Fitness Seller

Wohooooo! Supermuziek op je PC! DEEP FM!

het is de naam clubk*tten nog niet eens waard. wat een gepenis:( :( :( je maakt een geintjuh dbc?

dude, dit is erger dan noordzee!

• Topic Starter Topic Starter
Zaaaaaaaaaaaalig deephouse voor mensen die weten wat uitgaansmuziek is!

:banana: Krijg ik hier nu karma voor? :roflol:

IK vind het in iedergeval WEL aardig muziek hoor dbctje :kiss:

maar dan wel alleen als uitgaansmuziek

lol, uitgaansmuziek in je huiskamer.. :D

vind het wel wat... is wel karma waard vind ik dan ;)

Wát een k*tmuziek:rolleyes:
Softe crapmuziek.. Hier kun je nieteens op stampen, dus niets waard. Valt me tegen van je man, jij met je o-zo stoere verhalen over het ruige uitgaansleven... en dan kom je aanzetten met groovy-achtige house.

Dit is idd zalige, trendy music. Als ik nog eens uitga dan is het naar een plaats waar men dergelijke muziek draait.

Homer17 zei:
Wát een k*tmuziek:rolleyes:
Softe crapmuziek.. Hier kun je nieteens op stampen, dus niets waard. Valt me tegen van je man, jij met je o-zo stoere verhalen over het ruige uitgaansleven... en dan kom je aanzetten met groovy-achtige house.

:roflol: Woeha! :roflol:

Ten eerste zit ik achter m'n PC nooit te 'stampen' ten tweede gebeuren 'ruige' dingen zoals jij ze beschrijft op parties waar ze dit soort muziek draaien, niet op die kindercola-parties als QBAZZZ en dergelijke waar 10.000 gestoorde tieners elkaar wazig staan aan te kijken! :D

Uitgaansmuziek :kots:

Doe mij mijn iTunes maar ;)

Diabolic zei:
Dit is idd zalige, trendy music. Als ik nog eens uitga dan is het naar een plaats waar men dergelijke muziek draait.

trendy shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit ...bestaat er dan nog iets wat nog meer GAY is dan trendy????????? gelukkig was op het flexkamp niemand echt trendy van het forum. trendy:( :eek: :eek: :eek:

Klinkt okay. Nu vind ik de kwaliteit van streaming radio vaak wat te wensen over laten, dat is wel weer jammer.

joooooo tjek me nieuwe trendy blousje met bijhorende trendy schoenen en lekkere trendy sokjes.

Klikt goed opa :D.

DBC01 zei:
We hebben het hier over muziek, niet over kleertjes :D

je hebt gelijk trendy MUZIEK . ja ik krijg dat trendy niet uit me hoofd nu . ik ga het tegen iedereen die ik ken gebruiken nu. eerst mijn broertje ..dat wordt gelijk slaande ruzie...die heeft helemaal een afschuw van trendy.(als ie weet wat trendy is). maar ik ga even trendy slapen .

Trrrrrrrendy! Ik word razend van trendy. :mad:

Gisteren een overhemd gekocht, de verkoper, zo'n Indische ouwe nicht van 1.60m probeerde me een strijkvrije aan te smeren van €55 en was meteen gepikeerd toen ik dat afsloeg. Ging ie een paar anderen halen, zegt ie kijk deze is ook trendyyy. Sodemieter op met je trendy.

Trendy is voor homo's, echte mannen dragen kinky :D.

helemaal mee eens, de mooiste en geilste feesten zijn rustige club/groovy avonden waar veel vrouwen komen. ergo, thunderdome ed gebeurt nooit iets wat ook maar als enig seksueelkan worden aangemerkt.
hetzelfde geldt voor de hele hard-style scene, des te harder de muziek des te minder geil t gebeuren.

ga maar eens naar een feest waar bv de vrouwelijke dj la ona draait: veel vrouwen, warme muziek en de geilheid druipt er vanaf.

Terug
Naar boven