MuscleMeat

wtf donderdagavond :D

• Topic Starter Topic Starter
hehe het topic leeft weer:D
ja shutter jammer genoeg wel maar het was verdiend.

en zeker weten dat ik voorlopig mijn lesje wel geleerd heb.
ik heb je vooruitgang al bekeken hoor sanca en je gaat zeer mooi vooruit hoor zo blijven doorgaan ;)

Glad to have you back jailhouse rocker :p
Tsja, Elvis zijn sterfdag is pas herdacht :p Dus sorry voor het cliché :p

hey amatuertje is der weer en fijne vakantie gehad??:D

ja hoor :D maar wel veel te veel vet bijgekomen.
ik ben sinds gisteren terug beginnen lopen om mijn conditie een beetje terug op te bouwen.
ook mijn voeding is terug in orde ik probeer rond de 2300 kcals te blijven omdat ik zo rustig afval normaal. vanaf maandag start ik in de gym.

hehe het topic leeft weer:D
ja shutter jammer genoeg wel maar het was verdiend.

en zeker weten dat ik voorlopig mijn lesje wel geleerd heb.
ik heb je vooruitgang al bekeken hoor sanca en je gaat zeer mooi vooruit hoor zo blijven doorgaan ;)

oke :D

suc6 met trainen weer :cool:

dankjewel hoor :D
hoe zit het trouwens bij jou? gaat alles nog lekker? nog geen pics?:p

k*t donderdagavond gemist!

ge&RY&*#Y%(Y%Y%%

pm ze mij ook maar
en sorry sanca ik was een avondje verkeerd hehe ik begin maar vanavond ;)

ok ik ben net terug van de fitness ik ben KAPOT!!!
vroeger ton ik thuis trainde kon mijn vriend waar ik samen train nooit mee met mij in de gewichten... nu zit ik met het omgekeerde probleem.
we hebben vandaag borst en armen getraind.
mijn armen kan ik nu nog met moeite bewegen en typen gaat ook verdomd moeilijk.
ik kijk echt uit naar morgen hoe het gaat zijn met het stijf zijn enzo :D
morgenavond zeker terug lekker hard knallen

het voelde echt zalig toen ik nog eens een pomp in mijn lichaam zag zeker na zo 4 maand nix doen !! ik zit echt boordevol energie en niets zal mij nog tegenhouden om door te knallen.

eventjes over mijn "alcoholprobleem" ik heb dit weekend in totaal slechts 16 pintjes gedronken en nu in het weekend ga ik mij beperken tot maximum 8!!
heb ook net een vriend gesproken die gestopt is met roken dmv pleisters.. dit ga ik zeker ook proberen als ik er het geld voor heb.
heb jij dit al eens geprobeerd sanca? het lijkt me wel de moeite waard als je er echt door kan stoppen

voor zover dit is mijn eerste en laatste post voor vandaag ik ga lekker in mijn bedje kruipen (na een bakje kwark natuurlijk:D) want ik ben echt K.O. :p

ok ik ben net terug van de fitness ik ben KAPOT!!!
vroeger ton ik thuis trainde kon mijn vriend waar ik samen train nooit mee met mij in de gewichten... nu zit ik met het omgekeerde probleem.
we hebben vandaag borst en armen getraind.
mijn armen kan ik nu nog met moeite bewegen en typen gaat ook verdomd moeilijk.
ik kijk echt uit naar morgen hoe het gaat zijn met het stijf zijn enzo :D
morgenavond zeker terug lekker hard knallen

het voelde echt zalig toen ik nog eens een pomp in mijn lichaam zag zeker na zo 4 maand nix doen !! ik zit echt boordevol energie en niets zal mij nog tegenhouden om door te knallen.

eventjes over mijn "alcoholprobleem" ik heb dit weekend in totaal slechts 16 pintjes gedronken en nu in het weekend ga ik mij beperken tot maximum 8!!
heb ook net een vriend gesproken die gestopt is met roken dmv pleisters.. dit ga ik zeker ook proberen als ik er het geld voor heb.
heb jij dit al eens geprobeerd sanca? het lijkt me wel de moeite waard als je er echt door kan stoppen

voor zover dit is mijn eerste en laatste post voor vandaag ik ga lekker in mijn bedje kruipen (na een bakje kwark natuurlijk:D) want ik ben echt K.O. :p

goed dat je kapot bent, dan heb je tenminste lekker getraind :D

ikzelf heb die pleisters nog niet gebruikt maar ik ken kerels die er al jaren mee rondlopen en nog roken :rolleyes:

waarom drop je die alcohol niet helemaal of bewaar je het voor bij gelegenheden...
ow, dit doet me eraan denken dat ik nog een fles rode eristoff heb wachten om gekraakt te worden :D

gewoon naar de dokter gaan dude en een dooske Zyban vragen ...
Weekje 1 per dag en roken nog zoveel je wilt, 2de week 2 per dag en niet meer roken.
Ben ermee vanaf geraakt en na 8 maanden nog steeds niet gerookt.

Drinken is niet zo simpel om te laten hé ;)
Ik weet het, drink ook ieder weekend en moest ik dat laten voor iets of iemand,
ik zou het ook niet leuk vinden.

ja ik ga het drinken laten maar ik bouw het liever rustig af zo kan ik nog van mijn laatste alcoholmomenten genieten :D
daarna zal ik enkel nog op gelegenheden drinken.

die zyban ga ik zeker eens proberen hoeveel kost dit trouwens?
weet je ook hoeveel pleisters kosten? gewoon maar om eens te vergelijken ;)
en idd robke het drinken laten is niet leuk maar ik doe het voor mijn eigen uit de problemen te houden moest je al allemaal meegemaakt hebben wat ik heb meegemaakt dan zou je er ook wel mee willen stoppen hoor :)

dat komt wel goed, dat drinken :D

die zyban is redelijk prijzg dacht ik, maar de 1ste keer word het terugbetaald...

ik heb er al veel goeds over gehoord, maar ik ken ook iemand die zyban én pleisters had en nog altijd rookt...

het is maar hoeveel je er zelf in gelooft zeker:D

bwah, ik wou eerst eigenlijk niet stoppen met roken ...
Riep altijd van de hoogste toren -> ik stop als ik onder de grond lig.
Vond roken gewoon fijn en lekker :p

Heb die Zybans uit mijn ma haar medicijnenkast eigenlijk. (dacht iets van een 90euro,
maar idd deels terugbetaald door ziekenkas) Die was er mee kunnen stoppen,
maar na 6 maand opnieuw begonnen. En net zoals bij een supplement wou
ik dat eigenlijk ook wel eens testen :D Gevolg dus dat ik niet meer rook ...
eindelijk eens iets wat wel werkt voor mij :D

Ik zou wel liegen moest ik zeggen dat ik er geen zin meer in heb, iedere dag makker.
Maar het is iedere dag ook wel makkelijker om Nee te zeggen ertegen.

Terug
Naar boven