AndroidHealthClinic

WO III weerwolf spelletje

Ik zou dus als cult open en bloot met strategie verkondigen? Dan kan ik evengoed in mijn sig zetten: Ik ben cult :o Soit, ik ga eens naar de cinema. Ik hoop dat we er straks een bad guy uit hebben.

Dat zou je zeker, ik ken je van andere games man :roflol:

Diaephi, ging houden meer aan

bovendien heb je me in andere games goed genaaid dus there ya go

Ik tast echt nogsteeds volledig in het duister bij dit spel :S
Diaephi stemmen omdat hij imba stemde, nee. Ondanks dat hij mijn vote kreeg. Diaephi stemde op IMBA omdat hij op die manier zichzelf kon redden.
Wanneer hij een cult is, was het een goede zet. Wanneer hij een burger is was het een onwetende zet.
Ik blijf echter gewoon bij Diaephi omdat ik degene die voor tribunaalleider is gegaan gewoonweg verdacht vind.
Net als bij het vorige weerwolfpotje, waar de burgemeester ook een weerwolf was.

Ik vraag me ook af wat ik verkeerd gedaan heb nog steeds

maar yolo ik zie 1 stem op wauter dus ga maar mee op hoop van zegen

jullie gaan een gunstige burger rol missen vrienden, heb je vannacht nog beschermd trem

• Topic Starter Topic Starter
Dag 3: lijkt me wel duidelijk denk ik zo

De leider van het tribunaal voor het tribunaal, de wereld op zijn kop maar het moest zo geschieden. Was degene wie ze dachten wel degene die ze dachten dat die het was toen ze hem aanstelden als bewaarder van alles in de wereld wat eerlijk en goed is?

Ten eerste was er die baard, die baard die zo dik en vol en zo veel kracht uitstraalde. Die baard bleek zijn ondergang te zijn op 1 of andere reden, want er was geen enkele zinnige reden uitgesproken overdag om degene die ze zelf eerst aangesteld hadden weg te stemmen. Men volgde allemaal als een troep makke schapen zonder enig denkvermogen. De mentaal geretardeerde schaap zijn is niet iets om over naar huis te schrijven. Maar afijn het moest en zou gebeuren.

Eenmaal op het schavot bleek de leider een bomgordel om te hebben voor wanneer deze dag ooit es zal aanbreken. Dat kwam nu goed uit, ware het niet dat hij ietsje te vroeg was met het ontsteken ervan.

In de gang naar het schavot toe waren veel menselijke resten overgebleven van verscheidende mensen maar bovenal bleef de baard onbeschadigd, als een wonder zal men haast geloven.

bbfe3686-0462-11e4-9795-57f7af840a3a_web_scale_0.15_0.15__.jpg

Diaephi is dood

Hij was leider Abu Bakr al-Baghdadi van de Islamitische Staat van Irak en al-Sham
Dit houdt dus in jongens en meisjes, dat het kamp van de NWO maar 1 Wereldleider en 1 leider nog over heeft naast zijn 2 jagers, congrats

Diaephi mag nu een opvolger benoemen voor in het tribunaal vlak voor zijn laatste ademtocht.

Nachtelijke rollen mogen in actie komen tot 10.00 19-12-2014

hhhnnnnnnng

Wat is nu van beide kampen nog over?

nice maarre.....onderstaande quote laat ook gelijk zien waarom we kritisch moeten blijven nadenken
Die baard bleek zijn ondergang te zijn op 1 of andere reden, want er was geen enkele zinnige reden uitgesproken overdag om degene die ze zelf eerst aangesteld hadden weg te stemmen. Men volgde allemaal als een troep makke schapen zonder enig denkvermogen. De mentaal geretardeerde schaap zijn is niet iets om over naar huis te schrijven. Maar afijn het moest en zou gebeuren.

Ja helaas jongens, heb het ook te druk gehad om me te verdedigen de afgelopen dagen. Buiten dat snap ik nog steeds niet waarom ik uberhaupt verdacht was, heb bijna niks met mijn mede cults overlegd :roflol: goede gok

Wengstertje wordt de nieuwe burgemeester

Het is je baaarrrrddd!

