AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

komen er nog t-shirts? of was dit eenmalig?

• Topic Starter Topic Starter
Muis zei:
komen er nog t-shirts? of was dit eenmalig?

actie was de 3e keer. We hebben totaal 600shirts weggegeven.

De shirts zijn nu op en de actie komt zeker nog wel terug, kan je alleen niet precies zeggen wanneer. Volgende keer denk ik dat het halterhempjes worden ipv shirts.

zo nu en dan zullen we zo'n actie hebben.

heb net mn eerste bestelling geplaatst bij xxl :D creatine en een shakebeker!

ik wacht nog op mijn bestelling van vrijdag (osmolyte)

vanmiddag mn bestelling binnengehad :D

die shakebaker had ik nodig voor mn wheyshakes ;) Maar de creatine doe ik ook in mn shakebaker samen met dextrose.. mag dat niet ofzo? :p

remcoz zei:
vanmiddag mn bestelling binnengehad :D

die shakebaker had ik nodig voor mn wheyshakes ;) Maar de creatine doe ik ook in mn shakebaker samen met dextrose.. mag dat niet ofzo? :p

Mag wel, maar ik doe creatine in een lepel in mun bek zodak ckr weet dak gin creatine in de beker achterblijft!

Revenge,Dextro Juice en een shakebeker komen eraan mmm :D

dinsdag besteld en meteen betaald was direct afgeschreven (via abn internet bankieren) maandag pas in huis :(

johanheeze zei:
dinsdag besteld en meteen betaald was direct afgeschreven (via abn internet bankieren) maandag pas in huis :(

Beste Johan,

we hebben problemen gehad met aanlevering van de whey, nu is alles weer vollop op voorraad en de problemen bij de producent zijn opgelost.

onze voorraad is door de 10kg aanbieding enorm snel gegaan, dat was 1 van de oorzaken.

excusses voor de late levering.

ik wil nix anders meer :D

ik heb weer 5 kilo whey staan en ben begonnen met x-targo(lost zeer goed op) en mct

willem9 zei:
Ik heb maandag morgen mijn bestelling geplaatst. Wanneer zou ik die dan ongeveer krijgen? Ik woon in Limburg, België.

dit zou k eigelijk ook wel willen weten.. ben namelijk ook van daar :)
ik lees hier zoveel goede reacties en overweeg ook om via XXL te bestellen..

vraag mij alleen af of het mij dan nog goedkoper gaat uitkomen als de producten de belgisch-nederlandse grens over moeten ?
moet er dan een soort bijkomende tax, invoersheffing of wat dan ook betaald worden, bovenop de verzendkosten ?
en hoe zit t dan met die leveringstermijn ?

iemand die hier n antwoord voor heeft (René zelf misschien :) ) ?

alvast bedankt !

grtz :cool:

Laatst bewerkt:
Hallo,

er komen geen extra kosten meer bij, de prijs is de prijs.

de verzending naar belgie duurt ca 2 dagen, maar de totale duur hangt ook af van de manier van betalen. bij vooruitbetaling per bank duurd het langer, hoewel wij bij vaste Belgische klanten de betaling niet afwachten en metteen versturen.

Oké, bedankt.. Dan ga k binnenkort ens uitpluizen wat k ga bestellen..

Nog n bijkomend vraagje :

Hoe zit dat juist met die leveringen aan huis ? wat gebeurt er als je niet thuis bent ? of geef ik misschien beter het adres van een familielid op om op te laten leveren ?

XXL Nutrition zei:
Beste Johan,

we hebben problemen gehad met aanlevering van de whey, nu is alles weer vollop op voorraad en de problemen bij de producent zijn opgelost.

onze voorraad is door de 10kg aanbieding enorm snel gegaan, dat was 1 van de oorzaken.

excusses voor de late levering.

Kan altijd wat anders dan gepland lopen geen probleem verder, bedankt voor je quote. ;)

Sonic1 zei:

Hoe zit dat juist met die leveringen aan huis ? wat gebeurt er als je niet thuis bent ? of geef ik misschien beter het adres van een familielid op om op te laten leveren ?
Komen geloof ik 2 keer langs je huis, maar ik weet dit niet zeker...

Gister om half 5 besteld, vandaag om kwart over 9 binnen :thumbs:

Sonic1 zei:

dan laat de koerier een briefje achter en kan je contact opnemen wanneer je wel thuis bent.

Terug
Naar boven