AndroidHealthClinic

XTC en bodybuilding

Nou kunnen we wachten op een thread met,

"Hallo ik gebruik heroïne en neuk ervoor om het te krijgen beïnvloed dit me bodybuilding"

Gebruik het gewoon niet?
Nergens voor nodig zn pilletje

Volgens die beredenering zouden wij mensen allemaal het saaiste leven ooit leiden, meer in de richting van hoe andere dieren hun leven leiden. Immers, zolang het niks toevoegd aan reproductie en overleving, is het nergens voor nodig toch?
De een vind het leuk om zich klem te zuipen, de ander vind het leuk om sporadisch andersoortige drugs te doen. Waarbij de laatstgenoemde waarschijnlijk nog gezonder af is ook op den lange duur.

Ik gebruik het ook om de drie maanden, het heeft wel effect op mijn massa. Gelijk een paar kilootjes lichter dag daarna, maar goed het is het voor mij wel waard, tis niet iets dat je elk weekend doet of zo. Het is voor mij moeilijk eten na zon avond, meestal drink ik dan drie dagen lang mass gainers shakes om toch nog iets naar binnen te krijgen.

Nou kunnen we wachten op een thread met,

"Hallo ik gebruik heroïne en neuk ervoor om het te krijgen beïnvloed dit me bodybuilding"

Dat ligt aan een aantal zaken ray.

Over het algemeen is het zaak om goede pure heroine te krijgen, tegenwoordig is het spul op straat aardig vervuilt waardoor het lastig is om je trainingsschema te blijven volgen.
Tevens is het belangrijk om voldoende rust te nemen, hoe erg de behoefte aan heroine ook is probeer elke avond tussen de 6 en 8u te slapen.
Verder raad ik je aan om tussendoor goed te blijven eten en niet te spuiten voor het trainen anders zit je waarschijnlijk gehurkt in een hoekje van de sportschool.

Volgens die beredenering zouden wij mensen allemaal het saaiste leven ooit leiden, meer in de richting van hoe andere dieren hun leven leiden. Immers, zolang het niks toevoegd aan reproductie en overleving, is het nergens voor nodig toch?
De een vind het leuk om zich klem te zuipen, de ander vind het leuk om sporadisch andersoortige drugs te doen. Waarbij de laatstgenoemde waarschijnlijk nog gezonder af is ook op den lange duur.

Klem zuipen is ook zn onzin, saaise leven ooit leiden?
Maak iets moois ervan, je kan je eigen leven zo leuk mogelijk maken met de verschillende dingen, bijv bodybuilding.
Probeer je grenzen te verleggen, maar niet met drugs, alcohol of degelijke. Biertje op zn tijd is wel lekker maar om naar een feest te gaan en dan klem te zuipen vind ik zonde van mijn geld en herinneringen.
Tevens vind ik mensen die deze producten nodig hebben om een leuke avond te creëren een beetje zielig. Een leuke avond kan je ook zonder deze producten hebben ;)

Bodybuilding is ook nergens voor nodig toch.

Chicks
:trollface:

Maak iets moois ervan, je kan je eigen leven zo leuk mogelijk maken met de verschillende dingen, bijv bodybuilding.
Probeer je grenzen te verleggen, maar niet met drugs, alcohol of degelijke. Biertje op zn tijd is wel lekker maar om naar een feest te gaan en dan klem te zuipen vind ik zonde van mijn geld en herinneringen.
Tevens vind ik mensen die deze producten nodig hebben om een leuke avond te creëren een beetje zielig. Een leuke avond kan je ook zonder deze producten hebben ;)

Chicks

:grinny::grinny:

Chicks

Ga is gauw in je graf liggen naïeve zeikstraal.

beter neem je ghb of coke minder katabool voor gainz

Als je het eens per 3-4 maanden doet zal dit wel mee vallen :p

Ik heb het dan ook over de eerste dagen/weken erna.... (duurt 3 a 6 weken tot je herstelt bent)
Topicstarter vraagt of het zijn 'gains' beïnvloed, hij vraagt toch niet hoe zijn gains over 4 maand gaan zijn, daarom dat ik zeg dat hij zich beter zorgen maakt over zijn serotonine die op is, dan over het minimale verlies van 'gains' die je er toch zo weer bij hebt, als je goed weet te trainen. mind en body gaan hand in hand.

Godgodgod, wat zo een standaard reactie. Ik vind mensen met zo een instelling als jij een beetje zielig... en laat dat beetje dan maar weg

Gozer geniet van het leven voor dat je het weet is het over het leven bestaat niet alleen uit trainen

Ik heb het dan ook over de eerste dagen/weken erna.... (duurt 3 a 6 weken tot je herstelt bent)
Topicstarter vraagt of het zijn 'gains' beïnvloed, hij vraagt toch niet hoe zijn gains over 4 maand gaan zijn, daarom dat ik zeg dat hij zich beter zorgen maakt over zijn serotonine die op is, dan over het minimale verlies van 'gains' die je er toch zo weer bij hebt, als je goed weet te trainen. mind en body gaan hand in hand.
Je serotonine kan niet 'op zijn'.

