XXL Nutrition

Wohooooo! Supermuziek op je PC! DEEP FM!

Niet echt mijn ding.

blegh.. heb je niet iets van knuffelrock,phill collins of hatebreed?

dennis999 zei:
helemaal mee eens, de mooiste en geilste feesten zijn rustige club/groovy avonden waar veel vrouwen komen. ergo, thunderdome ed gebeurt nooit iets wat ook maar als enig seksueelkan worden aangemerkt.
hetzelfde geldt voor de hele hard-style scene, des te harder de muziek des te minder geil t gebeuren.

ga maar eens naar een feest waar bv de vrouwelijke dj la ona draait: veel vrouwen, warme muziek en de geilheid druipt er vanaf.

Maak er Dj Luna van en ik geef je karma :D

Ik kan me hier in m'n huiskamer wel inbeelden hoe de vrouwtjes hier lekker op dansen.

Neemt er iemand een ghettoblaster mee naar de wok??

DBC WEET WAT MUZIEK IS

ik heb soms echt de indruk dat hier enkel hardcore en "hardstyle" fans zitten, terwijl die sT toch aan het uitsterven was, ikzelf (en misschien komt het omdat ik belg ben en holland is toch altijd de bakermat van hardcore geweest) heb er NOOIT wat in gevonden, ik vind het walgelijke muziek maar da's nu eenmaal ieder zijn keuze en smaak. Maar zoals ik al zei, ik heb echt de indruk dat bodybuilding echt gelinkt wordt met hardcore en verwante muzieksTen.. Da's overigens geen kritiek maar eerder gewoon een vaststelling...

Deephouse (en gewoon house, tribal, groove, progressive) daarentegen, vind ik dan weer geweldig, het is gewoon (naast kwaliteits hiphop en r&b) dé muziek bij uitstek voor mij.

• Topic Starter Topic Starter
Ach ja, de Thunderdome-kleuters en QBASSSSS-piepels weten niet wat ze missen en da's maar goed ook; de gemiddelde leeftijd ligt op deephouse feesten hoger dan 21 en de geilheid druipt er in elke hoek vanaf. Dat kun je niet zeggen van die stampfeesten waar ze te speedy zijn om hem ook maar overend te krijgen met hun gekrompen coca-lulletjes :D

Omfg, dit meen je niet DBC... Ik had wat meer klasse verwacht van je.

Nu komt toevallig het schitterende nummer van Armand van Helden langs: "My My My"

Geavanceerde lyric:

My my my (my my my)
Woh (woh)
How did we ever get this way
Where's it gonna go

My my my (my my my)
Oooh Ooooh wee
Ooooh
How we gonna make it through it
Whats it gonna take to do it

My my my (my my my)
Woh (woh)
How did we ever get this way
Where's it gonna go

My my my (my my my)
Oooh Ooooh wee
Ooooh
How we gonna make it through it
Whats it gonna take to do it

My my my
My my my

My my my
My my my

(repeat)

Wat onder dezelfde categorie als Eric Prydz valt met ook hier weer, diepgaande teksten:

Call on me, call on me
Call on me, call on me
Call on me, call on me
Call on me, call on me
Call on meeeee,
I'm the same boy I used to be

Call on me, call on me
Call on me, call on me
Call on me, call on me
Call on me, call on me
Call on meeeee,

Ook leuk altijd, die beat die constant hetzelfde blijft, alsmaar doorgaand. Neh, ik luister liever naar muziek wat nog door meerdere mensen in een band wordt gemaakt. Gitaren, drums, toetsenist en zanger.

Dat DeepFM is ronduit verschrikkelijk. Ik heb niks tegen dance, maar dit soort crap... No tnx.

Ieder z'n meug en ieder z'n toal Brabomans! :D

benchMarc zei:

Nu komt toevallig het schitterende nummer van Armand van Helden langs: "My My My"

Geavanceerde lyric:

Wat onder dezelfde categorie als Eric Prydz valt met ook hier weer, diepgaande teksten:

Ook leuk altijd, die beat die constant hetzelfde blijft, alsmaar doorgaand. Neh, ik luister liever naar muziek wat nog door meerdere mensen in een band wordt gemaakt. Gitaren, drums, toetsenist en zanger.

Dat DeepFM is ronduit verschrikkelijk. Ik heb niks tegen dance, maar dit soort crap... No tnx.

