Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruik het gewoon niet?
Nergens voor nodig zn pilletje
Gebruik het gewoon niet?
Nergens voor nodig zn pilletje
Nou kunnen we wachten op een thread met,
"Hallo ik gebruik heroïne en neuk ervoor om het te krijgen beïnvloed dit me bodybuilding"
Volgens die beredenering zouden wij mensen allemaal het saaiste leven ooit leiden, meer in de richting van hoe andere dieren hun leven leiden. Immers, zolang het niks toevoegd aan reproductie en overleving, is het nergens voor nodig toch?
De een vind het leuk om zich klem te zuipen, de ander vind het leuk om sporadisch andersoortige drugs te doen. Waarbij de laatstgenoemde waarschijnlijk nog gezonder af is ook op den lange duur.

Klem zuipen is ook zn onzin, saaise leven ooit leiden?
Maak iets moois ervan, je kan je eigen leven zo leuk mogelijk maken met de verschillende dingen, bijv bodybuilding.
Probeer je grenzen te verleggen, maar niet met drugs, alcohol of degelijke. Biertje op zn tijd is wel lekker maar om naar een feest te gaan en dan klem te zuipen vind ik zonde van mijn geld en herinneringen.
Tevens vind ik mensen die deze producten nodig hebben om een leuke avond te creëren een beetje zielig. Een leuke avond kan je ook zonder deze producten hebben
Chicks
![]()

Maak iets moois ervan, je kan je eigen leven zo leuk mogelijk maken met de verschillende dingen, bijv bodybuilding.
Probeer je grenzen te verleggen, maar niet met drugs, alcohol of degelijke. Biertje op zn tijd is wel lekker maar om naar een feest te gaan en dan klem te zuipen vind ik zonde van mijn geld en herinneringen.
Tevens vind ik mensen die deze producten nodig hebben om een leuke avond te creëren een beetje zielig. Een leuke avond kan je ook zonder deze producten hebben
Chicks
![]()
lol zou mij toch eerder zorgen maken om je gebrek aan serotonine en de rest van je neurotransmitters die je verkloot.![]()

Als je het eens per 3-4 maanden doet zal dit wel mee vallen![]()
Tevens vind ik mensen die deze producten nodig hebben om een leuke avond te creëren een beetje zielig. Een leuke avond kan je ook zonder deze producten hebben![]()
Standaard misschien maar de waarheid, gif nodig hebben om leuk te zijnGodgodgod, wat zo een standaard reactie. Ik vind mensen met zo een instelling als jij een beetje zielig... en laat dat beetje dan maar weg

wat zijn je doelen ?Gozer geniet van het leven voor dat je het weet is het over het leven bestaat niet alleen uit trainen

Godgodgod, wat zo een standaard reactie. Ik vind mensen met zo een instelling als jij een beetje zielig... en laat dat beetje dan maar weg
Je serotonine kan niet 'op zijn'.Ik heb het dan ook over de eerste dagen/weken erna.... (duurt 3 a 6 weken tot je herstelt bent)
Topicstarter vraagt of het zijn 'gains' beïnvloed, hij vraagt toch niet hoe zijn gains over 4 maand gaan zijn, daarom dat ik zeg dat hij zich beter zorgen maakt over zijn serotonine die op is, dan over het minimale verlies van 'gains' die je er toch zo weer bij hebt, als je goed weet te trainen. mind en body gaan hand in hand.
Zielig in de zin van ik heb geen leuk leven.
Of
Zielig in de zin van dat ik zo'n standpunt heb.
Oh nee verre van, ik begrijp dat er genoeg mensen zijn die een enorm leuk leven kunnen hebben zonder XTC. Ik gebruik zelf ook XTC, maar zou ook een leuk leven kunnen hebben zonder XTC. Maakt het de feestjes een stuk leuker? jazeker.
Waar ik van walg, is dat je ons meteen veroordeel met dat je het zielig vindt als je het nodig hebt. Misschien ben je het er niet mee eens, laat het lekker gaan, niemand dwingt je om het te gebruiken en ik ben ervan overtuigd dat jij niet precies weet wat voor invloed het heeft op iemand zijn bodybuilding vooruitgang.
Klopt ik heb geen flauw benul wat er in XTC zit, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat het niet goed voor je lichaam is.
Het is chemisch gemaakt, en wie jou dat pilletje geeft weet wel wat er precies in zit?
Iemand kan van alles in dat pilletje gestopt hebben (tenzij je hetzelf maakt).
Maar mij maak je niet wijs dat het goed voor je lichaam is.
Dus waarom zou je het gebruiken? Om een leuke avond er mee te krijgen ?
Joehoe ik heb een leuke avond met een pilletje. (geen idee wat die krengen kosten btw)
Maar ik zie mensen met pillen gek doen en ik heb een goede avond, is best grappig om te zien!