AndroidHealthClinic

Woopy

Bezoekers in dit topic

Lijkt wel een reclame voor Duracell !
 
Fantastische lift woopy, mooi in je groove gebleven zelfs bij het grind stukje. Erg sterk en knap!
 
Terug begonnen met log lift op vaste basis in mijn schema te steken, met als doel om nu eindelijk eens die 120kg te drukken en liefst nog er over te gaan.
Vandaag vrij vlotte 2x110kg, met een licht geblesseerde schouder. Moet ongeveer gelijk zijn aan mijn beste niveau op de log van vroeger.

 
2x2x145kg front squat.
De weg naar de 170kg gaat verder.

 
Vandaag was de dag dat ik voor de 170kg wou gaan. Ruim 2xBW. Helaas mocht het niet zijn. 155kg voelde al behoorlijk zwaar, gevolgd door een fail op 165kg.

Misschien binnenkort een nieuwe poging.

De fail met 165kg:


In het echt voelde het alsof ik amper omhoog kwam. Op film zat ik blijkbaar bijna door het moeilijkste punt. Knee sleeves kunnen misschien toch wat hulp bieden.
 
En nu mag je wel eens gaan stoppen met die repouts Sanca Saxon , het begint serieus zwaar te worden :D

 

En als je nu nog verder gaat, heb je gewonnen :p Volgende week een stapje terug.
 
Lang geleden dat ik nog iets van me heb laten horen.

Onlangs besloten om terug sterkste man te gaan doen. Mede door onlangs een strongman initiatie te geven voor een groep van 8 personen als verjaardagscadeau voor 1 van hen, en daarna naar de -105kg van de sterkste man van Vlaanderen te kijken waarbij ik het gevoel had dat ik het er best goed zou gedaan hebben en ik niet kon snappen dat zo weinigen de overhead medley tot een goed einde konden brengen.

Afgelopen weekend dan de eerste strongman training in zeer lange tijd gedaan.


Nog een weg te gaan om terug op niveau te komen, maar ik denk dat het snel kan gaan. Alles ging set per set al duidelijk beter dan de vorige.

Volgend jaar mogelijk terug een wedstrijd meedoen.
 
de leg king was stiekem aan het trainen! nice reps!
 
Ik kan het alleen maar hopen. Durfde het niet vragen
 
ja hoor, een opgewarmd platform lift lekkerder
 
Nog eens een teken van leven!

Nog steeds powerlifting + strongman aan het doen. Strongman iets rustiger. Eind deze maand een zware wedstrijd in Duitsland en dan een paar weken later een meer conditionele wedstrijd in Snellegem, dus nu toch even terug wat meer focus op strongman leggen.

Interclub powerliften:
Beste resultaten tot nu toe met 217,5-152,5-232,5 op een BW van 86,1kg

Ook nog even mijn strap afgescheurd bij een poging tot ego-lift
 
Back
Naar boven