- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze lachen me meestal uit als ze zien hoe skinny ik ben.
helemaal niet, jou lachen ze uit omdat je op je bek bent gegaan voor een gans publiek

heb je die moeder ook niet gelijk keihard gepaald? hup, zo in de wachtruimte.
Ik voel me altijd alleen op de achterbank van een auto, want niemand kan meer naast me zitten zo breed ben ik. Mensen op de voorbank kijken dan meestal wel achterom ja, maar dat went wel.

Ik voel me altijd alleen op de achterbank van een auto, want niemand kan meer naast me zitten zo breed ben ik. Mensen op de voorbank kijken dan meestal wel achterom ja, maar dat went wel.

ik word er alleen raar opaan gekeken wanneer ik mijn klerenhanger onder mijn blouse heb laten zitten, om breder te lijken.......
![]()
omdat ik lichamelijk volwassen ben, maar na mijn bekering nog geestelijk moet gaan groeien!

omdat ik lichamelijk volwassen ben, maar na mijn bekering nog geestelijk moet gaan groeien!
volgens mij weet jij niet eens WAT daarmee bedoeld wordt?
![]()

wél valt het me op dat er heel wat koppies mijn kant uit gaan wanneer ik hard ga op de sportschool.. constant dus
.
ik zie mezelf niet al een super breed iemand ofzo.. simpelweg: omdat het allemaal veeeeeeel groter kan!
wél valt het me op dat er heel wat koppies mijn kant uit gaan wanneer ik hard ga op de sportschool.. constant dus
krijg altijd wel complimenten voor m'n fysiek, met name over de schouders en armen.. imo kan het, nogmaals, veel groter.. het MOET groter, harder, mooier enz. enz.