XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ja en iknog niet na 7 dagen.word tijd want mnpotjes geraken leeg

1 week wachten dus.vandaag afgeleverd. olimp creaforce (lekker) en nectar (iewww dacht dat dit lekker was , voor mij graag choco)

Misschien een idee voor de site: Als je bijv bij protein 80 kijkt, staat er bij de 750 gr en de 2500 gr 1 review, bij 5000 gr 6 reviews en bij 10 kilo geen. De inhoud van de zakken is hetzelfde dus misschien is het een idee, om alle reviews van protein 80 bij alle verpakkingen te doen.

Top xxlnutrition.

Ook voor de belgen dus, gisteren rond de middag besteld, vandaag geleverd voor de middag.

Groeten

bartp zei:
Misschien een idee voor de site: Als je bijv bij protein 80 kijkt, staat er bij de 750 gr en de 2500 gr 1 review, bij 5000 gr 6 reviews en bij 10 kilo geen. De inhoud van de zakken is hetzelfde dus misschien is het een idee, om alle reviews van protein 80 bij alle verpakkingen te doen.

ja iddd

Laatst bewerkt:
bij mij laat het maar op zich wachten:mad: heb zondag 20 sept bestelt en nog altijd niets ontvangen probleem ligt natuurlijk niet bij xxl maar bij die klote koeriers die hun werk niet doen!

• Topic Starter Topic Starter
Santino88 zei:
bij mij laat het maar op zich wachten:mad: heb zondag 20 sept bestelt en nog altijd niets ontvangen probleem ligt natuurlijk niet bij xxl maar bij die klote koeriers die hun werk niet doen!

wat wie wat waar?? 20 september besteld en nog niet binnen :eek:
mail me even op info@xxlnutrition.nl dan stuur ik je metteen een nieuw pakket.

Rembourszendingen in NL gaan voortaan met TPG de koerier maakte daar echt een potje van. Leveringen duurde veel te lang terwijl wij direkt aanleverde. Het is zo i zo mogelijk om in de opmerkingen te zetten "verzenden met TPG" .

Tjaaa wordt gek van die bezorgdiensten, zijn we van TPG vanwege slechte leveringen overgestapt en kwijt raken van pakketten op een koerier is het nog steeds af en toe een drama. :o

ik heb gisteren & woensdag al gemaild, je hebt al gebeld ook maar toen was ik er niet je hebt toen een gesprekt gehad met m'n mamatje.
Ik hoop dat het vnv nog binnenkomt dan verkoop ik die koerier gelijk een kopstoot :) ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
bartp zei:

Wordt aan gewerkt!!! ;)

Ik wacht al bijna een week. Toch iets minder lang dan 2/3 maanden:D
Ik woon in belgië, dus is het normaal dat het zo lang duurt?

Edit: Ah, net m'n e-mail gecheckt en tis verzonden.
thx

Laatst bewerkt:
Laatste keer bestellen was echt super, vrijdag besteld, zaterdag in huis. Top XXL-Nutrition :thumbs:

Hier ook alles prima naar het zin.Vrijdag weer opnieuw besteld.De maandelijkse poeders en pillen zijn weer besteld bij XXL.:D .Krijgen jullie geen leuke aanbiedingen meer met bijv t-shirts.Vond de shirts wel Cool:p

Ik heb 2 t-shirts van XXL :D :thumbs:

Ga zo weer m'n crea bestellen, heb nog niet eerder zulke power-crea gehad die zo voordelig is, MEGA GROW, absolute aanrader!!! :)

ey ik geef je een tip voor de verkoop: powebutter. Zeer lekker en nog gezond ook.

ff complimentje

gisteren bestel (zma megagrow) netr al binnegekregen.duschapeau voor de service

DBC01 zei:

Ga zo weer m'n crea bestellen, heb nog niet eerder zulke power-crea gehad die zo voordelig is, MEGA GROW, absolute aanrader!!! :)

komt zeker omdat je van die mooie revieuws schrijft?!

Omdat ik afkraak wat ik niet goed vind en de hemel in prijs wat voor een ander ook de moeite waard is. Die Ethyl ester van hun vind ik bijvoorbeeld minder.

Gisteren proteine besteld, vandaag gekregen. :thumbs: :bow:

DBC01 zei:

Anders had ik je ook nooit herkend he :D

IK heb net een bestelling gedaan, ben benieuwd of ik het morgen nog binnen heb, ivm de naderende dagen!

hoop het wel.

trouwens wel bizar dat je bij besteding van 80 euri nogsteeds bezorgkosten moet betalen, zijn nog twee zakken ook. Ik hoop maar dat de kwaliteit meevalt, anders zit ik met 5 kg, rotzooi.

gr

Terug
Naar boven