pats
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
I second that.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat me ook is opgevallen op feesten: Brede mannen complimenteren elkaar maar zitten dan ook altijd aan elkaar te voelen. (niet gay)
Waarom doen jullie mannen dat?
solicitatie? hihihiheb je een derde beentje hangen?
?ik zie mezelf niet al een super breed iemand ofzo.. simpelweg: omdat het allemaal veeeeeeel groter kan!
wél valt het me op dat er heel wat koppies mijn kant uit gaan wanneer ik hard ga op de sportschool.. constant dus
krijg altijd wel complimenten voor m'n fysiek, met name over de schouders en armen.. imo kan het, nogmaals, veel groter.. het MOET groter, harder, mooier enz. enz.
Vroeg me eigenlijk af of jullie daar ook zo een last van hebben, vond et eerst nog leuk dat mensen me steeds raar aankeken en meisjes giechelend achterom naar me keken. Maar nu wordt et toch irritant, al die ogen....
Dus....Wordt jij ook raar nagekeken omdat je er breder/forser uitziet dan de rest?
Vroeg me eigenlijk af of jullie daar ook zo een last van hebben, vond et eerst nog leuk dat mensen me steeds raar aankeken en meisjes giechelend achterom naar me keken. Maar nu wordt et toch irritant, al die ogen....
Dus....Wordt jij ook raar nagekeken omdat je er breder/forser uitziet dan de rest?

ik zie mezelf niet al een super breed iemand ofzo.. simpelweg: omdat het allemaal veeeeeeel groter kan!
wél valt het me op dat er heel wat koppies mijn kant uit gaan wanneer ik hard ga op de sportschool.. constant dus
krijg altijd wel complimenten voor m'n fysiek, met name over de schouders en armen.. imo kan het, nogmaals, veel groter.. het MOET groter, harder, mooier enz. enz.
ik zie mezelf niet al een super breed iemand ofzo.. simpelweg: omdat het allemaal veeeeeeel groter kan!

1 woord: strapon!Ik word idd wel vreemd aangekeken.. Mannen die breed zijn, is nog normaal in deze maatschappij. Maar een vrouw die breder is... no way!! Het uit soms in leuke, maar ook negatieve reacties. Vind het wel leuk om mannen die denken dat ze breed zijn een beetje te provoceren..![]()
ach, zolang ik jou foto niet zie gok ik dat je een jaloerse ecto bent ^^