XXL Nutrition

WO III weerwolf spelletje

Eerst maar die kat er uit krijgen. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

alleycat

ben vanavond weg maar ik vertrouw wauter niet, dus Wauter

Rockofages => Wauter
Wauter => Alleycat
HillR => Alleycat
Virusje => Wauter
NickyCF => Alleycat
Fred22 => Alleycat
Steensteen => Wauter

we missen dus nog vijf stemmen
al weet ik nu al dat lang niet alle vijf zullen stemmen

heb de laatste 10 pagina's teruggebladerd en geen stem van Punjab gezien

zou wolf in schaapskleren misschien ook nog kunnen verwijzen naar iemand die gewoon niet opvalt?

Alleycat

Vooralsnog ga ik op Wauter

Op mij stemmen is echt niet handig hoor.

Lastige keus.. Kan niet echt een hint vinden.

Juist dit filmpje heeft me tot nadenken gezet. Oude man met snor mmm, in man zit een a. Ik spot een zwarte haarkleur. Zwarte heeft 6 letters. In het woord zes zit een e. Huh woord begint met een w. De stemming eindigt om 10:00 uur. 5+5 maakt 10. Tien begint weer met de letter t Illuminaty confirmed? Wat als ik deze verdachte letters door elkaar hussel. Wauter

Ik hoop toch dat je beseft dat deze post je heel verdacht maakt? Dat je mij niet vertrouwd om één of andere reden tot daaraantoe maar als HillR met me meegaat zou dat je genoeg moeten zeggen.

Ik hoop toch dat je beseft dat deze post je heel verdacht maakt? Dat je mij niet vertrouwd om één of andere reden tot daaraantoe maar als HillR met me meegaat zou dat je genoeg moeten zeggen.

het bevestigt in ieder geval dat zijn nickname goed gekozen is :D

Ik hoop dat onze burgemeester nog langs komt en een slimme stem gaat doen.

• Topic Starter Topic Starter
Dag 4: Titanen strijd

Vandaag gaan we afscheid nemen door het wegstemmen overdag van een gewaardeerd speler. Beide kandidaten al erg vertrouwd in het spel en al op weg heuse legendes te worden, beide even veel stemmen overdag op hun hoofd staan. Beiden 5 mensen die beiden smeken om hun dood tegenover het tribunaal.

het tribunaal geeft echter geen blijk van zijn mening en laat het afweten. Waarschijnlijk teveel gefeest na het benoemen van zijn nieuwe status. Heb je dus niks aan de eerste dag, schijnt normaal te zijn.

God is in dubio om nu iemand uit te kiezen en laat het afhangen aan een simpel muntje. De penalty's worden nu geschoten in de vorm van Wauter als kop en Alley als Munt. Bij kop dus Wauter door en alley dood, bij Munt Alley door en wauter dood.

Ben nu even weg om het muntje op te gooien en een passend verhaal te schrijven.

Muntje is gegooid, toepasselijk logo voor het afscheid overigens van de verliezer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit betekent dus dat we afscheid moeten nemen van onze grootse speler Alley Cat.
Eenmaal voor het tribunaal verschenen blijkt het een goede keuze te zijn van het muntje. Alley Cat blijkt de marine van de Duitse bondskanselier aan te sturen en de burgers slaan een overwinning. Het geallieerde pact kent geen enkele vorm van bescherming meer in het rijk wat ze willen oprichten. Obama hoort het verhaal aan en besluit een dag van nationale rauw af te kondigen.

Alley Cat is dood

Hij was bevelhebber van de geallieerde Marine

Overgebleven Nachtrollen mogen tot 10.00 20.12.2014 weer hun ding doen

tjaka, als er nu nog iemand twijfelt aan welke kant ik speel schop ik hem :D Oja jager, kom deze nacht maar eens terug bij mij :)

Terug
Naar boven