XXL Nutrition

XXL goes Bigger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zijn weer nieuwe spulletjes jonges!

XXL is top!! Ik vroeg me alleen af waarom er helemaal niks in het assortiment staat van het merk nutrabolics? Is hier een speciale reden voor of is er gewoon nog nooit met dit merk onderhandeld ofzo?

Hoe smaakt die ananas precies? Zoals verse ananas? Zoals ananas-sap? Zoals ananas uit het blik?

Toch vrij verschillend IMO.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe smaakt die ananas precies? Zoals verse ananas? Zoals ananas-sap? Zoals ananas uit het blik?

Toch vrij verschillend IMO.

tjaa.. niet als sap dat kan niet..... want blijft een whey.. dus een soort melkachtige substantie heb je altijd.. mss een beetje zoals drinkyoghurt/melk ananas..

ik vind het wel lekker ter afwisseling.. ik wil af een toe een andere smaak hebben.. straks perzik, dan bosvruchten. die smaak wisseld dan steeds..

XXL is top!! Ik vroeg me alleen af waarom er helemaal niks in het assortiment staat van het merk nutrabolics? Is hier een speciale reden voor of is er gewoon nog nooit met dit merk onderhandeld ofzo?

tjaa.. is er vraag naar? laatst wilde ik wat dingen toevoegen uit de decastack.. en die ging er toen net uit het assortiment..

Tjah of er genoeg vraag naar is weet ik natuurlijk niet. Ik zat een tijdje geleden ernaar te kijken, maar vond het overal wat duur dus blijf k maar bij XXL huismerk. Ik zou in de toekomst mischien er eens wat van willen kopen om te proberen, maar je zal het natuurlijk niet helemaal in het assortiment toe gaan voegen voor 1 persoon die het "in de toekomst mischien wel een keer wil proberen" :p

Réne,

Zondag avond weer bestellingkje gedaan en is er nog niet?
problemen met TNT in belgië ook?
normaal heb ik het woensdag, of echt donderdag ten laatste... :o

Ik trek mijn reactie terug, ze hadden het bij den buurman geleverd, en dieje was het vergeten te brengen. kl**tz*k :shoot:

Is wel ander klein probleempje met de slasaus. die kan niet tegen een stootje. heel mijn doos smaakt ernaar :D

ff XXL mailen ;)

hey Rene,
Verkopen jullie nou ook die xxl-riemen in een maat voor bodybuilders i.p.v. powerlifters:P??
Zo niet, is die belt van olymp een stevige leren riem of wat??

Alvast bedankt, Sytse:D

Vapronol-T6, Lipixor en Varcil R2 van Nanox Nutriceuticals. Heb een aantal stalen hiervan op een beurs in NY gekregen maar het merk komt blijkbaar pas gelanceerd in Juli. hun website staat ook nog onder constructie dus weet niet waar ik hun producten kan kopen. misschien bij XXL soon? zou leuk zijn

hey Rene,
Verkopen jullie nou ook die xxl-riemen in een maat voor bodybuilders i.p.v. powerlifters:P??
Zo niet, is die belt van olymp een stevige leren riem of wat??

Alvast bedankt, Sytse:D

nee is geen leer... die van Olimp.. en de xxl riemen waren er in alle maten. maar is bijna geen vraag naar riemen dus zijn we daar mee gestopt.

rene

Vapronol-T6, Lipixor en Varcil R2 van Nanox Nutriceuticals. Heb een aantal stalen hiervan op een beurs in NY gekregen maar het merk komt blijkbaar pas gelanceerd in Juli. hun website staat ook nog onder constructie dus weet niet waar ik hun producten kan kopen. misschien bij XXL soon? zou leuk zijn

ja alleen even kijken of ze wel geschikt zijn voor de NL'se markt.

denk het wel aangezien ik vernomen heb van die kerel op de beurs dat het een belgisch bedrijf is met vestigingen in canada, amerika,...

We hebben weer een paar nieuwe dingen:

Pure bars smaak strawberry cake
Slasaus walden bacon ranch
Tomato ketchup walden
Dymatize whey choco en banaan
6-OXO ergopharm

gaat goed met de keuzemogelijkheden!

super...

Zeer goede whey die Elite...

Nog nieuws ivm de preworkout? :D

Status