MuscleMeat

Breaking News XXL Nutrition bedankt DBB'ers (met 20% korting) voor het vertrouwen in ons!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond als ik achter de pc zit even een flinke bestelling plaatsen. Erg mooie actie René!:D

Top René !!! bedankt!

GODVE*¨*DDEFEF XXL, daar gaat m'n geld :(

Chill

Alvast even wat van die hdp pudding ingeslagen voor wanneer ik weer ga cutten, plus een potje whey

4x1kg in mijn winkelwagen, in totaal 27,96 euro korting. Top actie! :thumb:

Top actie weer!!

Gelijk 1e bestelling geplaatst!

hee Rene volgens mij hou je een grote "schoonmaak" in je magazijn... hahaha. Order is geplaatst.

What if B&F met 99% ondergedoseerd was.

Alleen maar dromen nu.

• Topic Starter Topic Starter
What if B&F met 99% ondergedoseerd was.

Alleen maar dromen nu.

Zo terug van de film :)

Ja dat lijkt nu dat we daarom 20% korting geven maar dit is pure toeval, anders had ik wel 20,5% korting gegeven :lol:

We wilden gewoon een mooi gebaar maken om het jaar af te sluiten, we dachten aan 10% maar later heb ik gezegd laten we knallen met 20% dat hebben we nog nooit gedaan. Dan een weekje geen winst voor ons maar wel tevreden klanten en dat is zeker ook wat waard, althans voor mij zeker :thumbs:

aka op een gunstig moment marktaandeel dmv een actie proberen te vergroten

:D

Zo terug van de film :) Ja dat lijkt nu dat we daarom 20% korting geven maar dit is pure toeval, anders had ik wel 20,5% korting gegeven :lol: We wilden gewoon een mooi gebaar maken om het jaar af te sluiten, we dachten aan 10% maar later heb ik gezegd laten we knallen met 20% dat hebben we nog nooit gedaan. Dan een weekje geen winst voor ons maar wel tevreden klanten en dat is zeker ook wat waard, althans voor mij zeker :thumbs:

Nicenice!!

is dit de kerstactie? Of komen er ook nog speciale kerstdeals?

Dat is business hé.

Hoe denk je dat het zou gegaan zijn als het omgekeerd zou geweest zijn....

Goeie actie Rene, zoals ik al eerder heb gezegd, iedereen stapt over ;)

Zo terug van de film :)

Ja dat lijkt nu dat we daarom 20% korting geven maar dit is pure toeval, anders had ik wel 20,5% korting gegeven :lol:

We wilden gewoon een mooi gebaar maken om het jaar af te sluiten, we dachten aan 10% maar later heb ik gezegd laten we knallen met 20% dat hebben we nog nooit gedaan. Dan een weekje geen winst voor ons maar wel tevreden klanten en dat is zeker ook wat waard, althans voor mij zeker :thumbs:

Wie heeft er winst nodig wanneer je onze liefde hebt :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Kijk zo wordt ik dan toch even voor 20% een XXL Atleet. :hedbang:

lol ik keek net bij B&F, ze hebben een hele bende aan smaken enzo weg gehaald? haha je kan nu zelfs geen verschillende maten van potten kopen van de Whey Perfection :p :exactly:

En ik wou een weekje niks uitgeven :o mooie actie!

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

lol ik keek net bij B&F, ze hebben een hele bende aan smaken enzo weg gehaald? haha je kan nu zelfs geen verschillende maten van potten kopen van de Whey Perfection :p :exactly:

Ze hadden het op de site wrbij moeten zetten marja: nieuwe batch/formule=niet alle smaken/maten binnen=niet alles op de site

Edit: Zo, net besteld. Ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
Gisteren net 4 kg whey besteld.. :(

Anyway een mooie actie, keep up the good work!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven