- Waardering
- 4.382
calibre zei:
Voorlopig blijft deze aanbieding, er is veel vraag naar en dat is voor ons een reden om het voorlopig zo te houden. Mogelijk wordt het gewoon vast in het assortiment opgenomen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
calibre zei:
XXL Nutrition zei:Voorlopig blijft deze aanbieding, er is veel vraag naar en dat is voor ons een reden om het voorlopig zo te houden. Mogelijk wordt het gewoon vast in het assortiment opgenomen.

DavyO zei:Ik heb tevens X-Targo besteld, als ik het goed begrijp moet ik dus eerst 75gr X-Targo na de training (te samen met BCAA) nemen en na 15-20min pas Whey protiene?
XXL Nutrition zei:Voorlopig blijft deze aanbieding, er is veel vraag naar en dat is voor ons een reden om het voorlopig zo te houden. Mogelijk wordt het gewoon vast in het assortiment opgenomen.

suppressor zei:ik zoek ook goed te betalen supplementen
als ik op de xxl site kijk zie ik een pot van 250gram bcaa whey die bestduur is. maar kijk ik naar een zak van 750gram dan is die fors goedkoper..
zit er vele verschil in?? ik neem aan dat ik gewoon een zak protein 80 kan nemen?
BCAA Powder 250gram is 30 euro.. vind ik niet echt goedkoop..hardgainers zei:hahahahahaha dat is BCAA poeder!!! is harstikke goedkoop. wel appel met appels vergelijken.
Hoelang wacht je dan?Robbydoes zei:en ikmaar wachten.hopelijk hebik alles morgen anders moet ik eens komen reclameren
THX GEEN BTW en INVOERRECHTEN ect ectEricR zei:
Na de bestelling duurde het 6 dagen voor dat ik weer mijn supp,s had,XXl had het netjes afgeleverd bij de koerier,maar de koerier zat niet in de buurt van leiden en had gewoon weg geen zin om het dan af te geven...Robbydoes zei:vanaf de dinsdag.ik weetniet hoe het verstuurd word maar de post is hier ook altijd later dan ergens anders
woon ook in zo een afgelegen boerendorpke he.(belgischlimburg)maandag zal het wel hierzijn.(hoop ik)