XXL Nutrition

Breaking News XXL Nutrition bedankt DBB'ers (met 20% korting) voor het vertrouwen in ons!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog aanraders om toch een graantje mee te pikken? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Zelf mijn kat helpt nu mee met inpakken :yarly:

Je hebt er alleen niet veel aan :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook vroegtijdig mijn bestelling gedaan :D Relaxed die korting!

Geen hard feelings, maar wat een lelijk beest :roflol:

terug naar de rel graag allemaal !! :hamer: :shoot::army:

Goedemiddag,

Allereerst begrijp ik je reactie en teleurstelling! Het gaat overigens alleen over de Whey Perfection niet over andere producten. Daarnaast betreft dit recente producties. We hebben zelf wel degelijk gecontroleerd en eerder geen aanleiding gezien. We hebben recent niet goed gecontroleerd dat is helemaal juist. We zijn te goed van vertrouwen geweest. De periode 2013 waarover je het hebt heeft geen betrekking om de recente constatering hoe triest ook. Dit is voor ons een kei- en keiharde klap geweest. Wij gaan ons uiterste best doen om jullie vertrouwen in ons te herstellen. Ik kan nu alleen de 25% korting aanbieden. Ik hoop op je begrip hiervoor

Groeten Ilco

Dit krijg ik als antwoord na jaren emmers te kopen!!! :rolleyes:

Een mens krijgt nog zin voor hier verder in te gaan voor het principe ???

Eensch!

OT: Wat een algemeen kut antwoord van Ilco.

Waarschijnlijk zit dat gewoon onder de Ctrl+V knop, en heeft hij dat al naar 3000 mensen gestuurd vandaag.

Eensch!

OT: Wat een algemeen kut antwoord van Ilco.

Waarschijnlijk copy, paste gedaan. Had een antwoord binnen een paar minuten...

Krijgen waarschijnlijk een tsunami van claims/eisen... Ik vraag gewoon waar ik recht op heb. Als je 1x besteld hebt, boeien maar als je meer dan +10kg besteld hebt...

Waarschijnlijk copy, paste gedaan. Had een antwoord binnen een paar minuten...

Krijgen waarschijnlijk een tsunami van claims/eisen... Ik vraag gewoon waar ik recht op heb. Als je 1x besteld hebt, boeien maar als je meer dan +10kg besteld hebt...

Wat verwacht je vanaf +10 kg? Ze strooien een keer met korting and that's it....zal ze echt een worst wezen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven