gast 301121
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere training van donderdag, altijd lachen om een training te doen met oefeningen die je nog nooit hebt gedaan![]()

ja moet ook op een wedstrijd overigens kniekousenDankjewel! Verbaasde mijzelf een beetje hoe lekker de Deadlift ging.
Donderdag eens 3x125 proberen
Ik moet trouwens even van die dikke voetbalsokken kopen ofzo, doet echt pijn aan me schenen als ik til![]()

Haha - ik moet er me ook eens aanschaffen als ik niet meer met blauwe schenen wil rondlopen!![]()
ik had het helemaal niet gevoeld

Weinig herhaling en zwaar gewicht is toch voor massa he ?
verbeter me als ik het fout heb :X
Haha - ik moet er me ook eens aanschaffen als ik niet meer met blauwe schenen wil rondlopen!![]()

ik had dat op de beginners wedstrijd ging opeens mijn scheen bloedenik had het helemaal niet gevoeld

Ah, dat had ik nog gelezen. Ja, adrenaline denk ik
ik denk het
Dankjewel!
Ben zelf alleen niet echt tevreden over mijn bankdruk kunsten. Ik ga er hard aan werken!
misschien bouw je niet genoeg spanning op? bankdrukken is een zaak van centimeters elke centimeter die je minder moet drukken is er 1 dus een arch is bijvoorbeeld wel belangrijk als het om gewicht dat je drukt gaat dan 
moet je eens een filmpje posten van je bench dan kan er commentaar gegeven wordenmisschien bouw je niet genoeg spanning op? bankdrukken is een zaak van centimeters elke centimeter die je minder moet drukken is er 1 dus een arch is bijvoorbeeld wel belangrijk als het om gewicht dat je drukt gaat dan
![]()

Ga ik zeker proberen te regelen! Goeie tip. Gaat alleen wel even duren. Moet dan cameraatje lenen enzo.
Wat ik me wel afvraag is als ik filmpjes op youtube bekijk van grote jongens is dat sommige hun kont van het bankje halen en op hun tenen leunen (en daardoor meer drukken) en anderen wel met de kont op het bankje zitten en platte voeten (zoals ik in de regels van de nederlandse powerlifting bond heb gelezen). Hoe zit dit precies? Verschillen de regels sterk per bond ofzo? En staan er ergens goeie beschrijving/filmpjes online waar er gedrukt wordt zoals de regels van de NPB. Alvast bedankt he![]()
ja een groot verschil in bonden ik zit nu bij de NPB en daar mag je je kont niet van de bank doen en je voeten plat op de grond. dat is heel verschillend net als dat je bij de NPB alleen single ply bench shirts mag gebruiken. hier kun je het wel vinden: www.powerliftingbond.nl
), is wel logisch eigenlijk, want bij het bankdrukken mag het ook niet. Scheelt veel in gewicht.Pfff... Heel erg bedankt man! Had ik nodig. Top!
Karma is on your way!![]()

geen dank zoek je nog filmpjes kun je kijken op youtube bij de selectie van het NPB gewoon intypen en je vindt hun wedstrijden en trainingen de selectie is:
Powerliften:
Anne Bierma
Brenda van der Meulen
Ielja strik
Judith Meerding
Pardeep Kailey
Pjotr van de Hoek
Piet van Haaren
Floris van Melis
Rommie Zoethout
Carmen Sjardijn
Huub Hetterschijt
Ankie Timmers
Torben Olsson
Jordi Snijder
Bankdrukken:
Ad van de Ven
Ielja Strik
Brenda van der Meulen
Joanne Schaefer
Ankie Timmers
---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=ho0kOyu1-O4
filmpje van Ielja strik wereldkampioen bankdrukken en powerliften met het wereld record bankdrukken van 183kg