XXL Nutrition

XXL Base Fitness APP

Bezoekers in dit topic

Versie 1.75 is uit! Beter zo?
Jup!!

Bug:
In versie 1.75 speelt onderstaande ook nog:
Zet de timer aan zodat deze begint af te lopen, klik dan op een oefening om de Records te zien en laat het scherm hier op staan en druk pas op de 'back' knop als je weet dat de timer is afgelopen. Waarom? : de timer hoor je niet afgaan als het scherm van Records open staat en als je dan op terug gaat zie je de timer op negatief staan en hoor je pas het geluid.

Request:
Misschien handig als het ergens ook mogelijk is om je ingevoerde gewicht historie te exporteren.
 
Jup!!

Bug:
In versie 1.75 speelt onderstaande ook nog:
Zet de timer aan zodat deze begint af te lopen, klik dan op een oefening om de Records te zien en laat het scherm hier op staan en druk pas op de 'back' knop als je weet dat de timer is afgelopen. Waarom? : de timer hoor je niet afgaan als het scherm van Records open staat en als je dan op terug gaat zie je de timer op negatief staan en hoor je pas het geluid.

Request:
Misschien handig als het ergens ook mogelijk is om je ingevoerde gewicht historie te exporteren.

In versie 1.8 hoef je niet meer terug te gaan naar het logboek om het alarmgeluid te horen. Verder zit daar nu volume PR berekening en een stuk snellere database in!
Profiel historie en exporteren van profiel data is iets waar we zeker over aan het nadenken zijn. We zullen hier overleggen wanneer dit meegenomen kan worden.
 
Even een vraag.

Ik heb een andere telefoon maar wil mijn bestaande logboek weer hebben.
Kan ik het exporteren en weer importeren?
Zo ja hoe?

Alvast bedankt
 
Even een vraag.

Ik heb een andere telefoon maar wil mijn bestaande logboek weer hebben.
Kan ik het exporteren en weer importeren?
Zo ja hoe?

Alvast bedankt

Je kunt bij instellingen je gehele logboek exporteren en versturen naar je e-mail. In de mail staat verder alles uitgelegd hoe je die importeert:)
 
andere vraag. Ik vul mn gewicht elke dag in, maar ook achter de komma.
Nu zie ik dat niet terug, maar ik kan aan de bolletjes zien dat dit wel wordt opgeslagen.

Kan dit zichtbaar worden zodra je op een bolletje drukt? Daarnaast een export zou ook super zijn, maar dat had ik al gevraagd.:)
 
Wil hem best even kopen en testen, maar het lukt me nog steeds niet om spullen vanuit de Appstore te kopen zonder Creditcard. Iemand die hier handig in is? Mag ook via pm om dit topic niet te vervuilen. Ben zelf nog al a-technisch als het op deze dingen aankomt :rolleyes:
Ga naar de website van 3V en maak een tijdelijk gelimiteerde card aan.

Je kunt daar betalen met iDeal.
 
Ik probeerde net mijn logboek te exporteren, maar omdat ik de gmail-app gebruik ipv de email-app van m'n iphone werkt dat niet. Is er een andere manier waarop ik het logboek toch kan versturen?
 
andere vraag. Ik vul mn gewicht elke dag in, maar ook achter de komma.
Nu zie ik dat niet terug, maar ik kan aan de bolletjes zien dat dit wel wordt opgeslagen.

Kan dit zichtbaar worden zodra je op een bolletje drukt? Daarnaast een export zou ook super zijn, maar dat had ik al gevraagd.:)

Hoi creamers,

jep, beide komen in de volgende update!
 
Ik probeerde net mijn logboek te exporteren, maar omdat ik de gmail-app gebruik ipv de email-app van m'n iphone werkt dat niet. Is er een andere manier waarop ik het logboek toch kan versturen?

Ja, we denken een oplossing voor je vraag te hebben. Deze komt mee in de volgende iPhone update!
 
Thx!, kzie inderdaad de komma getallen er nu ook in. Hoe krijg ik nu mn profiel incl lichaamsgewicht geëxporteerd ?
 
ps, de schaal van je lichaamsgewicht is niet constant, erg onoverzichtelijk. Daarnaast krijg je dat laatste bolletje nooit aangeklikt, vandaar een export van de waardes gemakkelijker is.
2j1tt7d.png
 
ps, de schaal van je lichaamsgewicht is niet constant, erg onoverzichtelijk. Daarnaast krijg je dat laatste bolletje nooit aangeklikt, vandaar een export van de waardes gemakkelijker is.