Zo, terug wat de film. En ik maar denken dat cults vinden in dit spelletje een mindfuck is. Interstellar is zeker de moeite waard om te gaan bekijken.

Terug naar de game. Enige verdediging die er nog was voor diaephi was duidelijk van alleycat en steensteen, lijkt me duidelijk wat er morgen te doen valt.

ik ben 100% burger

als ik potverdomme weer niet word geloofd en eruit ga dan verplicht ik iedereen de dag erna per direct wauter eruit te stemmen

Ja helaas jongens, heb het ook te druk gehad om me te verdedigen de afgelopen dagen. Buiten dat snap ik nog steeds niet waarom ik uberhaupt verdacht was, heb bijna niks met mijn mede cults overlegd :roflol: goede gok

Wengstertje wordt de nieuwe burgemeester

Dieaphi reïncarneert als Muscle Roshi

https://www.youtube.com/watch?v=vdQLaHEpx9w

Wanneer hij ergens mee oneens is zal hij een Dragon Ball Z filmpje posten met een Master Roshi en Bulma momentje.

:roflol:

Whoehoe ik ben burgermeester ik voel me famous whoepwhoep

Komt zeker wel goed uit voor je cultrol :p

Als nou iedereen gewoon op dag 1 al naar mij geluisterd had... Homo's.

Nacht 4: Geen bescherming

De 4e nacht was een nacht om nooit te vergeten. Op de 4e nacht viel de nacht vroeg in. Iedereen op de wereld kreeg een gevoel van wanhoop en verlies door al het leed dat aan alle kampen al was aangedaan. Niemand die nog kan weten welk geweld deze nacht ze allemaal om de oren krijgen geslagen.

Obama kon tevreden zijn over het verloop van de oorlog, ondanks het verlies van zijn troepen in Europa had hij de rest van de wereld onder de knie en besloot de Russen op eigen grond aan te vallen in Moskou waar het leger zich toen gehuisvestigd had. Echter was het plan dat het leger van de russen al op weg was naar de marine om die bescherming te bieden deze nacht, dus veel hoefde Obama niet te doen. Alleen dat hele kleine ogenblikje van de knop om zetten en de onschuldige schapenvacht weghalen en de wolven eronder uit laten komen waardoor het leger van de russen zich al snel moesten overgeven.

Het plan van de burgerbeweging was om de basis van de Britten over te nemen deze nacht onder het mom van bescherming, ware het niet dat tijdens de vlucht ze werden opgepikt door wat Chinese straaljagers die hen al snel gebaarden achter hun aan te vliegen naar het voor hen machtigste land van de wereld. Eenmaal aan de grond gezet stonden aardig wat troepen te wachten om er een einde aan te maken. Niet op de minst pijnloze manier aangezien de marine die nacht ervoor de knusse steengroeve van steensteen hadden bezocht met als oogst het nodige gesteente die ze nu goed konden gebruiken om het geboefte een lesje te leren. De burgerbeweging is gestorven, laten we hopen dat deze sterk genoeg in de harten van de burgers voortleeft om dit spel tot een goed einde te brengen.

che4.jpg

De marine van de Amerikanen waren een stuk slimmer en zochten alweer hun heil in de schoot van Hillr. Fijn vertoeven daar voor die mannen aldaar, leek wel alsof ze een stuk buffer er van terug kwamen ook? Of leek dat maar zo? Ten slotte kreeg het modhoofdkantoor alweer bescherming van de Luchtmacht van de burgerbeweging die nergens anders een veilige haven nog konden vinden.

Ik denk dat ik al de informatie van deze nacht zo beknopt mogelijk heb kunnen uitleggen en kan melden dat de volgende mensen niet meer onder ons zijn.

Obama heeft de landmacht van de NWO gepakt
LeonM was de landmacht

De Chinezen hebben de Guerrillabeweging opgerold
Orgineel was de Guerrillabeweging

Er kan wel gestemd worden tot 22.00 van deze dag

Terug
Naar boven