AndroidHealthClinic

WO III weerwolf spelletje

nice nice :D

vertrouw Wauter nog steeds niet. waarschijnlijk had alleycat ook het vermoeden dat wauter bij de geallieerden hoort want als alleycat gewoon gestemd had op wauter zat alleycat nu nog in het spel. (maar alleycat heeft niet gestemd en is wel online geweest, zelfs gepost hier)

Ik vind moeilijk spelletje. Zitten we goed?

Zowel de axis als de allies hebben beide het volgende tot de beschikking:

1 Wereldleider
3 Leiders
1 Landmacht
1 Marine

Alley was bevelhebber van de geallieerde Marine

dus een slag in het sterktste kamp: lijkt me wel dat we goed zitten ja.

vertrouw Wauter nog steeds niet. waarschijnlijk had alleycat ook het vermoeden dat wauter bij de geallieerden hoort want als alleycat gewoon gestemd had op wauter zat alleycat nu nog in het spel. (maar alleycat heeft niet gestemd en is wel online geweest, zelfs gepost hier)

Scherp

Wat moet ik nog meer doen om me te bewijzen? Ik heb zowel Diaephi van in het begin van de dag eruit gestemd (en zijn rol had ik dus moeten weten als ik aan zijn kant zou staan) want als ik daar de jager was is het geweldig dom om er een leider uit te spelen (want eens ze allemaal weg zijn lopen de jagers over naar de burgerkant) en voor Alleycat heb ik zelf het initiatief al genomen meerdere dagen. Ik ga toch meerdere dagen als cult niet te lopen leuren met een andere cult om op te offeren?

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Zie hierboven hoe scherp het is, je kan er nog geen boter mee snijden.

tjaka, als er nu nog iemand twijfelt aan welke kant ik speel schop ik hem :D Oja jager, kom deze nacht maar eens terug bij mij :)

Wat moet ik nog meer doen om me te bewijzen? Ik heb zowel Diaephi van in het begin van de dag eruit gestemd (en zijn rol had ik dus moeten weten als ik aan zijn kant zou staan) want als ik daar de jager was is het geweldig dom om er een leider uit te spelen (want eens ze allemaal weg zijn lopen de jagers over naar de burgerkant) en voor Alleycat heb ik zelf het initiatief al genomen meerdere dagen. Ik ga toch meerdere dagen als cult niet te lopen leuren met een andere cult om op te offeren?

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Zie hierboven hoe scherp het is, je kan er nog geen boter mee snijden.

heb je een punt..

tjaka, als er nu nog iemand twijfelt aan welke kant ik speel schop ik hem :D Oja jager, kom deze nacht maar eens terug bij mij :)

vraag je nu de jager van de new world order om je te komen beschermen? ???

Hallo medeburgers excuses dat ik niet heb meegestemd maar ik ben een weekendje weg (Antwerpen) ik nen hollander dus kan niet altijd online Te zijn probeer wel mijn best te doen, liefde naar mijn volk :D

Hallo medeburgers excuses dat ik niet heb meegestemd maar ik ben een weekendje weg (Antwerpen) ik nen hollander dus kan niet altijd online Te zijn probeer wel mijn best te doen, liefde naar mijn volk :D

Mensen die snachts reageren zijn altijd verdacht:rolleyes::rolleyes:

niceee

ok wauter ik zal niet meer op je stemmen

als je wel een cult blijkt te zijn dan zorg ik er persoonlijk voor dat je er de volgende game er in ronde 1 uit gaat

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 5: Dood van een leider

Beste mensen, dames en heren, jongens en meisjes. Zojuist is bekend geworden dat de Chinese fractie de opdrachtgever is van de aanslag op het leven van Obama. De overgebleven Marine die daarvoor nog getracht heeft om Steensteen te beschermen heeft in de nacht toegeslagen in het ogenschijnlijke witte huis.

De president is later bezweken aan zijn wonden en Angela Merkel neemt de taken nu weer voor dit kamp. De laatste wens van de president was het killen van HighonX wat door niemand kon worden geweigerd en ten volste kon worden uitgevoerd.

De overgebleven luchtmacht van de burgers besloot Wauter deze nacht te beschermen wat een goed blijk van vertrouwen is richting zijn goede bewind de afgelopen paar dagen.

Barack Obama is dood, Angela Merkel is nu de nieuwe wereldleider
NickyCF was Obama

HighonX is ook doodgegaan
Hij was burger

Er kan weer gespeeld worden tot 22.00 jongens en meisjes gl hf

Hmmmm

De reden van de onenigheid tussen HillR en nicky is nu wel duidelijk, dus nog twee mensen aan de obamakant en nog drie aan de NWO. Dat moet te doen zijn.

de wolf in schaapskleren hint sloeg uiteindelijk waarschijnlijk op alleycat, maar ik vind het nog steeds opmerkelijk dat alleycat niet op wauter stemde om zichzelf te redden, aangezien ze beide evenveel stemmen hadden en alleycat uiteindelijk niet gestemd heeft!

Terug
Naar boven