Fitness Seller

xbox vs PS3

Peiling Peiling PS3 vs xbox 360

• PS3

Stemmen: 53 65,4%
  • xbox360

Stemmen: 28 34,6%

• Totaal stemmers
    81
PS3, altijd al gehad, PS1, PS2, PS3. Zitten ook de beste spellen bij. En gratis online dingen, niet zoals bij microsoft dat je bakken met geld moet dokken en dat ie steeds kapot is! :D

Xbox vind ik helemaal niks meer aan. De games die tegenwoordig uit komen zijn matig, dus koop er de laatste tijd ook niks meer voor. Je moet er ook veelste veel geld voor uitgeven, steeds weer een Xbox live account kopen voor 60 euro en andere troep. Die Xbox maakt ook veelste veel herrie,
en heeft nog steeds problemen na bijna 4 jaar. Ik heb nog nooit de RRoD gehad maar zit toch al op mijn 3e Xbox die vandaag trouwens opgeruimd word. Geen zin meer om naar dat lelijke ding te kijken en die herrie aan te horen. En de games die ik zou spelen op Xbox zijn ook op PS3 verkrijgbaar.

Mijn broer heeft 2 dagen gelden een PS3 gekocht, en die vind ik al veel beter. Je kan gewoon op dat ding internet browsen en dingen opslaan. Wil je chatten met mensen dan ga je gewoon naar een soort van lobby toe waar je rond loopt met je mannetje. De menu's zien er veel netter en
duidelijker uit. En PS3 is veel stiller, als je games wil spelen worden deze meteen geinstaleerd op de PS3 waardoor dat ding ook niet de hele tijd met 5000rpm+ draait. De controller is gewoon te verbinden met standaard USB kabels, dus geen xbox-only batery laders etc. En je kan ook nog eens je PSP verbinden met de PS3.

pc, nogmaals:
-meer functies, veelal gratis.
-betere hardware en prestaties voor minder geld dan een ps3
-alle multiplatform titels (in superieure kwalteit + goedkoper zelfs als je niet download)
-de grootste backlog aan games ever (oude pc games en emulator games)
-pc exclusives zoals crysis, arma2, etc...
-edit, ook blu ray mglk, dus even goed om films op te kijken als een ps3 :)

Laatst bewerkt:
PS3. Keuze maak ik niet alleen om de games maar de PS3 is gewoon veel beter als het om films kijken gaat, daar is gewoon geen discussie over mogelijk.
Edit; iedereen die probeert de 360 te verdedigen dat die beter is met films = een 360 fanboy:)

En ja ik kijk veel films dus dan is belangrijk voor mij:)

PS3. Keuze maak ik niet alleen om de games maar de PS3 is gewoon veel beter als het om films kijken gaat, daar is gewoon geen discussie over mogelijk.
Edit; iedereen die probeert de 360 te verdedigen dat die beter is met films = een 360 fanboy:)

En ja ik kijk veel films dus dan is belangrijk voor mij:)

Je spreekt met de stelligheid van een fanboy en volgens mij ging het de OP vooral om de games. Jij spreekt over de superioriteit wat betreft films op de PS3, een ander heeft het weer over de superieure online opties van de 360.

Gebrek aan relativeren is het grootste kenmerk van een fanboy, dude.

Laatst bewerkt:
Je spreekt met de stelligheid van een fanboy en volgens mij ging het de OP vooral om de games. Jij spreekt over de superioriteit wat betreft films op de PS3, een ander heeft het weer over de superieure online opties van de 360.

Gebrek aan relativeren is het grootste kenmerk van een fanboy, dude.

Die post is ook wat voor MIJ de beste console is voor wat IK er mee wil doen.

Dat de PS3 met films beter is dan de 360 is gewoon een feit en geen mening, dude :)
Of wil je zeggen dat je met de 360 meer kan mbt films kijken..

Edit:)

Laatst bewerkt:
Dat de PS3 met films beter is dan de 360 is gewoon een feit en geen mening, dude :)
Of wil je zeggen dat je met de 360 meer kan mbt films kijken..

Hm ik heb niets gezegd, had niet gelezen dat je het had over de mogelijkheden van de PS3 puur m.b.t. films.

Zat net nog op kantoor, dan lees ik vaak te gehaast en niet secuur.

Hm ik heb niets gezegd, had niet gelezen dat je het had over de mogelijkheden van de PS3 puur m.b.t. films.

Zat net nog op kantoor, dan lees ik vaak te gehaast en niet secuur.

Dan heb ik ook niks gezegd!:D haha

Edit; verder zijn de apparaten wat mij betreft gelijk. Heb ze beide gehad en kwa gamen geen voorkeur voor een console, speel gewoon op beide;)

Laatst bewerkt:
voor mij PS3 maar heb ook altijd playstation gehad, de reden waarom er meer xbox live gamers zijn is omdat er een groter aanbod is van online competitieve games voor xbox dan bij PS3, de egte actieve ladder op PS3 is COD : WAW, COD4 is aan het verouderen en SOCOM : CONFRONTATION is ook niet meer wat het geweest was... Bij xbox zijn er veel meer clans actief enzo.. Wat ik eigenlijk raar vind aangezien je moet betalen voor online te gaan bij xbox O.o één van de belachelijkste dinge die ik heb gezien imo :S Final Fantasy is jammer genoeg niet meer exclusief voor PS3 :D nog wel in japan dacht ik maar hier komt hij uit op PS3 en xbox 360.. Ik vind de PS3 betere graphics vertonen dan xbox360 maar zoals ik al zei ben ik voor PS3 dus dat zal al bijwerken en ik heb ook niet hetzelfde spel op beide consoles gezien.. =)
btw suicide sid het is xbox 360 vs PS3 niet PC :D

Je kan hier niet serieus reageren, alleen maar fanboys, het is gewoon een kwestie van welke console de meeste fanboys heeft :roflol:

PS3 natuurlijk, beter, blue ray, hij ziet er mooier uit, en een Xbox gaat snel stuk.

Xbox360, puur vanwege de modificaties :)

Verschil in prijs is een keine 100 euro? Krijg je 20 gig extra harde schijf, blue ray speler en gratis online plus een 'betere' console?

PS3 met een goed scherm naar mijn keuze samen voor <1000 euro en ik haal hem!

Deze week mn xbox proberen te laten reanimeren (rrod) :( Groot van Pro evo en call of duty. Had trouwens meer grafisch geweld verwacht toen beide systemen uitkwamen na de xbox en ps3 (maar mischien sta ik hier wel alleen in...?)

voor mij PS3 maar heb ook altijd playstation gehad, de reden waarom er meer xbox live gamers zijn is omdat er een groter aanbod is van online competitieve games voor xbox dan bij PS3, de egte actieve ladder op PS3 is COD : WAW, COD4 is aan het verouderen en SOCOM : CONFRONTATION is ook niet meer wat het geweest was... Bij xbox zijn er veel meer clans actief enzo.. Wat ik eigenlijk raar vind aangezien je moet betalen voor online te gaan bij xbox O.o één van de belachelijkste dinge die ik heb gezien imo :S Final Fantasy is jammer genoeg niet meer exclusief voor PS3 :D nog wel in japan dacht ik maar hier komt hij uit op PS3 en xbox 360.. Ik vind de PS3 betere graphics vertonen dan xbox360 maar zoals ik al zei ben ik voor PS3 dus dat zal al bijwerken en ik heb ook niet hetzelfde spel op beide consoles gezien.. =)

Speel je nog veel SOCOM ?
Ik ben nog wel actief met mijn clan maar ik speel buiten de clanwars om weinig meer, zit te wachten op de patch!
Ben de game nog niet zat maar heb er op het moment niet veel zin meer zin, zit te wachten op Modern Warfare 2 ( Prestige Edition al besteld:P )

Ik moet zeggen, vind het ganse gedoe dat xbox 360 veel lawaai maakt een beetje overdreven. Het maakt echt niet meer lawaai dan ps2/xbox ofzo.

Mja, ik kan mensen toch wel eens inlichten dat ze voor minder geld een veel beter presterende pc met een grotere en goedkopere games library hebben dan een ps 3 :)

Ik stem op ps3 alhoewel ik hem wel verkocht heb.. Beetje ironisch misschien :o

ik blijf bij men ouwe ps1 en fifa99, nothing can beat that

Terug
Naar boven