Ah, dan hadden we je verkeerd begrepen. Je profieldata komt nu mee met het exportbestand, zodat je die weer kunt importeren op een andere telefoon / als backup, maar er is nog geen optie om je logboek te als spreadsheet te exporteren (met wat excel-ge-goeroe kun je het er wel uit krijgen, maar niet heel eenvoudig).
De grafiekas worden nu afgerond op hele cijfers, om ruimte te besparen, maar we zijn sowieso met een update van de grafiek bezig, dus we zullen je opmerkingen meenemen! We zullen proberen in de volgende versie al je historie beschikbaar te maken.
 
gelukt thx! In excel plakken speciaal met scheidingsteken en dan nog de epoch date omzetten...
 
Binnenkort komt XXL Base met de vernieuwde 2.0 versie!

Hierin zitten behoorlijk wat nieuwe nog niet besproken features verwerkt, verwacht wordt dat die over 1 weekje uit komt!

** Een nieuwe feature zal zijn dat je jou gemaakte trainingsschema's kan versturen naar je vrienden

** Ook zijn alle grafieken in schaal aanpasbaar en kan je nu op de bolletjes klikken om zo zelfs de hele dag op te halen van het in het verleden gezette record!


We hebben een tijdje geleden ook gevraagd wat er aan XXL base nog beter kan. We hebben vrijwel elk verbeterpunt of nieuwe feature toegevoegd die sinds die tijd gezegd zijn.

Wij zouden graag willen weten wat jullie NU nog graag in XXL Base willen zien en wat er nog niet is? Wat mis je nog of misschien mag volgens jou wat beter?

Alle input is welkom en gaan we natuurlijk weer uitvoerig mee aan de slag
 
Laatst bewerkt:
In de afbeelding hieronder de vernieuwde record pagina;
Ik heb in de grafiek ook meteen de schaal bij de afbeeldingen wat aangepast. Dit kan erg makkelijk door met 2 vingers van binnen naar buiten te vegen. je kunt dan gemakkelijk naar links of rechts bewegen om door de gehele grafiek te lopen.

Verder heb ik op mijn record bolletje gedrukt wat je ziet op de rechter afbeelding. Er ligt dan een rode balk op zoals je ziet, wanneer je daar op klikt krijg je de gehele trainingsdag te zien van het gezette record!

Super handig als je bijvoorbeeld niet meer weet of het de 1ste oefening van de dag was of bijvoorbeeld de 3de oefening, of wat je verder aan volume gedraaid hebt die dag.

30hrdz4.png
 
Er komt alweer een nieuwe feature aan bij zowel de Android versie als de Apple versie van XXL Base

Binnenkort kan je al jou progressiefoto's op een rijtje zetten in het XXL Base foto logboek! Zie jou progressie in een handomdraai en pas daar je training op aan! + Deel je voor en na foto's op social media of deel je trainingsfoto met je trainingsdag!

Verder blijft dat wij veel waarde hechten aan de mening van de forum leden van DBB. Dus heb je een tip of opmerking wij horen dat graag, zodat we er wat mee kunnen doen.

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/xxl-base-fitness-app
 
Mijn app crasht vaak!
Ik gebruik iOS 10 en de laatste versie van jullie applicatie en het loopt verkeerd bij het openen van de trainingslog. Mijn planning is al opgemaakt en op mijn trainingsdag open ik de log, dan krijg ik de melding : planning invoegen, klik ik Ok en dan sluit de app zichzelf af. Na het heropstarten van de app ga ik zonder probleem aan de slag ermee?!
 
Mijn app crasht vaak!
Ik gebruik iOS 10 en de laatste versie van jullie applicatie en het loopt verkeerd bij het openen van de trainingslog. Mijn planning is al opgemaakt en op mijn trainingsdag open ik de log, dan krijg ik de melding : planning invoegen, klik ik Ok en dan sluit de app zichzelf af. Na het heropstarten van de app ga ik zonder probleem aan de slag ermee?!

Hoi Robbie (toch?),

we hebben na de update voor set voorspelling een probleem gevonden bij het invoeren van lege regels. We denken dat dit hierdoor kan komen. Deze update wordt z.s.m. uitgebracht, maar bij Apple duurt de update soms een paar dagen.
Kun je laten weten of het bij de volgende versie verholpen is?

Excuses voor het ongemak!
 
Hoi Robbie (toch?),

we hebben na de update voor set voorspelling een probleem gevonden bij het invoeren van lege regels. We denken dat dit hierdoor kan komen. Deze update wordt z.s.m. uitgebracht, maar bij Apple duurt de update soms een paar dagen.
Kun je laten weten of het bij de volgende versie verholpen is?

Excuses voor het ongemak!

Ok! Ik hou jullie op de hoogte!
 
Back
Naar boven