AndroidHealthClinic

WSM 2021

Peiling Peiling Wie wint WSM 2021?

• Totaal stemmers
    11
Shaw blijft steken op 195, loopt wel in op Tom

Shaw krijgt op de stenen klop van tom en ik zie zijn deadlift niet (veel, als die al beter is) beter zijn dan die van Tom.

Theoretisch gezien zou Janashia ook nog in de race zijn, want dat is misschien wel de beste deadlifter die er nog in zit. Maar Tom (en anders Shaw wel) zijn te goed op de stones.

Hangt er ook van af hoe Tom hier uit komt denk ik. Ik geloof niet dat hij een mentaal wrak is vanwege zijn autisme. If anything, denk ik dat ie juist veel meer down to earth en nuchter is daardoor.

Drie punten verschil nu. Deadlift is 350 voor reps. Ook weer zo'n event waar veel lifters dicht bij elkaar kunnen gaan zitten, en dat maakt het zo spannend. Ik weet trouwens ook niet of ze head to head gaan, dat kan ook nog een enorm verschil maken. Shaw lijkt op z'n absolute max wel te hebben ingeleverd, dl for reps is op het moment beter voor hem dan dl for max denk ik.

Tom wint van Shaw op stones, maar wie weet. Soms gaat het niet alleen om het winnen van het event, maar om hoeveel anderen tussen jou en de next guy zitten.

Als luke de log wint komt ie op één punt van shaw en boudreault zit daar ook in de buurt

Lukt wint de loglift, jammer dat hij veel punten gaat verliezen op de deadlift. Zelfde geld voor maxime.

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift is bijna hetzelfde als in de qualifiers, dus dat is wel een goede indicatie (al begint vermoeidheid een rol te spelen). Shaw had alleen squat, dus dat is lastig te voorspellen. Maar verder zijn er weinig echt beter dan Tom. Ik denk alleen Thompson en Janashia (JF met hamstring blessure niet).

Ik geloof niet dat hij een mentaal wrak is vanwege zijn autisme.
Geen idee, maar kan ook positief zijn nu hij eenmaal in de juiste flow zit. Wat een zelfvertrouwen moet hij hebben op dit moment.

vergeet bishop niet @Burrito
is mijn favoriet voor dit event

Laatst bewerkt:
Wat kut dat we dit niet zien. Wat enorm kut. Ik ben serieus enthousiast over die fucking spreadsheet. Wat is onze sport toch mooi en onvoorspelbaar, maar ook ontzettend kut geregeld qua coverage. Bah!

Deadlift is head to head, met een soort rechthoekige kisten aan de uiteindes van de halter. Staat op het punt te beginnen.

Bish zet meteen de standaard met 10 reps, Melsted 7

Shaw zal kunnen zien wat Tom doet

Tom 8 reps, Caron 10 :eek:

Shaw zal 10+ moeten doen zie het niet gebeuren

Shaw 9 reps, janashia 8

f**k man zo spannend

Thompson en Mitchell beiden Amerikaan en beide goeie deadlifters, gaan ze Shaw helpen door te stoppen op 8

Jammer voor Shaw, alle kansen nu weg behalve als Tom zijn bicep scheurt op de stenen.

Lol natuurlijk niet je staat in de fucking finale van WSM dan ga je niet iemand anders helpen
Dat zeg jij, maar ik ben wel benieuwd wat Luke doet... er vol voor gaan voor zichzelf met het risico om er 8 ook te halen of het Tom meer gunnen

Terug
Naar boven