Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

zonder bijkomend kosten ? (als je er de eerste keer niet was)
en anders laat k em gewoon bij familie komen..

grtz

oké jongens, bedankt voor de info !

Vandaag net de koerier mis gelopen.Kwam om 16.45 thuis.Bleek ie net 5 min daarvoor geweest zijn.Even gebeld met het bedrijf voor een nieuwe afspraak :( .Maar hij draaide om en bracht nog even netjes mijn spulletjes!! :D :D .Kon ik toch nog van het weekend beginnen revenge :D.Verders zijn die shakebekers pico.

Even een vraagje over de Whey van XXL, ik heb al gelezen dat het goed oplosbaar is en dat is mooi, maar hoe zit het met de smaak/smaken?

Wat wil je erover weten? Vanille smaakt naar vanille, en voor de rest zou ik het eigenlijk niet weten :D

(zit ook 2% aroma's/zoetstoffen in)

Sniff... de T-shirts zijn op :(

jorasho zei:
Wat wil je erover weten? Vanille smaakt naar vanille, en voor de rest zou ik het eigenlijk niet weten :D

(zit ook 2% aroma's/zoetstoffen in)

Laat me raden bro :D,

vanille smaakt naar vanille
aardbeien smaak naar aardbeien
chocolade smaak naar chocolade

Maar ik heb wel eens lekkere vanille shakes gehad :lick: :meal:, maar ook vanille shakes waarvan ik dacht : GAAAAADVEEEERDAMME :barf: . Dus mijn vraag wat is julie ervaring met de smaak/smaken?

smaken zijn ooooo zoooo persoonlijk.....

vanille heb ik altijd en soms choco die smaken goed.

hardgainers zei:
smaken zijn ooooo zoooo persoonlijk.....

vanille heb ik altijd en soms choco die smaken goed.

Dat is natuurlijk wel zo bro :D

Ik denk dat ik maar eerst eens een kleinere hoeveelheid ga bestellen, want ik hoeft geen 10kg whey die ik niet lekker vindt :D

Vraagje aan de mensen van XXL Nutrition :D : hoe lang blijft die aanbeiding met de 10kg whey nog?

ik heb altijd aardbei...smaakt goed..met melk:) je went altijd wel aan de smaak...je gaat heus niet 10 kg whey weg gooien om dat je het de 1e shake niet lekker vind:P

Ik maak 'm met water en dextrose aan en om nou te zeggen dat 'ie lekker is.... nouja dat zijn de meeste shakes niet, vooral omdat het al met al al zo'n zoet geheel is. Met melk was 'ie al beter, maar dat geeft zo'n geklieder als die beker openvalt :)

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat men overweegt de 10 kg permanent in het assortiment toe te voegen.

supreme zei:
ik heb altijd aardbei...smaakt goed..met melk:) je went altijd wel aan de smaak...je gaat heus niet 10 kg whey weg gooien om dat je het de 1e shake niet lekker vind:P

Ik maak me shakes ook altijd met (magere) melk :D. Dat is veel lekkerder meestal dan met water.... en nee ik was zeker niet van plan 10kg whey weg te gooien hoor.

jorasho zei:
Ik maak 'm met water en dextrose aan en om nou te zeggen dat 'ie lekker is.... nouja dat zijn de meeste shakes niet, vooral omdat het al met al al zo'n zoet geheel is. Met melk was 'ie al beter, maar dat geeft zo'n geklieder als die beker openvalt :)

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat men overweegt de 10 kg permanent in het assortiment toe te voegen.

Je moet je beker ook niet laten vallen bro, je moet het opdrinken :D

Beter dat die 10kg waarschijnlijk in het assortiment blijft... :D

DavyO zei:
Dat is waar bro :D

Ik heb maar eerst ff 2500gr Whey protiene (aardbei) besteld, en ook X-Targo en nog een paar andere dingen :):D

heee die vind ik persoonlijk het minst lekkere (aardbei shake bijna altijd ....) maar smaken verschillen..

hardgainers zei:
heee die vind ik persoonlijk het minst lekkere (aardbei shake bijna altijd ....) maar smaken verschillen..

Ik vindt aarbei en vanille meestal allebei wel lekker :), maar omdat ik de afgelopen paar maanden vanille smaak heb gehad (Olimp Whey Pro Matrix en Interactive Nutrition Lean Gainer, beide in vanille) was het weer eens tijd voor iets anders qua smaak. Ik heb nu nog wat Whey staan, PRO 85 van Fast Research in aardbeien smaak maar die is eind van de week op :D

Meestal vind ook ik Aardbei minder lekker en juist vanilie lekker, maar moet zeggen dat die pro 80 van xxl juist andersom. Vanilie vind ik wat tegenvallen, maar Aardbei is best lekker ja.

Terug
Naar boven