Zielig in de zin van ik heb geen leuk leven.
Of
Zielig in de zin van dat ik zo'n standpunt heb.

Oh nee verre van, ik begrijp dat er genoeg mensen zijn die een enorm leuk leven kunnen hebben zonder XTC. Ik gebruik zelf ook XTC, maar zou ook een leuk leven kunnen hebben zonder XTC. Maakt het de feestjes een stuk leuker? jazeker.

Waar ik van walg, is dat je ons meteen veroordeel met dat je het zielig vindt als je het nodig hebt. Misschien ben je het er niet mee eens, laat het lekker gaan, niemand dwingt je om het te gebruiken en ik ben ervan overtuigd dat jij niet precies weet wat voor invloed het heeft op iemand zijn bodybuilding vooruitgang.

Oh nee verre van, ik begrijp dat er genoeg mensen zijn die een enorm leuk leven kunnen hebben zonder XTC. Ik gebruik zelf ook XTC, maar zou ook een leuk leven kunnen hebben zonder XTC. Maakt het de feestjes een stuk leuker? jazeker.

Waar ik van walg, is dat je ons meteen veroordeel met dat je het zielig vindt als je het nodig hebt. Misschien ben je het er niet mee eens, laat het lekker gaan, niemand dwingt je om het te gebruiken en ik ben ervan overtuigd dat jij niet precies weet wat voor invloed het heeft op iemand zijn bodybuilding vooruitgang.

Klopt ik heb geen flauw benul wat er in XTC zit, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat het niet goed voor je lichaam is.
Het is chemisch gemaakt, en wie jou dat pilletje geeft weet wel wat er precies in zit?
Iemand kan van alles in dat pilletje gestopt hebben (tenzij je hetzelf maakt).

Maar mij maak je niet wijs dat het goed voor je lichaam is.
Dus waarom zou je het gebruiken? Om een leuke avond er mee te krijgen ?

Joehoe ik heb een leuke avond met een pilletje. (geen idee wat die krengen kosten btw)
Maar ik zie mensen met pillen gek doen en ik heb een goede avond, is best grappig om te zien!

De leukste nachten van m'n leven waren toch wel met XTC op.
Vooral in het begin, echt een waardevolle toevoeging geweest aan mijn leven.

Doe het nu nog hooguit 2 of 3x per jaar, bij gelegenheid of een feestje zoals dominator.

Op een gegeven moment groei je er heus wel overheen, je bent 18. Gewoon lekker leven.
Probeer te eten en te slapen die zondag (al lukte het mij vrijwel nooit), en de schade valt allemaal wel mee.

Klopt ik heb geen flauw benul wat er in XTC zit, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat het niet goed voor je lichaam is.
Het is chemisch gemaakt, en wie jou dat pilletje geeft weet wel wat er precies in zit?
Iemand kan van alles in dat pilletje gestopt hebben (tenzij je hetzelf maakt).

Maar mij maak je niet wijs dat het goed voor je lichaam is.
Dus waarom zou je het gebruiken? Om een leuke avond er mee te krijgen ?

Joehoe ik heb een leuke avond met een pilletje. (geen idee wat die krengen kosten btw)
Maar ik zie mensen met pillen gek doen en ik heb een goede avond, is best grappig om te zien!

Je kunt je pillen laten testen op inhoud. Over het algemeen bevatten Nederlandse pillen voornamelijk alleen MDMA (de werkzame stof) en bindmiddel/kleurstof. Het zal zeker niet gezond zijn, maar recente onderzoeken tonen aan dat mits je er verstandig mee om gaat de schade nihil is op de lange termijn.

Zo zijn er in onderzoeken ex-ravers van het begintijdperk van de xtc (die dus zelf ook onderhand gestopt zijn met gebruik,dat wel)en niet-gebruikers vergeleken in bepaalde tests (motoriek, geheugen, cognitie) en bleken de niet gebruikers niet significant hoger te scoren.

Daarbij kan mdma ook een therapeutisch effect hebben. Bepaalde zaken worden makkelijker bespreekbaar en je voelt je meer verbonden met diegene met wie je de ervaring deelt. Hier heb ik zelf ook veel profijt van ondervonden.

Het is niet allemaal zo slecht als dat de overheid/media je wilt doen geloven, trust me ;)

En als je gewoon genoeg eet vantevoor en erna valt de schade qua gains reuze mee. Zeker weten, na gebruik weeg je wel eens een kil of 2 minder. Maar dit komt door de uitdroging die XTC veroorzaakt, ga 2 dagen later op de weegschaal staan en die kilo's zitten er weer aan ;)

Terug
Naar boven