AndroidHealthClinic

WO III weerwolf spelletje

Nou pvd zeg.

• Topic Starter Topic Starter
Zie de deelnemers lijst in de op wie en hoe ze allemaal dood zijn gemaakt de afgelopen paar dagen met rolbeschrijving erbij,

xxx

godderino mucherino musclerino

Alleen dat hele kleine ogenblikje van de knop om zetten en de onschuldige schapenvacht weghalen en de wolven eronder uit laten komen waardoor het leger van de russen zich al snel moesten overgeven.

hier kan ik uit opmaken dat dit iemand is die zich onschuldig gedraagt en waarschijnlijk meedenkt/dingen probeert op te lossen maar ondertussen dus bij obama hoort.

ook vind ik dat we nog steeds iets met de b*ch hint naar nicky of hillr moeten doen

Potverdorie kut Chinezen

aargh origineel :(

Heb alles nog eens even bekeken.. zoals Wauter zei probeerden Alleycat en Steensteen op het laatst nog Diaephi te redden, wat zou kunnen betekenen dat zij bij de new world order horen, waar nu nog 2 cults zitten. maar Alleycat lijkt me een te ervaren speler om 2 nachten op rij een kill te missen, niet? In het obama kamp zit sowieso een ervaren speler, dat zei Wauter zelf ook, maar wie zegt dat dit wauter niet zelf is? in combinatie met de wolf in schaapskleren hint ga ik voorlopig op Wauter, tot er eventueel betere leads zijn.

Heb alles nog eens even bekeken.. zoals Wauter zei probeerden Alleycat en Steensteen op het laatst nog Diaephi te redden, wat zou kunnen betekenen dat zij bij de new world order horen, waar nu nog 2 cults zitten. maar Alleycat lijkt me een te ervaren speler om 2 nachten op rij een kill te missen, niet? In het obama kamp zit sowieso een ervaren speler, dat zei Wauter zelf ook, maar wie zegt dat dit wauter niet zelf is? in combinatie met de wolf in schaapskleren hint ga ik voorlopig op Wauter, tot er eventueel betere leads zijn.

Zeker waar, maar de hint zou ook kunnen duiden op Hillr in combinatie met de bitchfight. Het is denk ik een van de twee. Maar de beste spelers hebben we wel nodig nog voor het spel en om die dus nu kwijt te raken is ook niet de beste oplossing.

Ik zit in dubio tussen wauter, steensteen maar ook alleycat...

Ik ben burger dus niet op mij stemmen :)

De twee personen die gisteren diaephi op het einde diaephi nog aan het verdedigen waren waren alleycat en steen. Ik heb toch al een aantal keer gezegd dat er aan de obamakant een goeie speler zit. Er zijn trouwens nog verschillende spelers die als goed overkomen omdat ze al verschillende keren bescherming hebben genoten van jagers. Ik ga waarschijnlijk voor alleycat gaan, ik wacht nog ff af wat HillR te melden heeft. En ik ben bereid van voor iedereen te stemmen, dat zou je genoeg moeten zeggen over mijn rol.

Alleycat heeft ook al een aantal rare dingen gezegd wat ik niet gewoon ben van hem. Hij ging ook in de eerste of tweede dag opeens voor IMBA terwijl daar geen aanleiding voor was. Alleycat

De twee personen die gisteren diaephi op het einde diaephi nog aan het verdedigen waren waren alleycat en steen. Ik heb toch al een aantal keer gezegd dat er aan de obamakant een goeie speler zit.
Diaephi zat niet aan de Obama kant. Dus ik kan natuurlijk niet verdacht zijn omdat ik Diaephi verdedigde en omdat er aan de Obama kant een goede speler zou moeten zitten.

De twee personen die gisteren diaephi op het einde diaephi nog aan het verdedigen waren waren alleycat en steen. Ik heb toch al een aantal keer gezegd dat er aan de obamakant een goeie speler zit. Er zijn trouwens nog verschillende spelers die als goed overkomen omdat ze al verschillende keren bescherming hebben genoten van jagers. Ik ga waarschijnlijk voor alleycat gaan, ik wacht nog ff af wat HillR te melden heeft. En ik ben bereid van voor iedereen te stemmen, dat zou je genoeg moeten zeggen over mijn rol.

Alleycat heeft ook al een aantal rare dingen gezegd wat ik niet gewoon ben van hem. Hij ging ook in de eerste of tweede dag opeens voor IMBA terwijl daar geen aanleiding voor was. Alleycat

Ik kan me wel vinden in je statements. Ik ben momenteel niet heel erg in de gelegenheid mee te spelen, en kan ook geen hints halen uit de verhalen.

Vind 't ook wel erg moeilijk aangezien er 3 verschillende kampen zijn. Dus er is veel meer keuze :rolleyes:

Ik ga mee op AlleyCat

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Ik ben burger dus niet op mij stemmen :)

Je maakt jezelf zo wel een erg makkelijk doelwit voor beide moordlustige kampen hé :rolleyes:
Tenzij ;)

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Vooralsnog kan ik daar niet in mee gaan. Wauter lijkt mij vooralsnog goed. Zie geen punten waarop hij bij een slecht kamp zou behoren.

Je hint mbt de b*ch kan ik ook niet volgen. In eerste instantie leek ik daar wel wat in te zien toen LM nog meespeelde, aangezien zij aan het b**chen was met Wengster. Ik denk niet dat dit op Nicky duidt, en ik weet wel zeker dat het niet richting mij bedoeld is.

Ik weet het niet :dunno:
Doe maar Wauter

hmz het is rustig vandaag.
geen idee wat ik nu moet denken betreffende steensteen nadat de voormalig leider van de NWO aangeeft het niet met hem eens te zijn betreffende niet op hem stemmen
(jaja lekker, die dubbele ontkenning).
Maar dat kan twee dingen betekenen...

voorlopig volg ik Hill

Alley

Rockofages => Wauter
Wauter => Alleycat
HillR => Alleycat
Virusje => Wauter
NickyCF => Alleycat

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven