XXL Nutrition

WTF happened to the forum

DBC01 :) herinner me iets van: "zalig hoe de gele brug van de Ikea kraakt onder mijn +100 kg bodyweight"

Echt markante figuren zoals Thomastog, sniperx, luppie, oom oli, die kerel met toetsenbord waar hij bier op had geknoeid waarvan ik de naam niet meer weet, kaas is groen enz. Enz. Die missen we momenteel voor dit soort topics.

Nou ja, mogelijk worden er ook eerder bans gegeven (?), ik denk bijv. ook aan Uncle Outlaw en die andere Belg (was toevallig ook een Jezus freak) ben zijn naam even kwijt.
Die brachten ook wel wat leven in de brouwerij, hoewel zij natuurlijk ook wel beledigend waren.

Dat is natuurlijk wel nog recentelijk en niet uit de goede oude tijd.

Maar ja wat ik wil zeggen is: hoeveel ruimte is er nog voor relletjes.
Zie bijv. ook het ananastopic, zulke topics leven niet lang. Er zijn in mijn ogen wel meer van dit soort voorbeelden die wel voor vermaak zorgden.

Maar ik ben zelf nog relatief nieuw, dus meigeen zal het mogelijk anders bezien.

Ik ben terug maar jullie moeten er wel rekening nee houden dat ik een eind in de 40 ben en in mijn glorietijd hier een prille dertiger.. Ben ondertussen gelouterd door het leven en ben hier nu vooral om tips te geven en te krijgen.
Het gekke is er een beetje af en ik ben dus veel ernstiger geworden. mvg Oom Oli

Nou ja, mogelijk worden er ook eerder bans gegeven (?), ik denk bijv. ook aan Uncle Outlaw en die andere Belg (was toevallig ook een Jezus freak) ben zijn naam even kwijt.
Die brachten ook wel wat leven in de brouwerij, hoewel zij natuurlijk ook wel beledigend waren.

Dat is natuurlijk wel nog recentelijk en niet uit de goede oude tijd.

Maar ja wat ik wil zeggen is: hoeveel ruimte is er nog voor relletjes.
Zie bijv. ook het ananastopic, zulke topics leven niet lang. Er zijn in mijn ogen wel meer van dit soort voorbeelden die wel voor vermaak zorgden.

Maar ik ben zelf nog relatief nieuw, dus meigeen zal het mogelijk anders bezien.
Hoe kun je Eatandgain nou vergeten joh?

Haha, ja idd die bedoel ik: Eatandgain

Heb van DBC mss wel mijn grootste levenswijsheid meegekregen: make narcism your lifestyle

Tig jaar terug vond ik een topic waarin een jongen vroeg hoe hij de beste buikspieren kon krijgen.
Iemand reageerde toen pindakaas op de buikspieren smeren, en de ander iets van : "Calve werkt alleen, want de enzymen trekken in je huid" ;)
Uiteindelijk had hij zn buik toen ingesmeerd :o
Wie herinnert zich dat nog? Iemand link naar dat topic:D ?

Tig jaar terug vond ik een topic waarin een jongen vroeg hoe hij de beste buikspieren kon krijgen.
Iemand reageerde toen pindakaas op de buikspieren smeren, en de ander iets van : "Calve werkt alleen, want de enzymen trekken in je huid" ;)
Uiteindelijk had hij zn buik toen ingesmeerd :o
Wie herinnert zich dat nog? Iemand link naar dat topic:D ?
topic heet sixpack geloof ik

yes forum is goed verneukt.. ook de layout.. was nergens voor nodig.

yes forum is goed verneukt.. ook de layout.. was nergens voor nodig.
Was absoluut noodzakelijk technisch gezien, layout is natuurlijk persoonlijke voorkeur (maar meestal een kwestie van gewoonte en wennen) en als je technisch niet weet waarover je spreekt (iedereen die wat kent van programmeren kiest de huidige backend boven de totaal achterhaalde van vBulletin 3, zelfs hun nieuwere versies 4 en vooral 5 zijn troep) en als je verder niets goed te zeggen hebt kan je ook gewoon niets zeggen vind ik ;)

Wil jij de oude layout en kleuren terug dan kan dat ook. Heb deze speciaal zelf gemaakt en veel tijd in gestoken voor leden zoals jezelf, graag gedaan en toch niet alles 'verneukt' dan hopelijk...

• Topic Starter Topic Starter
Door mn stimverslaving ben ik nu graagmager, terug naar belgie komen back on dex and terug gaan trainen, gaat niet makkelijk zijn maar zo kan zo mogenlijk uk bitches neuken in de toekomst, ongelooflijk hoe zowat iedereen hier dat 16 is uitgaat om te neuken haha, totaal andere cultuur dan belgie, wil hier ook een nieuwe flat zoeken voor ik terugkom, beetje tussen de 2 landen wonen terwijl ik mn blog, forum en uiteindelijk shop uit de grond kan krijgen, maar het schrijven van mn blog gaat maanden turen aangezien ik info ga uitbrenge wat me zal laten uitstanden tegenover de competitie.

• Topic Starter Topic Starter
Is er een corrolatie tussen de veranderingen op het forum en het verdwijnen van een shitlood leden? eender welke directie, verdwenen members nadat bigt het forum veranderde, wat ik trouwens niet denk, of veranderde bigt het forum om het te "revampen" of whatever het nederlands woord is, of het engelse haha. Het nieuwe karma systeem trekt op nix, niemand drukt op de leuk knop, waaronder ikzelf, het is gwn klote tegenover het oude karmasysteem.

Is er een corrolatie tussen de veranderingen op het forum en het verdwijnen van een shitlood leden? eender welke directie, verdwenen members nadat bigt het forum veranderde, wat ik trouwens niet denk, of veranderde bigt het forum om het te "revampen" of whatever het nederlands woord is, of het engelse haha. Het nieuwe karma systeem trekt op nix, niemand drukt op de leuk knop, waaronder ikzelf, het is gwn klote tegenover het oude karmasysteem.

Yep, zowel bij de karma reset als bij de vernieuwing van het forum

Terug
Naar boven