MuscleMeat

Breaking News XXL Nutrition bedankt DBB'ers (met 20% korting) voor het vertrouwen in ons!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ik gooi de pannen erop voor vandaag was een druk dagje en morgen moet er weer gewerkt en getraind worden :wave: :zzz:

Bijna elke andere bedrijf die whey verkoopt verkoopt de Naturel (geen smaak) whey goedkoper dan met smaak. Waarom bij jullie niet?

Bedankt voor de lekkere korting! Zojuist besteld met Bestelnummer : 375365

20% korting woowww (IN)

Kut dit zie ik nou weer te laat. Juist vanavond besteld met een 10% code. Had ik nog een doosje delicious repen extra kunnen nemen :o

Topactie heren! Jullie kunnen een bestelling tegemoet zien :)

Jullie design/website kan inderdaad wat beter, goed dat jullie er aan werken :)

Het is lekker druk hier :wl:

Bijna elke andere bedrijf die whey verkoopt verkoopt de Naturel (geen smaak) whey goedkoper dan met smaak. Waarom bij jullie niet?

De kostprijs is niet veel lager dus veel korting is er niet mogelijk. Daarbij moeten we dan een los product aanmaken los van het originele product en dat vind ik niet wenselijk. Vooralsnog blijft het dan ook zo.

Mooie actie :). Van onze kant zal er vandaag wel weer een mooie bestelling geplaatst worden denk ik!

Bestelling geplaatst! Ben toch wel erg benieuwd naar de werking van Fully Loaded.

Je bestelnummer is: 375264

Gisteravond voor 2e keer besteld en blijf ook hier bestellen omdat kwaliteit hier wel op nr.1 staat.

BAM! super actie! heb mezelf een beetje getracteert voor de kerst (375413)

fijne feestdagen alvast!

Top actie, juist levering gekregen, maar bij deze toch nog snel wat bijbestellen :-)

Het hele magazijn trekt leeg hier en de leveranciers hebben al de eindejaarsstop :eek:

Konden jullie niet even wachten totdat ik mijn centjes weer binnen heb! >:(

Leuke actie, ik ga ook maar eens wat bestellen.
Bij het registreren, ben je verplicht ook die velden voor het forum in te vullen?
Groetjes van een ex b&f klant. :D

Rene, zit er op de peptopro ook 20% korting?
Deze is namelijk niet in prijs gezakt :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven