AndroidHealthClinic

WO III weerwolf spelletje

:roflol:

snotverdomme ik was dr al bang voor! Lees het verhaal door... Henkerina de pijp uit, yes toch niet ..... komt nu dit verhaaltje er achter aan!
Dju

Ps lloyd is wel vergeten er bij te zetten dat ik als Mark Rutte nog een briefje achter liet......

Naar die €1000 euro wat ik jullie tijdens de verkiezingen beloofd heb kunnen jullie echt wel fluiten.....

Verdomme.
Nou ja, beter met jou een stel dan met osgeur hhhhhhhhhh

Dit heeft al weer heel wat meer duidelijk gemaakt. Virusje zit in ieder geval niet in het kamp van Drbrik. De stemmingen op Virusje zijn dan wel verdacht.
Alleycat
NickyCF
Drbrik
Diaephi

Diaephi heeft er voor gezorgd dat LM, een burger, er uit ging. Gisteren hebben ze iedereen opnieuw zover gekregen om een Burger te killen.

Vandaag ga ik voor Diaephi. For sure dat onze burgemeester corrupt is. Hij heeft eerder de dans ontsprongen, but not today!

Rare move, ik kan natuurlijk niet nuttig zijn voor beide kampen. Willen ze me zo zwartmaken voor de stemming tijdens de dag omdat ze weten dat ik er 's nachts moeilijk uitgespeeld kan worden (ben al eens 's nachts bescherm geweest) ?
Ze weten toch niet wie er bij hun in het kamp zitten. Waarschijnlijk gewoon iemand beschermd waarvan ze vermoeden dat er een aanslag op zou kunnen komen.

zie je wel dat die brik probeerde af te leiden!!

Dit heeft al weer heel wat meer duidelijk gemaakt. Virusje zit in ieder geval niet in het kamp van Drbrik. De stemmingen op Virusje zijn dan wel verdacht. Alleycat NickyCF Drbrik Diaephi Diaephi heeft er voor gezorgd dat LM, een burger, er uit ging. Gisteren hebben ze iedereen opnieuw zover gekregen om een Burger te killen. Vandaag ga ik voor Diaephi. For sure dat onze burgemeester corrupt is. Hij heeft eerder de dans ontsprongen, but not today!

Hierin volg ik je, de volgende op mijn lijstje is alleycat overigens. Het profiel past perfect voor de spion-opperleider-spion killreeks.

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Is het dan niet erg toevallig dat zowel de NWO als de allies bij jou staan als ze random op iemand zouden gaan staan om niemand in de weg te zitten?

Ik ben al eens beschermd geweest dus een logische keuze dan denk ik.

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Nog vergeten te stemmen ook Diaephi

Normaal kan ik rond zes uur nog eens online komen ook maar daarna ga ik naar de film dus ik kom dan pas terug online na 10u. Maak in ieder geval de slimme keuze burgers :)

Ik vertrouw NickyCF niet.
Moet wederom zo werken, dus zal ik wel weer verdacht worden door niks te melden hier. :p

Daffy stemde later ook op burger Imba toch?
Diaephi

Bitchfight :D

dat niet, maar word wel een beetje moe van dat als mevrouw iemand in de smiezen heeft die er ook koste wat kost uit moet....is het niet vandaag, dan morgen.
Het is dat ik niets belastend tegen haar kan vinden, maar heel stiekem hoop ik dat Daffy een burger is...
net zoals de vorige keren dat onze Hill een hetze tegen iemand creëerde

dat niet, maar word wel een beetje moe van dat als mevrouw iemand in de smiezen heeft die er ook koste wat kost uit moet....is het niet vandaag, dan morgen.
Het is dat ik niets belastend tegen haar kan vinden, maar heel stiekem hoop ik dat Daffy een burger is...
net zoals de vorige keren dat onze Hill een hetze tegen iemand creëerde

Oghjeetje. Wist niet dat het diep zat. Een hetze nog wel.

Je hoeft niet mee te gaan in hetgeen wat ik stem. Ik zeg een paar posts ervoor dat Diaephi er voor gezorgd heeft dat de eerste burger er uit ging, de stemmen vervolgens zijn kant opdraaien en er weer een burger uitgaat.. En dan vraag jij vervolgens "Was het niet Diaephi die er voor zorgde dat er een burger uitging?". Vandaar mijn post. Niet zo butthurt zijn telkens als ik iets tegen jou post. We zitten nou eenmaal zelden in hetzelfde kamp :rolleyes:

Graag willen dat Diaephi een burger is, alleen om mij een hak te zetten.. :rolleyes:

Dat jij het diep serieus opvat en het persoonlijk wilt maken omdat je het niet zo leuk vond dat ik je de vorige keren eruit stemde omdat je slecht was.. Sorry hoor :kiss: I'm just playing a game.

Vermakelijke bitchfight zo onder het toiletbezoek :o

Ik ga overigens op diaephi net als gisteren, nu wel dikgedrukt.

Terug
Naar boven