Fitness Seller

Worden 'we' genaaid met de benzineprijs aan de pomp?

De gelijk gebleven lastendruk vormt geen rechtvaardiging van het voorkomen daarvan.

Of er zijn er echt een paar aan het trollen of sommigen hebben de ophef gemist die mede in gang is gezet door fraudeurtje van Bemmel van de PVV. Ik geef het op, we worden in de reet genaaid want de accijnzen zijn zo hoog!!! Dat het niet om de accijnzen gaat in deze thread boeit verder niet. In de reet zeg ik je!!

Sorry heb ik inderdaad gemist. Maar sluit niet uit dat ze de accijnzen moeten verlagen :p

De vraag is: worden we harder genaaid dan vroeger? Want dat we genaaid worden is een zekerheid natuurlijk.

Waarom zijn de brandstof prijzen in Europa zoveel hoger dan in bijvoorbeeld Amerika ?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zijn de brandstof prijzen in Europa zoveel hoger dan in bijvoorbeeld Amerika ?

Omdat ze daar een ander belastingsysteem hebben misschien? In Europa bestaat een veel uitgebreidere verzorgingsstaat terwijl ze in de USA het prima vinden dat een relatief groot gedeelte van de bevolking onder de armoedegrens leeft. Of misschien gaat het geld hier wel op aan linkse hobby's, wie weet. :D

Omdat ze daar een ander belastingsysteem hebben misschien? In Europa bestaat een veel uitgebreidere verzorgingsstaat terwijl ze in de USA het prima vinden dat een relatief groot gedeelte van de bevolking onder de armoedegrens leeft. Of misschien gaat het geld hier wel op aan linkse hobby's, wie weet. :D

Dit :D

• Topic Starter Topic Starter
Alles is de schuld van links!!! We zijn er weer.

Het antwoord is natuurlijk ja, maar voornamelijk door de overheid. :)

Wat betreft de vraag of we genaaid worden is het dus overduidelijk ja met zulke accijnsen.

Wat de vraag betreft of we harder genaaid worden kunnen we antwoorden dat we al zo hard genaaid werden dat ze de accijnsen niet hoefde te verhogen.

Het word tijd dat ze een fietsbelasting gaan invoeren om zo de accijnsen verder naar beneden te krijgen :D

Terug
Naar boven