XXL Nutrition

Wordt jij ook raar nagekeken omdat je breder bent dan de rest?

its all in your mind.

zat laatst bij de dokter in de wachtzaal en er zat een kindje van een jaar of 5 te kijken het kindje keek naar zijn mama en zei: das wel een grote meneer e mama was echt grappig maar jamergenoeg is deze leeftijdscategorie de eenige die mij groot vind :(

Dan weet je wat je doelpubliek is, he.;)

Ik voel me altijd alleen op de achterbank van een auto, want niemand kan meer naast me zitten zo breed ben ik. Mensen op de voorbank kijken dan meestal wel achterom ja, maar dat went wel.

Ik voel me altijd alleen op de achterbank van een auto, want niemand kan meer naast me zitten zo breed ben ik. Mensen op de voorbank kijken dan meestal wel achterom ja, maar dat went wel.

Pffft..ik mag nooit op de achterbank zitten want dan zien ze geen reet door de achterruit, ik moet languit liggend op de aanhangwagen :(

ik word er alleen raar opaan gekeken wanneer ik mijn klerenhanger onder mijn blouse heb laten zitten, om breder te lijken.......
;)

Mwa, weleens vrouwen die onderling elkaar als vriendinnen erop wijzen. Maar echt gevoelig ben ik er niet meer voor.

Vroegah was dat wel anders, dan knalde ik me rot om op Zaterdagnacht vol te zitten.

ik zie mezelf niet al een super breed iemand ofzo.. simpelweg: omdat het allemaal veeeeeeel groter kan!

wél valt het me op dat er heel wat koppies mijn kant uit gaan wanneer ik hard ga op de sportschool.. constant dus ;)

krijg altijd wel complimenten voor m'n fysiek, met name over de schouders en armen.. imo kan het, nogmaals, veel groter.. het MOET groter, harder, mooier enz. enz.

ik zie mezelf niet al een super breed iemand ofzo.. simpelweg: omdat het allemaal veeeeeeel groter kan!

wél valt het me op dat er heel wat koppies mijn kant uit gaan wanneer ik hard ga op de sportschool.. constant dus ;)

krijg altijd wel complimenten voor m'n fysiek, met name over de schouders en armen.. imo kan het, nogmaals, veel groter.. het MOET groter, harder, mooier enz. enz.

omg guys, what a freak!!

Terug
Naar boven