AndroidHealthClinic

Wohooooo! Supermuziek op je PC! DEEP FM!

Santoz zei:
DBC WEET WAT MUZIEK IS

ik heb soms echt de indruk dat hier enkel hardcore en "hardstyle" fans zitten, terwijl die sT toch aan het uitsterven was, ikzelf (en misschien komt het omdat ik belg ben en holland is toch altijd de bakermat van hardcore geweest) heb er NOOIT wat in gevonden, ik vind het walgelijke muziek maar da's nu eenmaal ieder zijn keuze en smaak. Maar zoals ik al zei, ik heb echt de indruk dat bodybuilding echt gelinkt wordt met hardcore en verwante muzieksTen.. Da's overigens geen kritiek maar eerder gewoon een vaststelling...

Deephouse (en gewoon house, tribal, groove, progressive) daarentegen, vind ik dan weer geweldig, het is gewoon (naast kwaliteits hiphop en r&b) dé muziek bij uitstek voor mij.

HELEMAAL MEE EENS!

ik Wil Hakkuuuuhhh :d

ik heb t al gezegd en zal t nog een keer zeggen: die q-dance en id-t mensen weten niet wat intieme geile feesten zijn. een paaldanseres die naakt danst op een grote feest is misschien geil voor de meesten maar echte geilheid maakt t publiek.
afgelopen zondag in de happy dayzz: de coïtus hing in de lucht...overal droop de geilheid vanaf (om maar ff dbc te citeren)
mensen die hard gaan zijn sowieso niet geil........
echt geil is de combi sos en ghb ;)

Goede zender dit

DBC01 zei:
benchMarc is een radio-3 mannetje, van de Indiepop, 'goede popmuziek' en fossiele bands en dergelijke. Het siert je boerenverstand echter wel dat je met 1 plaatje meteen een heel station uitblèrt.
Je weet totaal niet waar je het over hebt... En op die hele Deep FM komt allemaal dezelfde soort simpele herrie.

Santoz zei:
Dude, in muziek draait alles om originaliteit en, hoe debiel het ook klinkt, dat staat rechtstreeks in verband met 'de smaak' van een persoon.
Ik haat hardrock, metal -dingen,
voor mij klinkt dat allemaal hetzelfde, maar ik zie wel in dat vele van die groepen in hún domein origineel zijn.
Bvb Nirvana, vraag me niet om 3 songs van hen na mekaar te luisteren want dan word ik gek, maar ze verdienen wel hun plaats in de muziekgeschiedenis.
Dat is het punt. Die muziek à la Eric Prydz kun je echt niet origineel noemen... Dat is gewoon een clip maken met lekkere wijven, en het op die manier aan de man brengen. Heeft niks meer met muziek te maken.

DBC01 zei:
:roflol: Woeha! :roflol:

Ten eerste zit ik achter m'n PC nooit te 'stampen' ten tweede gebeuren 'ruige' dingen zoals jij ze beschrijft op parties waar ze dit soort muziek draaien, niet op die kindercola-parties als QBAZZZ en dergelijke waar 10.000 gestoorde tieners elkaar wazig staan aan te kijken! :D
wat kan ie mooi schrijven he :D

• Topic Starter Topic Starter
dennis999 zei:
ik heb t al gezegd en zal t nog een keer zeggen: die q-dance en id-t mensen weten niet wat intieme geile feesten zijn. een paaldanseres die naakt danst op een grote feest is misschien geil voor de meesten maar echte geilheid maakt t publiek.
afgelopen zondag in de happy dayzz: de coïtus hing in de lucht...overal droop de geilheid vanaf (om maar ff dbc te citeren)
mensen die hard gaan zijn sowieso niet geil........
echt geil is de combi sos en ghb ;)

Of een goed pilletjeeeeeeeeeeeeee

• Topic Starter Topic Starter
benchMarc zei:
Dat is het punt. Die muziek à la Eric Prydz kun je echt niet origineel noemen... Dat is gewoon een clip maken met lekkere wijven, en het op die manier aan de man brengen. Heeft niks meer met muziek te maken.

Jeeeeeeeeezus Eric Prydz nu noem je ook een 538-plaatje zeg....
Laat maar zitten.

ik hoor nix op die site???

Santoz zei:
Altijd die loze argumenten dat je rock niet met "computers" kan maken, ik ben het zo tussentijds wel beu eerlijk gezegd. Wat maakt dat in godsnaam uit?
Ik vind elektronica (om het even wat) ook een instrument en sommigen mensen kunnen er dingen mee doen waardoor ze voor mij echt genieën kunnen zijn (kunstzinnig dan).

Woohhoooo Karma!:)

DBC01 zei:
http://www.deep.fm/

Het is een feestje bij DBC thuis; de JBL speakers staan vol open met deepfm dat door de huiskamer scheurt. Wát een muziek! Dit is de muziek die ik het liefste hoor als ik uitga, wat een zaligheid zoiets op het web te kunnen luisteren! :D :banana:

http://www.deep.fm/

Op ze tijd is het wel lekker (ging aantal jaartjes terug ook wel eens naar rush in de escape en gewoon chemistry was altijd wel lachuh!)Maar hoor liever techno.:)

heeeeeeeeeeerlijk die chille club muziek
echte club muziek beetje groove erdoorheen en gewoon alles layd backkkkkkkkkkkkk
krijg nu al zin in weekend
hier moet je inderdaad pas op uitgaan gewoon lekker geil rustig swingen met een chick
stampen heb je niks aan en is alleen gesselie met maten
bubling feesten soms wel soms niet
ligt aan de bub zelf
maar dit is gewoon relaxxxx met een goed sfeertje
(nummer van flatpack sweet child mylo remix nu
echt verschrikkelijk laid back nummertje

Sunday Evening eXperience..
S.E.X. goes live on location!
Vrijdag 9 december

Droom jij ook van S.E.X. live op locatie? Nou jij niet alleen! Wij ook! En wij als crew van het wekelijkse programma S.E.X. op Deep.Fm gaan hier ook werk van maken!

Op vrijdag 9 december wordt er een spetterend feest gegeven van het programma S.E.X. Ook jij kunt daar in levende lijve bij zijn! En het is zo simpel! Kom op vrijdag 9 december gewoon naar Café Puur in Eindhoven. De SEXcrew zal er zijn en natuurlijk zend DeepFM het live uit!

dit zijn DE feesten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven