XXL Nutrition

WO III weerwolf spelletje

lol ja ik speel wel openlijk, maar het is ook heel open dat ik nog erg nieuw ben hierin... zoek wel naar hints, maar zal nog wat games moeten meedoen voordat ik al die machiavellistische plotten hier kan volgen! Ik zet wel mijn twijfels bij de rol als brave burgervader van Diaephi, en orgineel is wel zo druk bezig met mensen van cult zijn te beschuldigen dat ik het idee krijg dat hij toch erg graag de aandacht van hem wegleid!

lol ja ik speel wel openlijk, maar het is ook heel open dat ik nog erg nieuw ben hierin... zoek wel naar hints, maar zal nog wat games moeten meedoen voordat ik al die machiavellistische plotten hier kan volgen! Ik zet wel mijn twijfels bij de rol als brave burgervader van Diaephi, en orgineel is wel zo druk bezig met mensen van cult zijn te beschuldigen dat ik het idee krijg dat hij toch erg graag de aandacht van hem wegleid!

viel mij ook op.

Aan de andere kant brikske: gisteren zochten we nog een newbee omdat we ervanuit gingen dat een newbee de wereldleider was...
hmz makes me wonder!

Wat wil je daarmee zeggen Nicky

ja ik ben sowieso nieuw hier in........ stem maar op mij als jullie daar gelukkig van worden. Weet niet wie nog meer nieuw is hier? Maar als je op mij gaat stemmen... leg dan wel even uit waarom je zo graag een burger er uit wipt... welke kant hoor je bij? Nwo of allies?

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Hey die duitse schlager ken ik nog niet!

ja ik ben sowieso nieuw hier in........ stem maar op mij als jullie daar gelukkig van worden. Weet niet wie nog meer nieuw is hier? Maar als je op mij gaat stemmen... leg dan wel even uit waarom je zo graag een burger er uit wipt... welke kant hoor je bij? Nwo of allies?

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Hey die duitse schlager ken ik nog niet!

Ik vind het vreemd dat je terwijl we hier openlijk besproken hebben dat we zoeken naar een newbee zoeken, er zo erg de nadruk op legt. En omdat je origineel beschuldigd van afleiden, dacht ik: "wellicht projecteert hij nu zijn eigen tactiek op een ander".
Offer je jezelf op? of is het nog onhandigheid?
daar twijfel ik dus over.

Ik vind het vreemd dat je terwijl we hier openlijk besproken hebben dat we zoeken naar een newbee zoeken, er zo erg de nadruk op legt. En omdat je origineel beschuldigd van afleiden, dacht ik: "wellicht projecteert hij nu zijn eigen tactiek op een ander"
Ja inderdaad, mijn 'tactiek' snap d'r nog niet eens de helft van, maar ik heb wel flinke taktieken... Ik voel me gevleid dat je me zo hoog inschat!

Goedemorgen.. Dat was niet zo'n beste zet gisteren.

Eerst maar eens kijken wat de nacht met de wereld doet. Ik blijf overigens bij mijn stem gisteren. Er werd gisteren met man en macht geprobeerd de stemming van Dieaphi af te leiden, wat ook nog gelukt is met als gevolg een burger minder. Jammer.

viel mij ook op. Aan de andere kant brikske: gisteren zochten we nog een newbee omdat we ervanuit gingen dat een newbee de wereldleider was... hmz makes me wonder!
Er is de nieuwe russische wereldleider/newbee en de sterk spelende geallieerden wereldleider é...

Als mijn vermoeden juist is zijn we trouwens nog een goeie speler kwijt ook.

was toch Chinese wereldleider nu..... en ik heb geen spleetogen :D , en sterk spelen... nou dat zal wel het laatste zijn waar ik van beschuldigd kan worden denk ik!

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

potdomme die lloyd doet elke dag langer over zijn ontbijt en schijten.....:D

Sorry ik verveel me beetje op het werk!

hij heeft denk ik een flinke kater van die voetbal wedstijd van gister dus wat opstartproblemen :P

hehe krijg net serieus een visitekaartje voor mijn neus met als adres: Llodstraat te Rotterdam ;)
moest gelijk ff checken of het verhaal inmiddels hier stond haha

• Topic Starter Topic Starter
hehe krijg net serieus een visitekaartje voor mijn neus met als adres: Llodstraat te Rotterdam ;)
moest gelijk ff checken of het verhaal inmiddels hier stond haha

Die Lloydstraat staat in het Lloydkwartier hier om de hoek ook nog es XD

Staat overigens sterrenrestaurant fg in die straat voor als je lekker wilt eten.

