AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
calibre zei:

Voorlopig blijft deze aanbieding, er is veel vraag naar en dat is voor ons een reden om het voorlopig zo te houden. Mogelijk wordt het gewoon vast in het assortiment opgenomen.

XXL Nutrition zei:
Voorlopig blijft deze aanbieding, er is veel vraag naar en dat is voor ons een reden om het voorlopig zo te houden. Mogelijk wordt het gewoon vast in het assortiment opgenomen.

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :D

Ik heb vandaag 2500gr besteld maar als het me bevalt zal ik zeker in de toekomst meer bestellen en dan is zo 10kg bulk voordeel mooi meegenomen :D

Ik heb tevens X-Targo besteld, als ik het goed begrijp moet ik dus eerst 75gr X-Targo na de training (te samen met BCAA) nemen en na 15-20min pas Whey protiene?

Laatst bewerkt:
DavyO zei:
Ik heb tevens X-Targo besteld, als ik het goed begrijp moet ik dus eerst 75gr X-Targo na de training (te samen met BCAA) nemen en na 15-20min pas Whey protiene?

tjaaa daar zijn 100000 verschillende meningen en theorieen over.

ik zou als ik je was 1,5l water aanmaken met 75gram x-targo evt bcaa's lekker koel drinken voor tijden en een beetje na de training. en dan na de training die whey naar binnen knallen.

XXL Nutrition zei:

Thanks voor het antwoord. Zal er nog even over nadenken.

Edit: besteld ;)

Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar suplementen voor een redelijke normale prijs, die niet meteen een rib uit mijn lijf zijn....
Maar zo als ik hier lees moet hier goede suplementen voor een schappelijke prijs te koop zijn, ben benieuwd...
ik ga ff kijken

ik zoek ook goed te betalen supplementen :)

als ik op de xxl site kijk zie ik een pot van 250gram bcaa whey die bestduur is. maar kijk ik naar een zak van 750gram dan is die fors goedkoper..

zit er vele verschil in?? ik neem aan dat ik gewoon een zak protein 80 kan nemen?

Ik koop op dit moment mijn suplementen op www.bodyenfitshop.nl
Ik ben aan het kijken of ik het ergens nog goedkoper mijn suplementen kan krijgen als bij hun, tot nu toe nog niet want als je ziet wat voor korting je bij hun krijgt......
Als je het vooruit betaald heb je geen verzendkosten
Op bestellingen vanaf € 75,00 ontvangt u direct 5% kassakorting,
op bestellingen vanaf € 120,00 ontvangt u direct 10% kassakorting,
op bestellingen vanaf € 200,00 ontvangt u direct 15% kassakorting.

suppressor zei:
ik zoek ook goed te betalen supplementen :)
als ik op de xxl site kijk zie ik een pot van 250gram bcaa whey die bestduur is. maar kijk ik naar een zak van 750gram dan is die fors goedkoper..
zit er vele verschil in?? ik neem aan dat ik gewoon een zak protein 80 kan nemen?

hahahahahaha dat is BCAA poeder!!! is harstikke goedkoop. wel appel met appels vergelijken.

hardgainers zei:
hahahahahaha dat is BCAA poeder!!! is harstikke goedkoop. wel appel met appels vergelijken.
BCAA Powder 250gram is 30 euro.. vind ik niet echt goedkoop..

En Protein 80 750gr
XXL Nutrition
Is 17.95, stuk goedkoper dus(zak).

wat is het verschil dan?

Na Dymatize Elite whey protein,ben ik over gegaan op XXL Whey protein en om heel eerlijk te zijn mag XXL een goede prijs hebben,en dat is dan ook alles(JAMMER)back to Dymatize Elite whey.......

Kreeg gistere een zak whey protein(vanille)binnen. Heb nog nooit zon lekkere shake gehad...smaakt nog beter dan een milkshake. Met dextrose erbij wordt het toch wel zoet...misschien de volgende keer wat minder erin doen.

en lekker snel bezorgd! ;)

gister creatine besteld, vandaag in huis! Super dus!

en ikmaar wachten.hopelijk hebik alles morgen anders moet ik eens komen reclameren

vanaf de dinsdag.ik weetniet hoe het verstuurd word maar de post is hier ook altijd later dan ergens anders
woon ook in zo een afgelegen boerendorpke he.(belgischlimburg)maandag zal het wel hierzijn.(hoop ik)

Robbydoes zei:
vanaf de dinsdag.ik weetniet hoe het verstuurd word maar de post is hier ook altijd later dan ergens anders
woon ook in zo een afgelegen boerendorpke he.(belgischlimburg)maandag zal het wel hierzijn.(hoop ik)
Na de bestelling duurde het 6 dagen voor dat ik weer mijn supp,s had,XXl had het netjes afgeleverd bij de koerier,maar de koerier zat niet in de buurt van leiden en had gewoon weg geen zin om het dan af te geven...

ik had t met 48 uur binnen :)

Terug
Naar boven