Dus jij gaat liever uit op muziek met teksten waar je iets bij voelt... teksten die je raken en een diepere betekenis hebben. Teksten gezongen door iemand die ook echt kan zingen, begeleid door een piano en een viool. Dat alles terwijl je tegen de bar aan leunt met een biertje in de hand :D

Peppino zei:
Dus jij gaat liever uit op muziek met teksten waar je iets bij voelt... teksten die je raken en een diepere betekenis hebben. Teksten gezongen door iemand die ook echt kan zingen, begeleid door een piano en een viool. Dat alles terwijl je tegen de bar aan leunt met een biertje in de hand :D
Nee, dat niet, maar teksten waar meer dan 4 verschillende regels in voorkomen kunnen mij wel bekoren ja :P Ik luister graag naar nummers waar constant wat anders wordt gezongen (een refrein mag zich natuurlijk herhalen). Maar zoiets als die 2 nummers die ik hierboven had gepost is toch te zielig voor woorden gewoon. Elke n00b kan zoiets maken.

true.... daarom is t ook alleen leuk met uitgaan :D

goeie muziek luister ik thuis wel (en onderweg)

benchMarc is een radio-3 mannetje, van de Indiepop, 'goede popmuziek' en fossiele bands en dergelijke. Het siert je boerenverstand echter wel dat je met 1 plaatje meteen een heel station uitblèrt.

Jouw popmuziek moet een verhaal van A-Z hebben in een song. Dit is uitgaansmuziek, een heel ander soort doel hebbend. Ik luister het ook graag als ik achter de pc zit want het houdt me lekker actief.

Misschien hou ik OOK wel van fossiele bands :o en nummers met verhalen zijn vaak leuker :) maar om op uit te gaan is dit wel erg lekkere muziek!!!

Is niet het enige waar ik naar luister hoor, ik drsaai ook vaak Jazz (live op een zender in Winamp), R&B, Hiphop. Genoeg! :)

benchMarc zei:

Geavanceerde lyric:

Dude, in muziek draait alles om originaliteit en, hoe debiel het ook klinkt, dat staat rechtstreeks in verband met 'de smaak' van een persoon.
Ik haat hardrock, metal -dingen,
voor mij klinkt dat allemaal hetzelfde, maar ik zie wel in dat vele van die groepen in hún domein origineel zijn.
Bvb Nirvana, vraag me niet om 3 songs van hen na mekaar te luisteren want dan word ik gek, maar ze verdienen wel hun plaats in de muziekgeschiedenis.

Hetzelfde geldt voor mensen die walgen van hiphop (of in dit topic en bij jou: house),
de meesten vinden dat elke plaat hetzelfde klinkt, en daar kan ik nog mee leven. Maar ze zien de originaliteit ervan in geen 1000 jaar en dat laatste vind ik spijtig.

Altijd die loze argumenten dat je rock niet met "computers" kan maken, ik ben het zo tussentijds wel beu eerlijk gezegd. Wat maakt dat in godsnaam uit?
Ik vind elektronica (om het even wat) ook een instrument en sommigen mensen kunnen er dingen mee doen waardoor ze voor mij echt genieën kunnen zijn (kunstzinnig dan).

DBC01 zei:
Is niet het enige waar ik naar luister hoor, ik drsaai ook vaak Jazz (live op een zender in Winamp), R&B, Hiphop. Genoeg! :)

aaahhh ik snap t al ;) jij verspreidt al je links over een langere tijd zodat je meer threads kunt openen, meer kunt posten en meer karma kunt ontvangen... hmm.. interesting.

staat genoteerd :D

maar ff serieus... heb je nog meer leuke streams te delen dan? :)

DBC01 zei:
http://www.deep.fm/

Het is een feestje bij DBC thuis; de JBL speakers staan vol open met deepfm dat door de huiskamer scheurt. Wát een muziek! Dit is de muziek die ik het liefste hoor als ik uitga, wat een zaligheid zoiets op het web te kunnen luisteren! :D :banana:

http://www.deep.fm/

Karma voor jou.

Erg lekkere muziek, ter afwisseling van Chopin, Rachmaninov, Vangelis en de vele Ambient die ik draai...

Trendy is gay, maar deze muziek verdraag ik prima!

Aardige muziek nu wel (live soul sessions), maar ik schrok toen er een ei doorheen begon te praten.... :rolleyes:

Terug
Naar boven