XXL Nutrition

word jullie gym ook zo t*ring druk ??

Wees blij dat je een gym hebt joh.. :p

Ik stond op de donderdag nog met mijn sportschooleigenaar te praten over de inrichting van de sportschool en op de zaterdag was opeens heel die hut leeggehaald, hahaha.
Big gym doet bij mij ook nog altijd afschrijven. Terwijl ik daar al twee jaar weg ben ofzo. Gewoon netjes opgezegd en al.

Rekeningnummer geblokkeerd, gaan doodleuk met een ander rekeningnummer incasseren. Dan gaat t een paar maand goed, en ineens begint het weer. Rare keten.

Hmm, ff gecheckt en snap niet zo goed wat je bedoelt. Materiaal staat er allemaal op... Meer is t eigenlijk niet: een training ruimte met trainingshit barbells, calestinetics shizzle en dumbbells, bankjes squatracks en chille mensen... Ben mega dankbaar voor de trainers daar. Die helpen me altijd goed. :)
Het lijkt me ook een bijzonder fijne plek om te trainen.

Wat ik bedoelde is dat alle posts in het blog nog over de corona-periode gaan.

Laatst bewerkt:
Big gym doet bij mij ook nog altijd afschrijven. Terwijl ik daar al twee jaar weg ben ofzo. Gewoon netjes opgezegd en al.

Rekeningnummer geblokkeerd, gaan doodleuk met een ander rekeningnummer incasseren. Dan gaat t een paar maand goed, en ineens begint het weer. Rare keten.
Lukt het wel je geld terug te halen zonder al te veel problemen?

Lukt het wel je geld terug te halen zonder al te veel problemen?
Heb gewoon dat nieuwe rekeningnummer ook geblokkeerd.

Als ik daar ècht nog wat open had staan (wat ik niet heb), dan had ik al lang een incassobureau aan m'n deur gehad lijkt mij.

Vage tent.

murdoch mysteries fire GIF

• Topic Starter Topic Starter
laatste tijd word de gym maar drukker en drukker echt abnormaal wou chest trainen.
3x bench press bezet 3x incline bezet alle bankjes bij de dumbells bezet en alle kabels bezet.
een schema aanhouden is gewoon niet meer te doen het is pakken wat je pakken kan..
nog meer mensen last van ?
alleen donderdag tot zondag is het iets rustiger.

laatste tijd word de gym maar drukker en drukker echt abnormaal wou chest trainen.
3x bench press bezet 3x incline bezet alle bankjes bij de dumbells bezet en alle kabels bezet.
een schema aanhouden is gewoon niet meer te doen het is pakken wat je pakken kan..
nog meer mensen last van ?
alleen donderdag tot zondag is het iets rustiger.
Ach, nog een paar weken, dan beginnen de vakanties en houdt dat wel weer op joh

Gewoon niet tussen 1900 en 2100 trainen scheelt waarschijnlijk al

Een tijdje geleden alweer, had een hele drukke ADHD gast met ook nog een OC stoornis (hij ruimt altijd dwangmatig op en verstoorde daarmee wel eens vaker mijn bankdruk topsetje) zijn nieuwe vriendin bij zich en was helemaal niet meer te harden. Hij legde de hele tijd demonstratief mijn halter weg en ging op dat plekje staan trainen.

Om een lang verhaal kort te maken, ik kreeg toestemming van de sportschooleigenaar (die er zelf niets van wou zeggen) om hem te slaan. Dit op zakelijke toon aan Robbert medegedeeld. En weg was hij, compleet met vriendin en scooter. Heb hem ruim een maand niet meer gezien en daarna lange tijd niet meer gesproken of anderszins last van hem gehad.

Het is maar een tip.

Een tijdje geleden alweer, had een hele drukke ADHD gast met ook nog een OC stoornis (hij ruimt altijd dwangmatig op en verstoorde daarmee wel eens vaker mijn bankdruk topsetje) zijn nieuwe vriendin bij zich en was helemaal niet meer te harden. Hij legde de hele tijd demonstratief mijn halter weg en ging op dat plekje staan trainen.

Om een lang verhaal kort te maken, ik kreeg toestemming van de sportschooleigenaar (die er zelf niets van wou zeggen) om hem te slaan. Dit op zakelijke toon aan Robbert medegedeeld. En weg was hij, compleet met vriendin en scooter. Heb hem ruim een maand niet meer gezien en daarna lange tijd niet meer gesproken of anderszins last van hem gehad.

Het is maar een tip.
iedereen die me in de weg zit klappen dus.

Het is maar een tip.
Met de vlakke hand?

Ben die Oscar toch misgelopen. Hoorde later dat Robbert al eerder, ivm ongepaste sexuele opmerkingen naar de dochter van een voormalige strongman deelnemer, door deze was opgepakt en naar het kanaal aan de overkant van de weg gedragen.

Hoeveel nep-hormonen die betamannetjes ook inspuiten, het blijven onzekere zwakkelingen.

Laatst had zo'n kereltje (ook nog een halve kop groter dan ik) zijn nieuwe vriendin bij zich en dacht zich ten koste van mij te kunnen profileren door steeds mijn dumbbells weg te zetten en zelf op die plaats te gaan trainen. Nadat ik hem 3x had gewaarschuwd ben ik op zoek gegaan naar de sportschooleigenaar (ook ''enhanced''). Die had echter de bui zien aankomen en had zich verstopt in het rommelhok. Toen ik hem eindelijk gevonden had vroeg ik hem, of het goed was dat ik die gast ging vertellen dat ik toestemming had om te slaan. Hij ging schoorvoetend akkoord, dus die gast ingelicht. Die schrok zich wezenloos en begon hysterisch te schelden. Dus ik stap op hem af en hij krijgt opeens in de gaten wat ik ga doen. Vervolgens pakt hij de hand van zijn vriendin en haast zich de sportschool uit, weken niets meer van hem vernomen. Daarna heeft hij een paar maanden niet meer met me gesproken. Mannelijkheid zit niet in een spuitje...

???

als we nou met zen allen onze eigen gym beginnen

Terug
Naar boven