Fitness Seller

XXL Base Fitness APP

Bezoekers in dit topic

Gisteren een update binnen gekomen en straks ga ik trainen... net eens mijn trainingslogboek geopend en mijn olanning kwam er netjes in te staan zonder crash! Goed werk :clap:
 
Ik ben niet tevreden over die gratis apps, Jefit vind ik ook helemaal niks en werk bijna het liefst met excel. Stronglifts is oke maar daar kun je alleen stronglifts mee doen uiteraard. Ik ga deze een kans geven met gepast argwaan wegens de niet onpartijdige bron die deze site is.
 
Is er ergens een tutorial van deze app waarin je een beetje op weg geholpen wordt?
 
?

Ik vraag het dan wel: Ik wil zelf 2 work outs (A en B) maken maar ik kom er niet uit.
 
In je planning maak je op bv maandag je workout A en op woensdag je workout B
Bovenaan kan je dan kiezen om dit op te slaan als nieuw schema, je geeft het een naam en je hebt je schema!
 
Klopt het dat ik mijn logboek niet kan exporteren? Ik wil binnenkort overstappen op een andere telefoon.
 
Ik heb onlangs ook een nieuwe iPhone in gebruik genomen en had geen problemen met mijn logboek maar wel met mijn eigen schema's. Die waren blanco op mijn nieuwe telefoon.
 
Maar kon je jouw logboek wel wegschrijven? Op mijn android gebeurt er niks als ik die optie selecteer. Of wordt dat automatisch upgeload als je inlogt op je nieuwe toestel? Ik ga van android naar Iphone.
 
Mijn logboek stond inderdaad in mijn backup file..
 
Maar kon je jouw logboek wel wegschrijven? Op mijn android gebeurt er niks als ik die optie selecteer. Of wordt dat automatisch upgeload als je inlogt op je nieuwe toestel? Ik ga van android naar Iphone.

Hoi grenzlooz, als je exporteer logboek selecteert krijg je een popup met spreadsheet of Backup. Je moet dan Backup klikken en het export bestand naar je zelf mailen of bijv opslaan op je sd kaart.

Bij welke stap gebeurt er niets?
 
Beetje laat:

Bij het aanklikken van back up.
Ook heb ik het idee dat ''records'' vaak niet accuraat is.
Vind het verder een fijne app btw.
 
Net gekocht ben benieuwd!
 
Heb hem ook gekocht. Ziet er op zich aardig uit. Vallen me twee dingen op;
- Oefeningen staan geschreven als bv Barbell bench press, Incline dumbbell press.
Vind dan Barbell Bench Press en Incline Dumbbell Press netter, alles met hoofdletters.

- Heb mijn eigen schema gemaakt, dat lukte wel. Alleen het is niet eenvoudig om deze in het logboek te krijgen?
Moet je een soort planning aanmaken voor de dag met dat schema erin, ofzo? Zo lijkt het nu iig.
 
Heb hem ook gekocht. Ziet er op zich aardig uit. Vallen me twee dingen op;
- Oefeningen staan geschreven als bv Barbell bench press, Incline dumbbell press.
Vind dan Barbell Bench Press en Incline Dumbbell Press netter, alles met hoofdletters.

- Heb mijn eigen schema gemaakt, dat lukte wel. Alleen het is niet eenvoudig om deze in het logboek te krijgen?
Moet je een soort planning aanmaken voor de dag met dat schema erin, ofzo? Zo lijkt het nu iig.

Planning, en dan je schema importeren. Als je vervolgens logboek opent vraagt hij of je de geplande training wil importeren. Of iets in die trant.
 
Back
Naar boven