- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vertrouw Wauter nog steeds niet. waarschijnlijk had alleycat ook het vermoeden dat wauter bij de geallieerden hoort want als alleycat gewoon gestemd had op wauter zat alleycat nu nog in het spel. (maar alleycat heeft niet gestemd en is wel online geweest, zelfs gepost hier)
vertrouw Wauter nog steeds niet. waarschijnlijk had alleycat ook het vermoeden dat wauter bij de geallieerden hoort want als alleycat gewoon gestemd had op wauter zat alleycat nu nog in het spel. (maar alleycat heeft niet gestemd en is wel online geweest, zelfs gepost hier)
tjaka, als er nu nog iemand twijfelt aan welke kant ik speel schop ik hemOja jager, kom deze nacht maar eens terug bij mij
![]()
Wat moet ik nog meer doen om me te bewijzen? Ik heb zowel Diaephi van in het begin van de dag eruit gestemd (en zijn rol had ik dus moeten weten als ik aan zijn kant zou staan) want als ik daar de jager was is het geweldig dom om er een leider uit te spelen (want eens ze allemaal weg zijn lopen de jagers over naar de burgerkant) en voor Alleycat heb ik zelf het initiatief al genomen meerdere dagen. Ik ga toch meerdere dagen als cult niet te lopen leuren met een andere cult om op te offeren?
---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------
Zie hierboven hoe scherp het is, je kan er nog geen boter mee snijden.
tjaka, als er nu nog iemand twijfelt aan welke kant ik speel schop ik hemOja jager, kom deze nacht maar eens terug bij mij
![]()

heb je een punt.. vraag je nu de jager van de new world order om je te komen beschermen?![]()

De burgerbeweging heeft toch twee jagers in totaal? Dan schiet er toch nog eentje over?![]()

No problem. Laten we nu maar eerst de nacht afwachten en zien of we daaruit nog iets kunnen destilleren voor wat we morgen best kunnen doen. Burgerjager, doe je werk goed als je dit leest![]()

Hallo medeburgers excuses dat ik niet heb meegestemd maar ik ben een weekendje weg (Antwerpen) ik nen hollander dus kan niet altijd online Te zijn probeer wel mijn best te doen, liefde naar mijn volk![]()