe ze tot onder parallel hoor ;)

hhahaha ik liet het net zien maar hij was boos dat hij op internet stond dus maar weggehaald

Je bent trouwens goed vooruit gegaan met massa complimenten.

Laatst bewerkt:
Waarom kan jij je posts verwijderen en ik niet ???

elite member :cool:

100kg pushpress vandaag :)

Wel mooie mijlpaal weer..

Verlies nog steeds vocht! Heb natuurlijk zo'n 1/3 van mn carbs uit mn voeding geschrapt en dat maakt veel verschil samen met de witte rijst vervangen door zilvervlies. Mn kop is haast weer normale grootte :D
Op de weegschaal merk ik het ook wel.. Gewicht blijft beetje hangen bij 96.3. Eet bijna 5000kcal, maar misschien toch nog wat omhoog gooien.

nette squats gozer --->:thumbs:

test/bold vind ik ook heerlijk begrijp de ophef niet erover?

Terug
Naar boven