Fitness Seller

xbox vs PS3

Peiling Peiling PS3 vs xbox 360

• PS3

Stemmen: 53 65,4%
  • xbox360

Stemmen: 28 34,6%

• Totaal stemmers
    81
Ik moet zeggen, vind het ganse gedoe dat xbox 360 veel lawaai maakt een beetje overdreven. Het maakt echt niet meer lawaai dan ps2/xbox ofzo.

Dat is natuurlijk een stelling van lik me reet :D
PS2 en Xbox zijn toch stukken ouder, logisch dat die lawaai maken, maar een Ps3 hoor je totaal niet, en een Xbox360 komt overal bovenuit.

Beiden sterke en +/- evenwaardig , maar kies toch voor PS3 . De xbox maakt gewoon veel te veel lawaai :'(

Er wordt gevraagd ps3 of xbox en dan begin jij telkens over de pc :x

Duidelijk de ps3 voor mij.

Waarom topics beginnen over ps3 vs xbox360 als een pc goedkoper is dan een ps3? Waarom die dan niet gewoon mee in de vs zetten. Pff, typisch voor console elitisten om andere gamers uit te sluiten :D

Gamen doe je niet alleen. Daarom console > pc.

Microsoft is de EvIl EmPiRe...dus PS3 ;)

Ja...er zijn meer titels op de Xbox360.
Ja...de Xbox is goedkoper
Ja...microsoft heeft mogelijk, misschien meer ervaring met online aspecten

Maar het is en blijft Micorsoft....:)

(Overigens is het wel zo dat als de fan aanschiet van de PS3 dat ding een pl**ris herrie maakt. )

Microsoft is de EvIl EmPiRe...dus PS3 ;)

Ja...er zijn meer titels op de Xbox360.
Ja...de Xbox is goedkoper
Ja...microsoft heeft mogelijk, misschien meer ervaring met online aspecten

Maar het is en blijft Micorsoft....:)

(Overigens is het wel zo dat als de fan aanschiet van de PS3 dat ding een pl**ris herrie maakt. )

lol, dat is een zinnig argument aangezien sony zo winst maken helemaal niet als doel heeft... wait a minute...

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Ik vraag me eigenlijk af vanwaar die herrie rond die consoles... het zijn bijna identiek dezelfde machines kwa prestaties, games en als je zelfs de prijs in acht neemt zijn ze gewoon identiek (ps3 value en duurder tov xbox goedkoper maar minder value).

Ik kan me niet meer herinneren dat de strijd zo close was. En ik heb heeeeeel veeeeeeeel consoles gehad.

Xbox 360. Beter spellenaanbod en dat is toch waar het om gaat bij de consoles. Blu-ray is leuk maar niet meer dan extraatje voor velen.

Wbt dat spellen aanbod oke...maar ja,van al die spellen zijn er ook maar een handje vol de moeite waard.

Verder,het is niet alleen de blue ray die het hem doet:

- Geen Online Fee
- Design van de PS3 ziet er 100x beter uit (mocht je dat belangrijk vinden)
- Xbox gamepad,ziet er wederom niet uit en ligt ook niet lekker in de hand. (imo)
- Microsoft :eek: j/k

Wbt dat spellen aanbod oke...maar ja,van al die spellen zijn er ook maar een handje vol de moeite waard.

Verder,het is niet alleen de blue ray die het hem doet:

- Geen Online Fee
- Design van de PS3 ziet er 100x beter uit (mocht je dat belangrijk vinden)
- Xbox gamepad,ziet er wederom niet uit en ligt ook niet lekker in de hand. (imo)
- Microsoft :eek: j/k

Euhm, ik vind de xbox 360 pad super goed liggen. Ik heb een ps 1 en 2 gehad, en kan niet zeggen dat die pads echt beter zijn. Momenteel speel ik sf4 op een xbox pad ipv een playstationpad, hoewel ik kan kiezen. Ik speel met de joysticks ipv de d-pad, die bij ps3 echt beter is, maar voor de rest kan je toch niets aanmerken op die 360 pad. Ik vind de schoudertriggers (afgekeken van de dreamcast) vele malen beter dan die van de ps3. En beide consoles zijn gewoon oerlelijk. De laatste knappe console kwa design die werd gemaakt is de dreamcast, nadien alleen maar ondingen op de markt.

lol, dat is een zinnig argument aangezien sony zo winst maken helemaal niet als doel heeft... wait a minute...

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Sony is een liefdadigheidsinstelling!

:P

:D

Ik doelde eigenlijk meer op de monopolie van MS op computer gebied vor d gemiddelde gebruiker...en dat heeft Sony (willen ze wel natuurlijk...) nog lang niet bereikt.

Euhm, ik vind de xbox 360 pad super goed liggen. Ik heb een ps 1 en 2 gehad, en kan niet zeggen dat die pads echt beter zijn. Momenteel speel ik sf4 op een xbox pad ipv een playstationpad, hoewel ik kan kiezen. Ik speel met de joysticks ipv de d-pad, die bij ps3 echt beter is, maar voor de rest kan je toch niets aanmerken op die 360 pad. Ik vind de schoudertriggers (afgekeken van de dreamcast) vele malen beter dan die van de ps3. En beide consoles zijn gewoon oerlelijk. De laatste knappe console kwa design die werd gemaakt is de dreamcast, nadien alleen maar ondingen op de markt.

Euhm,Smaken verschillen. ;)

de wii

Vergeten dat er op de pc geen multiplayers zijn lol :D
edit: zal mij de avonden met een 10tal maten gamen op shuttles en laptops wel ingebeeld hebben :).

En op vakantie naar de LAN-party camping? ;)

Multiplayer online is cool omdat het de matige AI wegneemt, maar het is geen substituut voor 'true' multiplayer of in turn singleplayer met vrienden.

En op vakantie naar de LAN-party camping? ;)

Multiplayer online is cool omdat het de matige AI wegneemt, maar het is geen substituut voor 'true' multiplayer of in turn singleplayer met vrienden.

Ik streetfight en trine toch op één pc met mijn vrienden. En resident Evil 5 binnenkort, daar neem ik mijn lappie gewoon mee naar een maat zijn kot en dan gamen we in een netwerkje samen in coöp vanop de bank met elk een controller en elk ons eigen scherm. Zie niet in wat die multiplayer minder true maakt dan met een console... in tegendeel, denk dat ik wel weet te kiezen tussen dat of een splitscreen. Hoewel de optie van splitscreen er uit principe in zou moeten staan, terwijl dat vaak niet is.

Neem jij soms je ps3 met tv mee op vakantie?

Kijk al die nerds toch eens e-ragen over hun favoriete speeltje.

Geef mij ook maar een pc, maar ik word zenuwachtig als er iemand langer dan een kwartier bij komt zitten :D

Terug
Naar boven