XXL Nutrition

XXL goes Bigger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice animal shirts. Komt de rode ook nog, als het lang duurt bestel ik er nu al een paar. En kan je een indicatie geven van de maten? Ik heb ze liever wat strakker zitten. En hoe zitten ze?

• Topic Starter Topic Starter
Nice animal shirts. Komt de rode ook nog, als het lang duurt bestel ik er nu al een paar. En kan je een indicatie geven van de maten? Ik heb ze liever wat strakker zitten. En hoe zitten ze?

ja ik moet ff kijken naar de maten... op de site van universal staat er ook niets over dat ik kan overnemen. graag voor zo'n groot bedrijf.

De rode komen over een week ofzo.

rene

heb al een shirt van animal, een L, die mij goed zit. Misschien kun je dr wat mee, afgaand van mn stats. Ze vallen iig redelijk groot uit.
Gele is trouwens besteld. Is de rode hetzelfde als de gele qua print?

Kan je misschien ook aan goedkope straps komen rene?

weer twee nieuwe spullen

wanneer komt de uileg verder over de: Leucine Stack Mega Caps en Anabolic Amino 5500 Mega Caps ?

verder mooie uitbreiding :)

Ik zag ooit es een shirt "ronnie is my homeboy" kunnen jullie daaraan komen? hahaha

heb ook zeker belang bij bsn shirtjes!!

Even een algemeen vraagje aan rene. Lopen die shirts al een beetje? Want ik meen dat ik gelezen had dat je vroeger ook shirts had en dat dat niet zo goed liep.

Even een algemeen vraagje aan rene. Lopen die shirts al een beetje? Want ik meen dat ik gelezen had dat je vroeger ook shirts had en dat dat niet zo goed liep.

Nee we hebben XXL shirts gehad.. met opdruk Bigger is Better en die gaven we toen weg bij orders boven de 50euro.. duizend ofzo zijn er wel vergeven.

We zijn nu bezig met shirts met prints .. even werk nog ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven