XXL Nutrition

WO III weerwolf spelletje

Oghjeetje. Wist niet dat het diep zat. Een hetze nog wel.

Je hoeft niet mee te gaan in hetgeen wat ik stem. Ik zeg een paar posts ervoor dat Diaephi er voor gezorgd heeft dat de eerste burger er uit ging, de stemmen vervolgens zijn kant opdraaien en er weer een burger uitgaat.. En dan vraag jij vervolgens "Was het niet Diaephi die er voor zorgde dat er een burger uitging?". Vandaar mijn post. Niet zo butthurt zijn telkens als ik iets tegen jou post. We zitten nou eenmaal zelden in hetzelfde kamp :rolleyes:

Graag willen dat Diaephi een burger is, alleen om mij een hak te zetten.. :rolleyes:

Dat jij het diep serieus opvat en het persoonlijk wilt maken omdat je het niet zo leuk vond dat ik je de vorige keren eruit stemde omdat je slecht was.. Sorry hoor :kiss: I'm just playing a game.

wat ik niet snap is dat als ik je redenering bevestig met nog een volgend argument dat er dan zo'n steek komt, that's all

remember dat ik niet zo goed en niet zo lang boos ben ;)

Ik ga ook voor Diaephi. Het is simpel imba stemmers afwerken. Had ik gisteren al aangegeven denk dat ik daarom dood moest vannacht.

But i'm still alive!

2ponrr5.jpg

hoe zit het met de hint van een nacht of 2 terug met die russische tekst ''kill the fucking b*ch'' ofzo? is dat geen hint naar een van de vrouwen toe? (no offence vrouwen :D )

aye ik hem IMBA gestemd omdat Wauter die uitleg gaf, ik ben burger :mad:

beetje verdacht dit trem

hoe zit het met de hint van een nacht of 2 terug met die russische tekst ''kill the fucking b*ch'' ofzo? is dat geen hint naar een van de vrouwen toe? (no offence vrouwen :D )
Cyka blyat davai nahui betekend "fucking b*ch, go f**k yourself". Lijkt inderdaad op vrouwen gericht.
HillR of NickyCumFace ???

aangezien hillr en nicky elkaar blijkbaar niet zo goed liggen dit spel zitten ze wss niet bij elkaar in het kamp, wat wel kan is dat ze beide slecht zijn maar in verschillende kampen zitten. of eentje is burger en de ander slecht, of ze zijn beide burger en maken ruzie om niks..

Leeft dit nog :eek: awesome :D
succes voor alle kanten iig.

Ik ga ook voor Diaephi. Het is simpel imba stemmers afwerken. Had ik gisteren al aangegeven denk dat ik daarom dood moest vannacht. But i'm still alive!
2ponrr5.jpg

Zo makkelijk zeg alle stemmers op imba afwerken. Of jij nooit gruwelijk mis heb gezeten.
Denk iig dat je mij er niet uit wilt hebben ;)

Ik ga mee op dieaphi

weet niet of ik vanavond nog online ben. voor nu ga ik mee op diaephi. als er vandaag geen gekke dingen gebeuren zou ik toch morgen eens verder gaan op die b*ch hint

Ik zie nog steeds niet zo goed wat Diaephi verkeerd gedaan heeft ...

Wauter

Weet niet goed wat zijn spel is, maar helemaal kloppen doet het volgens mij niet.

Gisteren ging de stemming naar Diaephi. Wauter stemde als eerste op IMBA waarna die eruit ging. Nu loopt hij opeens voorop bij de stemming op Diaephi.

Iedereen lijkt ook helemaal vergeten te zijn dat Wauter als eerste op IMBA stemde.​

Zo makkelijk zeg alle stemmers op imba afwerken. Of jij nooit gruwelijk mis heb gezeten.
Denk iig dat je mij er niet uit wilt hebben ;)

Ik ga mee op dieaphi

Nee idd kan zijn dat er per ongeluk toch iemand goed is maar dat spreekt voor zich. Eerst Diaephi maar en gezien de postings van wauter en steensteen kan ik het daar ook niet mis mee hebben. Daarna zien we wel even verder.

Niemand trouwens die hier traint? Heb nog geen hell yeah gehad.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Wauter

Weet niet goed wat zijn spel is, maar helemaal kloppen doet het volgens mij niet.

Gisteren ging de stemming naar Diaephi. Wauter stemde als eerste op IMBA waarna die eruit ging. Nu loopt hij opeens voorop bij de stemming op Diaephi.

Iedereen lijkt ook helemaal vergeten te zijn dat Wauter als eerste op IMBA stemde.​

Nee zeker niet vergeten maar zijn lijstjes zijn wel handig. Dat hij mee gaat op Diaephi en op het laatst toch switcht kennen we inmiddels ook wel.
Maar dat weet jij ook wel dus deze post van je maakt mij even fronsen.

Wauter

Al zou wauter slecht zijn, dan kunnen we zijn kwaliteit om de andere badguys eruit te pikken nog wel gebruiken. Vergeet niet dat er twee slechte partijen zijn :)

Wauter Weet niet goed wat zijn spel is, maar helemaal kloppen doet het volgens mij niet. Gisteren ging de stemming naar Diaephi. Wauter stemde als eerste op IMBA waarna die eruit ging. Nu loopt hij opeens voorop bij de stemming op Diaephi. Iedereen lijkt ook helemaal vergeten te zijn dat Wauter als eerste op IMBA stemde.​

Euh, jij was de eerste die op IMBA ging een dag ervoor. En het is toch duidelijk dat HillR nu de persoon is die het voortouw neemt naar Diaephi toe ???. ---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------
Nee zeker niet vergeten maar zijn lijstjes zijn wel handig. Dat hij mee gaat op Diaephi en op het laatst toch switcht kennen we inmiddels ook wel. Maar dat weet jij ook wel dus deze post van je maakt mij even fronsen.

Lijstjes posten is alleen maar in het voordeel van de burgers, onduidelijkheid speelt in het voordeel van de cults. Als cult zou ik trouwens ook nooit een burger voordragen op een stemming, plaatst je veel te veel in the spotlight. Mijn theorie is gewoon dat omwille van het feit dat de obama kant een spion-opperleider-spion killreeks heeft gemaakt er sowieso een goeie speler in dat team moet zitten die de bevelen doet. Als we die persoon kunnen uitschakelen valt gans dat team wrs uit mekaar qua kracht.

de echte vraag is dan, is daffy die goeie speler?

Zou dan eerder aan wauter of orgineel denken, anders wel tremendes of Alley

de echte vraag is dan, is daffy die goeie speler? Zou dan eerder aan wauter of orgineel denken, anders wel tremendes of Alley

Ik zou dus als cult open en bloot met strategie verkondigen? Dan kan ik evengoed in mijn sig zetten: Ik ben cult :o Soit, ik ga eens naar de cinema. Ik hoop dat we er straks een bad guy uit hebben.

Hell yeah! Dadelijk dan even knallen voor de nachtdienst........

Terug
Naar boven