Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bartp zei:Misschien een idee voor de site: Als je bijv bij protein 80 kijkt, staat er bij de 750 gr en de 2500 gr 1 review, bij 5000 gr 6 reviews en bij 10 kilo geen. De inhoud van de zakken is hetzelfde dus misschien is het een idee, om alle reviews van protein 80 bij alle verpakkingen te doen.
Santino88 zei:bij mij laat het maar op zich wachtenheb zondag 20 sept bestelt en nog altijd niets ontvangen probleem ligt natuurlijk niet bij xxl maar bij die klote koeriers die hun werk niet doen!

bartp zei:Misschien een idee voor de site: Als je bijv bij protein 80 kijkt, staat er bij de 750 gr en de 2500 gr 1 review, bij 5000 gr 6 reviews en bij 10 kilo geen. De inhoud van de zakken is hetzelfde dus misschien is het een idee, om alle reviews van protein 80 bij alle verpakkingen te doen.

DBC01 zei:Ik heb 2 t-shirts van XXL![]()
Ga zo weer m'n crea bestellen, heb nog niet eerder zulke power-crea gehad die zo voordelig is, MEGA GROW, absolute aanrader!!!![]()
DBC01 zei:Ik heb 2 t-shirts van XXL![]()
Ga zo weer m'n crea bestellen, heb nog niet eerder zulke power-crea gehad die zo voordelig is, MEGA GROW, absolute aanrader!!!![]()

XXL Nutrition zei: