Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

PS3. Keuze maak ik niet alleen om de games maar de PS3 is gewoon veel beter als het om films kijken gaat, daar is gewoon geen discussie over mogelijk.
Edit; iedereen die probeert de 360 te verdedigen dat die beter is met films = een 360 fanboy
En ja ik kijk veel films dus dan is belangrijk voor mij![]()
Je spreekt met de stelligheid van een fanboy en volgens mij ging het de OP vooral om de games. Jij spreekt over de superioriteit wat betreft films op de PS3, een ander heeft het weer over de superieure online opties van de 360.
Gebrek aan relativeren is het grootste kenmerk van een fanboy, dude.

Dat de PS3 met films beter is dan de 360 is gewoon een feit en geen mening, dude
Of wil je zeggen dat je met de 360 meer kan mbt films kijken..
Hm ik heb niets gezegd, had niet gelezen dat je het had over de mogelijkheden van de PS3 puur m.b.t. films.
Zat net nog op kantoor, dan lees ik vaak te gehaast en niet secuur.
haha
nog wel in japan dacht ik maar hier komt hij uit op PS3 en xbox 360.. Ik vind de PS3 betere graphics vertonen dan xbox360 maar zoals ik al zei ben ik voor PS3 dus dat zal al bijwerken en ik heb ook niet hetzelfde spel op beide consoles gezien.. =)
voor mij PS3 maar heb ook altijd playstation gehad, de reden waarom er meer xbox live gamers zijn is omdat er een groter aanbod is van online competitieve games voor xbox dan bij PS3, de egte actieve ladder op PS3 is COD : WAW, COD4 is aan het verouderen en SOCOM : CONFRONTATION is ook niet meer wat het geweest was... Bij xbox zijn er veel meer clans actief enzo.. Wat ik eigenlijk raar vind aangezien je moet betalen voor online te gaan bij xbox O.o één van de belachelijkste dinge die ik heb gezien imo :S Final Fantasy is jammer genoeg niet meer exclusief voor PS3nog wel in japan dacht ik maar hier komt hij uit op PS3 en xbox 360.. Ik vind de PS3 betere graphics vertonen dan xbox360 maar zoals ik al zei ben ik voor PS3 dus dat zal al bijwerken en ik heb ook niet hetzelfde spel op beide consoles gezien.. =)
btw suicide sid het is xbox 360 vs PS3 niet PC![]()
)voor mij PS3 maar heb ook altijd playstation gehad, de reden waarom er meer xbox live gamers zijn is omdat er een groter aanbod is van online competitieve games voor xbox dan bij PS3, de egte actieve ladder op PS3 is COD : WAW, COD4 is aan het verouderen en SOCOM : CONFRONTATION is ook niet meer wat het geweest was... Bij xbox zijn er veel meer clans actief enzo.. Wat ik eigenlijk raar vind aangezien je moet betalen voor online te gaan bij xbox O.o één van de belachelijkste dinge die ik heb gezien imo :S Final Fantasy is jammer genoeg niet meer exclusief voor PS3nog wel in japan dacht ik maar hier komt hij uit op PS3 en xbox 360.. Ik vind de PS3 betere graphics vertonen dan xbox360 maar zoals ik al zei ben ik voor PS3 dus dat zal al bijwerken en ik heb ook niet hetzelfde spel op beide consoles gezien.. =)
btw suicide sid het is xbox 360 vs PS3 niet PC![]()

Mja, ik kan mensen toch wel eens inlichten dat ze voor minder geld een veel beter presterende pc met een grotere en goedkopere games library hebben dan een ps 3![]()