Guido20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BramHoogkamer zei:Blijft een supervent Le Banner.
Nog steeds favo voor K1 finale eind november toch?
Aggressie tussen die twee,ze waren dat geintje in Frankrijk toch nog niet vergeten,hahahaha
Guido20 zei:18 November als ik het goed heb, iemand al enig idee wanneer het uitgezonden wordt?

rtodeep zei:
toch bijna goed....Ik moet Abidi niet vanwege de vuile truukjes die uithaalt om te winnen.Guido20 zei:Wel smerig die kopstoot van Abidi, je ziet hem echt zijn hoofd tegen het hoofd van Le Banner aan slingeren.
Guido20 zei:K1:
K1 is de laatste jaren ongekend populair geworden. Zo langzamerhand is de K1 een belangrijke thuishaven voor Nederlandse vechters. Van de laatste 12 edities won 9 keer een Nederlander de K1 World Grand Prix finale. Remy Bonjasky won de finale vorig jaar voor de tweede keer op rij. Alle World Grand Prix, de final elimination en de grote finale in Tokio zijn te zien in Fight Club. Remy Bonjasky, Peter Aerts en Semmy Schilt hebben zich dit jaar geplaatst voor de K1 Grand Prix Finale in Tokio die tweede kerstdag op Eurosport te zien is.
Je hebt gelijk, dan wordt dus feest bij de kerstboom!

Lauw zei:Ik moet Abidi niet vanwege de vuile truukjes die uithaalt om te winnen.
Maar in deze partij laat hij toch een geweldige spirit zien. Die klappen die hij krijgt van LeBanner zijn echt wel hard! En LeBanner staat bekend om z'n slechte kin, maar hij steekt wel effe 2 goede high-kicks weg. Een scheenbeen in je gezicht van een kerel van 100kg is niet fijn.![]()
Dit is imho de hardste partij van 2005.
iron devoted zei:op eurosport stond dat de final werd uitgezonden op 2e kerstdag kijk anders maar ff op eurosport.nl