Fitness Seller

XTC en bodybuilding

Klem zuipen is ook zn onzin, saaise leven ooit leiden?
Maak iets moois ervan, je kan je eigen leven zo leuk mogelijk maken met de verschillende dingen, bijv bodybuilding.
Probeer je grenzen te verleggen, maar niet met drugs, alcohol of degelijke. Biertje op zn tijd is wel lekker maar om naar een feest te gaan en dan klem te zuipen vind ik zonde van mijn geld en herinneringen.
Tevens vind ik mensen die deze producten nodig hebben om een leuke avond te creëren een beetje zielig. Een leuke avond kan je ook zonder deze producten hebben ;)

Chicks
:trollface:
Nog nooit X of iets dergelijks gebruikt zeker, want dan praatte je nu wel anders denk...:o

Nog nooit X of iets dergelijks gebruikt zeker, want dan praatte je nu wel anders denk...:o

Klopt nog nooit gebruikt, niet van plan ook ;)

Je kunt je pillen laten testen op inhoud. Over het algemeen bevatten Nederlandse pillen voornamelijk alleen MDMA (de werkzame stof) en bindmiddel/kleurstof. Het zal zeker niet gezond zijn, maar recente onderzoeken tonen aan dat mits je er verstandig mee om gaat de schade nihil is op de lange termijn.

Zo zijn er in onderzoeken ex-ravers van het begintijdperk van de xtc (die dus zelf ook onderhand gestopt zijn met gebruik,dat wel)en niet-gebruikers vergeleken in bepaalde tests (motoriek, geheugen, cognitie) en bleken de niet gebruikers niet significant hoger te scoren.

Daarbij kan mdma ook een therapeutisch effect hebben. Bepaalde zaken worden makkelijker bespreekbaar en je voelt je meer verbonden met diegene met wie je de ervaring deelt. Hier heb ik zelf ook veel profijt van ondervonden.

Het is niet allemaal zo slecht als dat de overheid/media je wilt doen geloven, trust me ;)

En als je gewoon genoeg eet vantevoor en erna valt de schade qua gains reuze mee. Zeker weten, na gebruik weeg je wel eens een kil of 2 minder. Maar dit komt door de uitdroging die XTC veroorzaakt, ga 2 dagen later op de weegschaal staan en die kilo's zitten er weer aan ;)

Naja je praat nu wel over nihil, maar als jij wel of geen cassaine/kwark neemt voor de nacht heeft ook maar nihil invloed op je progressie maar toch zou ik graag dat kleine beetje nog willen mee pakken.

Dus ookal zou het schadelijke beperkt worden tot nihil, vind ik het onverstandig om die pillen te gebruiken.

En dan zal je er verstandig mee om moeten gaan, wat heel veel mensen ook niet kunnen. Uit mijn eigen leefomgeving kom ik ook mensen en vrienden tegen die het gebruiken, maar of hun er verstandig mee om gaan? Dat is nog maar de vraag. En dan zou nihil misschien wel iets groter kunnen worden.

Maar nogmaals dit is mijn standpunt over drugs, zou niet snappen waarom iemand het zou willen gebruiken. :)

Ik wel en ik praat hetzelfde.
En nu?

Deze producten NODIG hebben om een leuke avond te hebben, is ook zielig.
Mensen die het gebruiken om een leuke avond nóg leuker te maken, dat is wat anders.
Je hebt een punt Hell, gelukkig kan ik ook een prima feestje hebben zonder! Zelfs op cola light en water;)

Als je het echt NODIG hebt is wel een beetje triest..

Klopt ik heb geen flauw benul wat er in XTC zit, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat het niet goed voor je lichaam is.
Het is chemisch gemaakt, en wie jou dat pilletje geeft weet wel wat er precies in zit?
Iemand kan van alles in dat pilletje gestopt hebben (tenzij je hetzelf maakt).

Maar mij maak je niet wijs dat het goed voor je lichaam is.
Dus waarom zou je het gebruiken? Om een leuke avond er mee te krijgen ?

Joehoe ik heb een leuke avond met een pilletje. (geen idee wat die krengen kosten btw)
Maar ik zie mensen met pillen gek doen en ik heb een goede avond, is best grappig om te zien!

Gewoon stoppen met posten nu.

Naja je praat nu wel over nihil, maar als jij wel of geen cassaine/kwark neemt voor de nacht heeft ook maar nihil invloed op je progressie maar toch zou ik graag dat kleine beetje nog willen mee pakken.