Verhaal komt er aan mensen, is zoveel gebeurd vannacht dat ik dat allemaal eerst op een rijtje moet hebben op papier

inb4 straat is vernoemd naar de lekkerste mosselbeerlijke zalm van de stad

Nacht 3: 007

De nieuwe leider van de New world order besluit gelijk op jacht te gaan naar degene achter wie de moord op zijn voorganger zat. Voor hem was er maar 1 die hier achter zat en dat was degene die achter alles kan komen hier in onze leefwereld. Wie? Ja jongens en meisjes dat is natuurlijk een domme vraag, uiteraard is dat onze oppermod Trem. Over hem werd gezegd ja kill die dikke mod maar, kan maar 1 iemand zijn dacht god zo.

Xi Jinping stuurde de marine aangezien die toch nergens naar toe wilden deze nacht naar het hoofdkantoor in België waar alle mods bijeenkomen om in het diepste geheim te praten over hoe zij de wereld es weer zullen gaan overnemen.

http://www.youtube.com/watch?v=7edeOEuXdMU

Echter toen de marine van de NWO aan kwam bij het hoofdkantoor bleek dat een 2e herbeleving van WOI niet kon worden uitgevoerd. Het voltallige leger inclusief Luchtmacht en de Guerrilla beweging bleek bij deze meeting te zijn. Verbaasd en vol ongeloof keerden de marine terug naar huis. Voor hen geen lekker stukje dik modvlees deze nacht.

De Marine van de Allies moesten met de Landmacht van de Axis vechten om Wauter te beschermen deze nacht wat betekent dat beide kampen hem als waardevol zien voor hun partij. Echter kwam de vredespijp en de witte vlag al snel en werd er heel bourgondisch gegeten en gedronken onder elkaar

Een van de leiders van de geallieerden bleek de laatste overgebleven spion op het spoor te zijn die volgens hem veels te luid overdag had geroepen dat ze het was. Hij gaf de orders door als een trouwe adjuvant van het Kapitalisme en Obama luisterde gewillig en besloot zelf maar op pad te gaan om de spion die in zijn hofhouding bleek te zitten als een luis in de pels te killen. Hier was niet al te veel moeite voor nodig aangezien ze raar aan het ronddansen was met een clownsmasker op om de aanwezige andere gasten te entertainen. Hij pakte zijn gun en schoot haar koelbloedig en snel neer met een nekschot. De spion kon nog vol verdwazing de volgende woorden uitspreken: "Brazilië en sperzieboontjes" en ze stierf.

De woorden die ze had gekregen van God in haar loopbaan was het gewoon het eerste wat God in zijn leven zag voor zich en hadden geen enkele relevantie met het spelverloop.

Henkerina is dood

Ze was de laatste overgebleven spion en had geen invloed op het spelverloop wegens haar rol als gek, ze stierf met de gedachte wat voor haar gedachtegoed betekend te hebben.

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Er kan weer gespeeld worden tot 22.00 18-12-2014 beste stervelingen

De nieuwe leider van de New world order besluit gelijk op jacht te gaan naar degene achter wie de moord op zijn voorganger zat. Voor hem was er maar 1 die hier achter zat en dat was degene die achter alles kan komen hier in onze leefwereld. Wie? Ja jongens en meisjes dat is natuurlijk een domme vraag, uiteraard is dat onze oppermod Trem.

Insinuatie dat Trem slecht is volgens mij? Vraag is natuurlijk of de nieuwe chineze opperleider het bij het juiste eind heeft.

Over hem werd gezegd ja kill die dikke mod maar, kan maar 1 iemand zijn dacht god zo. Xi Jinping stuurde de marine aangezien die toch nergens naar toe wilden deze nacht naar het hoofdkantoor in België waar alle mods bijeenkomen om in het diepste geheim te praten over hoe zij de wereld es weer zullen gaan overnemen.

De jager van de NWO bleef normaal thuis? Zijn het dan nog allemaal newbees in dat kamp? Kan toch bijna niet anders. Hij/zij weet dan wel niet wie zijn leider maar je beschermt toch beter iemand dan.

Echter toen de marine van de NWO aan kwam bij het hoofdkantoor bleek dat een 2e herbeleving van WOI niet kon worden uitgevoerd. Het voltallige leger inclusief Luchtmacht en de Guerrilla beweging bleek bij deze meeting te zijn. Verbaasd en vol ongeloof keerden de marine terug naar huis. Voor hen geen lekker stukje dik modvlees deze nacht.

