- Waardering
- 4.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Muis zei:
Dani zei:

remcoz zei:heb net mn eerste bestelling geplaatst bij xxlcreatine en een shakebeker!

remcoz zei:vanmiddag mn bestelling binnengehad![]()
die shakebaker had ik nodig voor mn wheyshakesMaar de creatine doe ik ook in mn shakebaker samen met dextrose.. mag dat niet ofzo?
![]()
johanheeze zei:dinsdag besteld en meteen betaald was direct afgeschreven (via abn internet bankieren) maandag pas in huis![]()
willem9 zei:Ik heb maandag morgen mijn bestelling geplaatst. Wanneer zou ik die dan ongeveer krijgen? Ik woon in Limburg, België.

) ? 
XXL Nutrition zei:Beste Johan,
we hebben problemen gehad met aanlevering van de whey, nu is alles weer vollop op voorraad en de problemen bij de producent zijn opgelost.
onze voorraad is door de 10kg aanbieding enorm snel gegaan, dat was 1 van de oorzaken.
excusses voor de late levering.

Komen geloof ik 2 keer langs je huis, maar ik weet dit niet zeker...Sonic1 zei:Oké, bedankt.. Dan ga k binnenkort ens uitpluizen wat k ga bestellen..
Nog n bijkomend vraagje :
Hoe zit dat juist met die leveringen aan huis ? wat gebeurt er als je niet thuis bent ? of geef ik misschien beter het adres van een familielid op om op te laten leveren ?
Sonic1 zei:Oké, bedankt.. Dan ga k binnenkort ens uitpluizen wat k ga bestellen..
Nog n bijkomend vraagje :
Hoe zit dat juist met die leveringen aan huis ? wat gebeurt er als je niet thuis bent ? of geef ik misschien beter het adres van een familielid op om op te laten leveren ?