Sonic1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou gek zijn al je daarvoor moet bijbetalenSonic1 zei:zonder bijkomend kosten ? (als je er de eerste keer niet was)
en anders laat k em gewoon bij familie komen..
grtz
Sonic1 zei:zonder bijkomend kosten ? (als je er de eerste keer niet was)
en anders laat k em gewoon bij familie komen..
grtz
.Maar hij draaide om en bracht nog even netjes mijn spulletjes!!
.Kon ik toch nog van het weekend beginnen revenge
.Verders zijn die shakebekers pico.jorasho zei:Wat wil je erover weten? Vanille smaakt naar vanille, en voor de rest zou ik het eigenlijk niet weten
(zit ook 2% aroma's/zoetstoffen in)
,
, maar ook vanille shakes waarvan ik dacht : GAAAAADVEEEERDAMME
. Dus mijn vraag wat is julie ervaring met de smaak/smaken?hardgainers zei:smaken zijn ooooo zoooo persoonlijk.....
vanille heb ik altijd en soms choco die smaken goed.

: hoe lang blijft die aanbeiding met de 10kg whey nog?
supreme zei:ik heb altijd aardbei...smaakt goed..met melkje went altijd wel aan de smaak...je gaat heus niet 10 kg whey weg gooien om dat je het de 1e shake niet lekker vind
![]()
. Dat is veel lekkerder meestal dan met water.... en nee ik was zeker niet van plan 10kg whey weg te gooien hoor.jorasho zei:Ik maak 'm met water en dextrose aan en om nou te zeggen dat 'ie lekker is.... nouja dat zijn de meeste shakes niet, vooral omdat het al met al al zo'n zoet geheel is. Met melk was 'ie al beter, maar dat geeft zo'n geklieder als die beker openvalt
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat men overweegt de 10 kg permanent in het assortiment toe te voegen.

DavyO zei:Je moet je beker ook niet laten vallen bro, je moet het opdrinken![]()

jorasho zei:

DavyO zei:Dat is waar bro
Ik heb maar eerst ff 2500gr Whey protiene (aardbei) besteld, en ook X-Targo en nog een paar andere dingen![]()
hardgainers zei:heee die vind ik persoonlijk het minst lekkere (aardbei shake bijna altijd ....) maar smaken verschillen..
, maar omdat ik de afgelopen paar maanden vanille smaak heb gehad (Olimp Whey Pro Matrix en Interactive Nutrition Lean Gainer, beide in vanille) was het weer eens tijd voor iets anders qua smaak. Ik heb nu nog wat Whey staan, PRO 85 van Fast Research in aardbeien smaak maar die is eind van de week op 
DavyO zei:Vraagje aan de mensen van XXL Nutrition: hoe lang blijft die aanbeiding met de 10kg whey nog?