Tremendes dan toch goed maar zoals bij de NWO weet niemand het zeker.

De Marine van de Allies moesten met de Landmacht van de Axis vechten om Wauter te beschermen deze nacht wat betekent dat beide kampen hem als waardevol zien voor hun partij. Echter kwam de vredespijp en de witte vlag al snel en werd er heel bourgondisch gegeten en gedronken onder elkaar.

Rare move, ik kan natuurlijk niet nuttig zijn voor beide kampen. Willen ze me zo zwartmaken voor de stemming tijdens de dag omdat ze weten dat ik er 's nachts moeilijk uitgespeeld kan worden (ben al eens 's nachts bescherm geweest) ?

Een van de leiders van de geallieerden bleek de laatste overgebleven spion op het spoor te zijn die volgens hem veels te luid overdag had geroepen dat ze het was. Hij gaf de orders door als een trouwe adjuvant van het Kapitalisme en Obama luisterde gewillig en besloot zelf maar op pad te gaan om de spion die in zijn hofhouding bleek te zitten als een luis in de pels te killen. Hier was niet al te veel moeite voor nodig aangezien ze raar aan het ronddansen was met een clownsmasker op om de aanwezige andere gasten te entertainen. Hij pakte zijn gun en schoot haar koelbloedig en snel neer met een nekschot. De spion kon nog vol verdwazing de volgende woorden uitspreken: "Brazilië en sperzieboontjes" en ze stierf.

Hiervoor had ik al schrik, Henkerina kwam opeens met een post over de spion. Ik heb nog ff getwijfeld om te vragen om de post aan te passen maar dan had het nog meer opgevallen. Gelukkig was het wel de gek. Blijf er wel bij dat er aan de obama sowieso een goeie speler inzit. Spion-opperleider-spion(gek) is geen toeval meer.

Evenement Cupido

Mark Rutte kan het niet maar aanzien, eindelijk was er een vrouw geweest na al die mannen op wie hij met heel zijn hart verliefd was. Bleek ze een spion te zijn van de vijand! Ze vermaakte hem zelfs in het witte huis in de enkele uren voordat ze werd neergeschoten. Diep bedroefd vloog hij terug naar Nederland om in het bezette land zijn torentje te betrekken.

Met de dood van zijn geliefde en met het land in het verval besloot hij er maar een einde aan te maken.
Het land moet nu alweer een klap verwerken (of juist een overwinning?) met de dood van de minister president.

Mark Rutte, leider 2 van de geallieerden kon de dood van zijn geliefde niet verwerken

Drbrik was 1 van de 3 leiders van de geallieerden en geraakt door cupido

Mark Rutte kan het niet maar aanzien, eindelijk was er een vrouw geweest na al die mannen op wie hij met heel zijn hart verliefd was. Bleek ze een spion te zijn van de vijand! Ze vermaakte hem zelfs in het witte huis in de enkele uren voordat ze werd neergeschoten. Diep bedroefd vloog hij terug naar Nederland om in het bezette land zijn torentje te betrekken. Met de dood van zijn geliefde en met het land in het verval besloot hij er maar een einde aan te maken. Het land moet nu alweer een klap verwerken (of juist een overwinning?) met de dood van de minister president. Mark Rutte, leider 2 van de geallieerden kon de dood van zijn geliefde niet verwerken
Drbrik was 1 van de 3 leiders van de geallieerden en geraakt door cupido

Meevaller, nice :D

snotverdomme ik was dr al bang voor! Lees het verhaal door... Henkerina de pijp uit, yes toch niet ..... komt nu dit verhaaltje er achter aan!
Dju

Ps lloyd is wel vergeten er bij te zetten dat ik als Mark Rutte nog een briefje achter liet......

Naar die €1000 euro wat ik jullie tijdens de verkiezingen beloofd heb kunnen jullie echt wel fluiten.....

snotverdomme ik was dr al bang voor! Lees het verhaal door... Henkerina de pijp uit, yes toch niet ..... komt nu dit verhaaltje er achter aan!
Dju

Ps lloyd is wel vergeten er bij te zetten dat ik als Mark Rutte nog een briefje achter liet......

Naar die €1000 euro wat ik jullie tijdens de verkiezingen beloofd heb kunnen jullie echt wel fluiten.....

Je bent nu gereïncarneerd als Geert Wilders

Je mag je nu alleen nog maar uiten over Moslims wanneer die in het verhaal voorkomen

150509-wilders-geert-ANP-9773187.jpg

Terug
Naar boven