Daryl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alcohol no thx
Nicotine no thx
Maar lekker strak staan na een mooi lijntje Soss yeahh!!
Raad wel aan nooit coke te doen, zeer verslavend!!
Gelukkig dat ik een arme student ben of mijn centjes zouden er elk weekend naartoe gaan.
) gebruiken, waarvan een aantal ook stevig bodybuilden. Alcohol no thx
Nicotine no thx
Maar lekker strak staan na een mooi lijntje Soss yeahh!!
Raad wel aan nooit coke te doen, zeer verslavend!!
Gelukkig dat ik een arme student ben of mijn centjes zouden er elk weekend naartoe gaan.
Ik hoop dat ik ook nog wat toevoeging kan hebben in dit topic;
genoeg vrienden en vriendinnen die GHB/Coke/XTC/Speed/4fmp en heuse slagroombuspatronen (en soms allemaal fijn door elkaar) gebruiken, waarvan een aantal ook stevig bodybuilden.
Ik heb niet de indruk dat ze het nodig zijn, zoals het hier wordt omschreven, maar wel dat een feestje voor hun onlosmakelijk verbonden is met drugs. En dat vind ik soms jammer, want het kan toch ook mooi zijn zonder? Het is echter wel hun keuze en ik vind dat dat hun pakkie an is om het maar even zo te zeggen.
Ik zie echter op feestjes wel is mensen die niet durven te praten, stil en verlegen zijn. Zodra die er iets in schuiven zijn ze heel anders. Misschien zijn ze het nodig om een grens over te komen? Ik weet het in elk geval niet en heb voor mijzelf wel geleerd deze mensen niet te veroordelen.
Ik zelf gebruik niet, nooit gedaan en ik heb het voornemen ook om niet te gaan gebruiken. Ik ben van nature ook verlegen, stil en in mijzelf terug getrokken. Ik wil op eigen kracht deze zwakheden van mijzelf ombuigen en zonder hulpmiddel mijzelf leren dat ik gek mag doen en dat ik mijzelf mag laten gaan. Maar wie ben ik om dat ook aan een ander op te dringen? Ik neem aan dat iedereen zich bewust is van de schadelijke effecten van het drugsgebruik? Zoals gezegd zit er ook genoeg zooi in het eten wat wij dagelijks voorgeschoteld krijgen... aspertaam, sucralose vulstoffen.... Niemand die weet wat de langdurige effecten van zulke producten zijn voor je lichaam.
Een ander sigment vindt ik toch echt wel de mensen die wekelijks meerdere keren gebruiken, gevaarlijk spul waarvan de herkomst niet duidelijk is of dat het niet gechecked is bij de GGD. En de aandachtschooiers; de mensen die het gebruiken om 'cool' en 'hip' te zijn... maar dat is hetzelfde als 3x per week jezelf compleet naar de touwtyfus drinken met alchohol of meedoen aan het comazuipen. Een pot nat!
Als je het dan toch doet, doe het dan met mate!