XXL Nutrition

XXL goes Bigger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
We komen binnenkort ook met die hardbody figuren... ik ga van de week een shitload bestellen ;)

Dat is wel een goed initiatief :)

Edit: de goat whey dus, stond al weer een post tussen.

geiten whey klinkt vies... :D

En wat zijn hardbody figuren?

VERDOMME :D

weer 2 items die ik me had willen aanschaffen...

volgende bestelling zal wss snel volgen :D

hopelijk is de huidige woensdag binnen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

???

Hoeveel eiwit bevat zo'n poppetje? :P

niet veel, wel veel ijzer :D

Nog beter zou zijn Goat whey EN Goat pro 80. Dan heb je voor overdag ook een alternatief...

Nog beter zou zijn Goat whey EN Goat pro 80. Dan heb je voor overdag ook een alternatief...

een mix van goat whey met ei- eiwit bedoel je dan?

nou goed.. laten we eens rustig afwachten .. De smaak goed krijgen is een hele uitdaging weet ik wel.. dus wordt aan gewerkt.

Komende maand maar weer eens gaan shoppen:D

Dus XXL is weer in de lucht?

Ik heb al bijna twee maanden een bestelling uitstaan, nooit meer iets op gehoord. Wekelijks gebeld (meerdere keren per dag), maar krijg voicemail of er word niet opgenomen. Meerdere emails, geen antwoord. Heb nu de voorraad voor m'n maten en mijzelf elders besteld. :(

Dacht dat de boel failliet was of een sterfgeval in de familie. Had je echt beter moeten communiceren op je site Rene. Je service is de afgelopen jaren altijd top geweest, maar zo'n lange tijd van niet reageren geeft een heel verkeerde boodschap. :mad:

Laatst bewerkt:
*to be continued..

een mix van goat whey met ei- eiwit bedoel je dan?

nou goed.. laten we eens rustig afwachten .. De smaak goed krijgen is een hele uitdaging weet ik wel.. dus wordt aan gewerkt.

Idd, of ei-proteine alleen. Nu ja, ik zeg maar. Men vriendin is lactoseintolerant, ik weet wat voor een probleem dat kan zijn. Zeker voor gewichtheffers...

Dus XXL is weer in de lucht?

Ik heb al bijna twee maanden een bestelling uitstaan, nooit meer iets op gehoord. Wekelijks gebeld (meerdere keren per dag), maar krijg voicemail of er word niet opgenomen. Meerdere emails, geen antwoord. Heb nu de voorraad voor m'n maten en mijzelf elders besteld. :(

Dacht dat de boel failliet was of een sterfgeval in de familie. Had je echt beter moeten communiceren op je site Rene. Je service is de afgelopen jaren altijd top geweest, maar zo'n lange tijd van niet reageren geeft een heel verkeerde boodschap. :mad:

raar.... waar ging het uberhaupt over dan? want beetje raar verhaal dit voor mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven