- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch blijf ik erbij dat jij een schema als stronglifts moet gaan volgen! met dit soort schema ga jij niet bijster veel bereiken. ER ZIJN SCHEMA'S SPECIAAL VOOR BEGINNERS, GEBRUIK ZE!! Is echt geen aanval maar eerder een goeie raad die ik graag zelf had gekregen toen ik net begon.
Nu denk je mss dat iedereen aan het zeuren is, maar ooit zul je er (hopelijk) achterkomen dat iedereen die hier Stronglifts! en rippetoe! loopt te roepen het eigelijk bij het juiste eind had. Maar ja je bent nog maar 14 jaar dus als je nu een jaartje gaat kloten met een 'bodybuilding schema' zal het niet veel maken voor later.
17 kg dumbbells 4x8Een gym met gebrek aan schijven, faalt wel hard. Wel mooie training neergezet.
net je schema bekeken:
- Eten: Bij avondeten staat niets ingevuld, maar tel je 1000cals. Als dit elke keer zo is (met dezelfde E/K/V verdeling) dan is dit ok. Maar ik vermoed dus dat dit niet elke keer zo zal zijn...
+ op cardio dagen, ga je sowieso veel verbranden en is 3000cals niet zo veel...
- 3daag split: Zoals al vermeld: Richt je meer op compounds. Ik zie squat enkel op dinsdag staan: Bekijk dit niet (zoals de meeste) als een beenoefening. Het gaat hier om de BELANGRIJKSTE COMPOUND, dus deze mag/zou/moet je meerdere keren per week doen. bv op woensdag bij je bench zou je perfect nog squat kunnen toevoegen. Voor de rest, focus op bench, MP, SQUAT, deadlift, rows.

Mooi toch?buik:
SUPERDUDES HOUDEN AL DIE k*tMACHINES BEZET
dus maar gewoon crunches tot failure gegaan (ong 50x)