- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snotverdomme ik was dr al bang voor! Lees het verhaal door... Henkerina de pijp uit, yes toch niet ..... komt nu dit verhaaltje er achter aan!
Dju
Ps lloyd is wel vergeten er bij te zetten dat ik als Mark Rutte nog een briefje achter liet......
Naar die €1000 euro wat ik jullie tijdens de verkiezingen beloofd heb kunnen jullie echt wel fluiten.....
maar ik dacht dat we dat stil zouden houden Henkerina? Hoe komt dit dan toch in het spel terecht?Verdomme. Nou ja, beter met jou een stel dan met osgeur hhhhhhhhhh
Ze weten toch niet wie er bij hun in het kamp zitten. Waarschijnlijk gewoon iemand beschermd waarvan ze vermoeden dat er een aanslag op zou kunnen komen.Rare move, ik kan natuurlijk niet nuttig zijn voor beide kampen. Willen ze me zo zwartmaken voor de stemming tijdens de dag omdat ze weten dat ik er 's nachts moeilijk uitgespeeld kan worden (ben al eens 's nachts bescherm geweest) ?
Ze weten toch niet wie er bij hun in het kamp zitten. Waarschijnlijk gewoon iemand beschermd waarvan ze vermoeden dat er een aanslag op zou kunnen komen.
Is het dan niet erg toevallig dat zowel de NWO als de allies bij jou staan als ze random op iemand zouden gaan staan om niemand in de weg te zitten?Ik denk dat ze gewoon hun leider niet in de weg wilden zitten.
Dit heeft al weer heel wat meer duidelijk gemaakt. Virusje zit in ieder geval niet in het kamp van Drbrik. De stemmingen op Virusje zijn dan wel verdacht. Alleycat NickyCF Drbrik Diaephi Diaephi heeft er voor gezorgd dat LM, een burger, er uit ging. Gisteren hebben ze iedereen opnieuw zover gekregen om een Burger te killen. Vandaag ga ik voor Diaephi. For sure dat onze burgemeester corrupt is. Hij heeft eerder de dans ontsprongen, but not today!
Is het dan niet erg toevallig dat zowel de NWO als de allies bij jou staan als ze random op iemand zouden gaan staan om niemand in de weg te zitten?

Daffy stemde later ook op burger Imba toch?
Diaephi
Oh oh, had je mijn vertrouwen deze game.. is die nu opeens helemaal verloren 
Ga jij je nu opeens van de domme houden?Oh oh, had je mijn vertrouwen deze game.. is die nu opeens helemaal verloren
![]()

zorg je wel dat je genoeg popcorn overhoudt voor de film?![]()

Daffy stemde later ook op burger Imba toch?
Diaephi
dat niet, maar word wel een beetje moe van dat als mevrouw iemand in de smiezen heeft die er ook koste wat kost uit moet....is het niet vandaag, dan morgen.
Het is dat ik niets belastend tegen haar kan vinden, maar heel stiekem hoop ik dat Daffy een burger is...
net zoals de vorige keren dat onze Hill een hetze tegen iemand creëerde

I'm just playing a game.