Dus ookal zou het schadelijke beperkt worden tot nihil, vind ik het onverstandig om die pillen te gebruiken.

En dan zal je er verstandig mee om moeten gaan, wat heel veel mensen ook niet kunnen. Uit mijn eigen leefomgeving kom ik ook mensen en vrienden tegen die het gebruiken, maar of hun er verstandig mee om gaan? Dat is nog maar de vraag. En dan zou nihil misschien wel iets groter kunnen worden.

Maar nogmaals dit is mijn standpunt over drugs, zou niet snappen waarom iemand het zou willen gebruiken. :)

Ok, ik respecteer die keuze. Maar hopelijk begrijp je nu ook wat meer de andere kant van het verhaal en scheer je niet iedere gebruiker over 1 kam. Je hoeft het verder niet te snappen waarom anderen die keuze wel maken maar ik heb in mijn vorige post genoeg redenen genoemd.

En als er geen significant verschil in cognitie is tussen ex- en niet gebruikers vergelijken met het wel of niet eten van kwark slaat natuurlijk kant nog wal. Als jij het 'onverstandig' vind , prima maar zonder gegronde redenen waarom zal het hier niet veel indruk maken

Laatst bewerkt:
Ik hoor jullie allemaal over uitdrogen, maar neem aan dat jullie er toch gewoon wel fris en water bij drinken? Ik sport te kort en ik gebruik niet vaak genoeg om te zeggen of het effect heeft op een sporter, maar ik weet wel dat ik er nooit wat van ben afgevallen.

Dat standpunt van chemisch dus niet goed voor je.. Really? Die voedingssupps en eiwitten en alles zijn zeker niet chemisch tot stand gekomen of gedestilleerd?

Ook dat 'nodig hebben' volgens mij een term verzonnen door van die christelijke organisaties. Ja er zijn mensen die alleen uit gaan als ze een pilletje nemen, maar is dat de definitie van 'nodig hebben'. Het suggereert namelijk een bepaalde afhankelijkheid maar die is er niet. Ik zou ook kunnen zeggen ik ga niet in de tram zitten zonder iPod, want dan verveel ik mij. Het is bullshit en uitgaan is sowieso niet 'nodig'. Serotonine vult vanzelf weer aan als je gezond eet, eventueel extra boost geven met l-tryptophaan en extra vitamines.

Als ik geen caseïne zou pakken voor bedtijd, zou ik zo'n 40 gram proteïne onder mijn dagelijkse minimum zitten. Dat zou mijn progressie echt wel hinderen.. ;)!

Als ik geen caseïne zou pakken voor bedtijd, zou ik zo'n 40 gram proteïne onder mijn dagelijkse minimum zitten. Dat zou mijn progressie echt wel hinderen.. ;)!
Ik betwijfel het. De extreem hoge eiwit innames geadviseerd door de supplementen industrie zijn waarschijnlijk onzin voor NATUREL sporters. Met 2g per kg VVM zit je waarschijnlijk ook hoog genoeg en de rest van de kcals kun je aanvullen met carbs/vetten.

Echter ga ik niet de persoon zijn die het bovenstaande gaat toetsen want vind eiwit bevattende voedingsmiddelen (Vlees, kip, vis) veel te lekker om daarin te minderen. Maar 300+ g eiwitten is voor bijna iedereen (<100kg) ronduit onnozel..:o

*Bro-science* uit

Ik betwijfel het. De extreem hoge eiwit innames geadviseerd door de supplementen industrie zijn waarschijnlijk onzin voor NATUREL sporters. Met 2g per kg VVM zit je waarschijnlijk ook hoog genoeg en de rest van de kcals kun je aanvullen met carbs/vetten.

Ik kom ook netjes uit op ca. 180g-200g eiwit per dag :cool:, Ik bulk op een tamelijk laag budget dus merendeel bestaat uit eieren, melk, whey/caseïne(stuk goedkoper dan vlees) en kip.

heroïne knallen

Naaldje hergebruiken ook. Eerst in je been, dan in je ader. Gogogogo Sma, goede reactie :P

Meer dan ''oppassen'' kan ik niet zeggen

Meer dan ''oppassen'' kan ik niet zeggen

Oppassen?
2199620.jpg

dont use drugs mkay

Terug
Naar boven