MuscleMeat

wtf donderdagavond :D

ik moet ook eens leren nee te zeggen :(

• Topic Starter Topic Starter
hopelijk leer ik het ook om nee te zeggen
90 euro is wel wat langs de dure kant voorlopig maar dat zal volgende maand wel beter zijn dan ga ik et zeker eens proberen

ik zal je op de hoogte houden sanca ;)

ik zat net ff te kijken en ik merk dat er veel leden geband zijn sinds ik weg was :sad:
onze goeie milf hunter lumey, pk, delguy,....
what happend sanca toen ik weg was:D
heb ik veel rellen gemist?:p

pfff fack dit topic het is echt dood :D

komt amateurtje jij was de drijvende kracht achter dit topic en ja ...als jij er dan niet meer bent......

ik ben er nog maar weinig actief op dbb... nu kom ik uit de nacht.. heb ik teveel koffie op en slapen lukt toch niet dusja :D tegen 10 kruip ik er ongeveer maar in .... ik kan echt niet tegen cafeïne maar ik heb niet getraind vandaag dus geen venom hyperdrive er nog eens bij...
morgen lekker trainen dus venom hypderdrive + koffie op het werk dat wordt lekker afsluiten.
ik zit er zelf aan te denken om zo nog wat te gaan lopen dit lijkt me lekkere cardio. eerst een muesliereepje eten ofzo dan shake-je, half uurtje latern bcaa en lekker gaan dan weer bcaa lekker wassen en slapen ofzo:p

wat is er met jonko??? Geile Hanehok ?:p
is er nieuw materiaal al :D kga ook ff checkeuh:p

wtf ik vind het geile hanenhok nergens meer???? zit ik op het verkeerde forum ofzo :D
de sub-links zijn weg :s

aha bij de populaire topics dus haha lekker :D later jonges :p

kick it :D

wtf donderdag :zwaai:

oja het was toevallig nog donderdag ook hehe :D (eigenlijk vrijdagochtend maarja whatevah voor mij was et nog nacht)
zo strax lekker trainen
en zaterdag lekker uitgaan, en zondag lekker meisjes versieren hehe kheb een goeie vriendin leren kennen ik wil haar :meal: als het zover is zal ik wel wat pics van haar posten :D

oja het was toevallig nog donderdag ook hehe :D (eigenlijk vrijdagochtend maarja whatevah voor mij was et nog nacht)
zo strax lekker trainen
en zaterdag lekker uitgaan, en zondag lekker meisjes versieren hehe kheb een goeie vriendin leren kennen ik wil haar :meal: als het zover is zal ik wel wat pics van haar posten :D

:rocker2:

zo strax lekker trainen

lekker knallen straks hé!!!!

sucses met je verovering, ik kijk al uit naar de (nude)pics :D

die zullen er mss zijn maar ik ben mijn samsung e770 kwijt :( maar ik krijg een nokia 3310 van haar mja geen fotos maarja ik zal er wel iets op vinden :p mss wil ze wel eens een film opnemen ofzo later :D
@ trainen ... ik heb op mijn linkerbeen op die dikke spier ik ben de naam ff kwijt een blauwe plek met een diameter van 20 cm , eerder een bloeduitstorting weet niet hoe het komt maar in ieder geval geen beentraining vandaag :sad: ik denk dat ik voor schouders + buik en nog wat andere compounds ga mss een kijken of het deadliften lukt :D

WAAAAAAAAAAAAAAAAT DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKK DONDERDAGAVOND!!!!!!!!!!!!

feesten!

Enjee!!! Waar heb je deze tread nog gevonden?! Super! :roflol: !!

Ja ik mag bumpen heb toestemming gevraagd lang geleden of ik dit mocht als ik stoned was :P Geldt ook voor het 'stoned' topic!

okee dit gezegd te hebben voor eventuele mods :D

http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=42008&imagenr=13

mijn vriendin vindt die kerel dus gewoon heerlijk! Moet toegeven, knap koppie... maar dat lichaam zit tegen anorexia aan jezus!

Terug
Naar boven