Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou dus als cult open en bloot met strategie verkondigen? Dan kan ik evengoed in mijn sig zetten: Ik ben cultSoit, ik ga eens naar de cinema. Ik hoop dat we er straks een bad guy uit hebben.

Die baard bleek zijn ondergang te zijn op 1 of andere reden, want er was geen enkele zinnige reden uitgesproken overdag om degene die ze zelf eerst aangesteld hadden weg te stemmen. Men volgde allemaal als een troep makke schapen zonder enig denkvermogen. De mentaal geretardeerde schaap zijn is niet iets om over naar huis te schrijven. Maar afijn het moest en zou gebeuren.
ik ben 100% burger
als ik potverdomme weer niet word geloofd en eruit ga dan verplicht ik iedereen de dag erna per direct wauter eruit te stemmen
ik ben 100% burger als ik potverdomme weer niet word geloofd en eruit ga dan verplicht ik iedereen de dag erna per direct wauter eruit te stemmen
Ja helaas jongens, heb het ook te druk gehad om me te verdedigen de afgelopen dagen. Buiten dat snap ik nog steeds niet waarom ik uberhaupt verdacht was, heb bijna niks met mijn mede cults overlegdgoede gok
Wengstertje wordt de nieuwe burgemeester