Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik bedoel dat ik nu een omgebouwde oude xbox in mijn thuisnetwerk heb zitten, waarmee ik films die op mijn pc staan can streamen op de tv waar de xbox op aangesloten is. Nou heb ik begrepen dat je een PS3 draadloos in je thuisnetwerk kan hangen en deze ook software heeft om films (divx/blueray) mee op je TV te streamen.
Ik bedoel dat ik nu een omgebouwde oude xbox in mijn thuisnetwerk heb zitten, waarmee ik films die op mijn pc staan can streamen op de tv waar de xbox op aangesloten is. Nou heb ik begrepen dat je een PS3 draadloos in je thuisnetwerk kan hangen en deze ook software heeft om films (divx/blueray) mee op je TV te streamen.
Waarom niet je pc rechtstreeks aan de tv aansluiten? Moet toch geen prob zijn? Meeste pc's tegenwoordig zijn redelijk compact, en als je een lappie hebt al zeker geen prob. Zie niet in waarom je jouw pc gaat aanzetten en je ps3 en je tv voor een filmpje te zien...