- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dennis999 zei:helemaal mee eens, de mooiste en geilste feesten zijn rustige club/groovy avonden waar veel vrouwen komen. ergo, thunderdome ed gebeurt nooit iets wat ook maar als enig seksueelkan worden aangemerkt.
hetzelfde geldt voor de hele hard-style scene, des te harder de muziek des te minder geil t gebeuren.
ga maar eens naar een feest waar bv de vrouwelijke dj la ona draait: veel vrouwen, warme muziek en de geilheid druipt er vanaf.

Homer17 zei:
die fase zijn we voorbij

My my my (my my my)
Woh (woh)
How did we ever get this way
Where's it gonna go
My my my (my my my)
Oooh Ooooh wee
Ooooh
How we gonna make it through it
Whats it gonna take to do it
My my my (my my my)
Woh (woh)
How did we ever get this way
Where's it gonna go
My my my (my my my)
Oooh Ooooh wee
Ooooh
How we gonna make it through it
Whats it gonna take to do it
My my my
My my my
My my my
My my my
(repeat)
Call on me, call on me
Call on me, call on me
Call on me, call on me
Call on me, call on me
Call on meeeee,
I'm the same boy I used to be
Call on me, call on me
Call on me, call on me
Call on me, call on me
Call on me, call on me
Call on meeeee,
benchMarc zei:Omfg, dit meen je niet DBC... Ik had wat meer klasse verwacht van je.
Nu komt toevallig het schitterende nummer van Armand van Helden langs: "My My My"
Geavanceerde lyric:
Wat onder dezelfde categorie als Eric Prydz valt met ook hier weer, diepgaande teksten:
Ook leuk altijd, die beat die constant hetzelfde blijft, alsmaar doorgaand. Neh, ik luister liever naar muziek wat nog door meerdere mensen in een band wordt gemaakt. Gitaren, drums, toetsenist en zanger.
Dat DeepFM is ronduit verschrikkelijk. Ik heb niks tegen dance, maar dit soort crap... No tnx.

Nee, dat niet, maar teksten waar meer dan 4 verschillende regels in voorkomen kunnen mij wel bekoren jaPeppino zei:Dus jij gaat liever uit op muziek met teksten waar je iets bij voelt... teksten die je raken en een diepere betekenis hebben. Teksten gezongen door iemand die ook echt kan zingen, begeleid door een piano en een viool. Dat alles terwijl je tegen de bar aan leunt met een biertje in de hand![]()
Ik luister graag naar nummers waar constant wat anders wordt gezongen (een refrein mag zich natuurlijk herhalen). Maar zoiets als die 2 nummers die ik hierboven had gepost is toch te zielig voor woorden gewoon. Elke n00b kan zoiets maken.benchMarc zei:Omfg, dit meen je niet DBC... Ik had wat meer klasse verwacht van je.
Nu komt toevallig het schitterende nummer van Armand van Helden langs: "My My My"
Geavanceerde lyric:
Wat onder dezelfde categorie als Eric Prydz valt met ook hier weer, diepgaande teksten:
Ook leuk altijd, die beat die constant hetzelfde blijft, alsmaar doorgaand. Neh, ik luister liever naar muziek wat nog door meerdere mensen in een band wordt gemaakt. Gitaren, drums, toetsenist en zanger.
Dat DeepFM is ronduit verschrikkelijk. Ik heb niks tegen dance, maar dit soort crap... No tnx.
DBC01 zei:Is niet het enige waar ik naar luister hoor, ik drsaai ook vaak Jazz (live op een zender in Winamp), R&B, Hiphop. Genoeg!![]()
jij verspreidt al je links over een langere tijd zodat je meer threads kunt openen, meer kunt posten en meer karma kunt ontvangen... hmm.. interesting.

DBC01 zei:http://www.deep.fm/
Het is een feestje bij DBC thuis; de JBL speakers staan vol open met deepfm dat door de huiskamer scheurt. Wát een muziek! Dit is de muziek die ik het liefste hoor als ik uitga, wat een zaligheid zoiets op het web te kunnen luisteren!![]()
http://www.deep.fm/