XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zou hier even iets willen melden. Top-bedrijf, echt waar! Alles verloopt zoals het zou moeten verlopen, prachtige producten, acceptabele prijzen, alles.

Maar de website zou eens onder handen mogen genomen worden, en dan heb ik het niet over het design-aspect (ben geen webdesigner), maar over de beschrijving etc. van bepaalde producten.
Het is namelijk een uitstekend bedrijf, maar dit doet -voor mij althans- veel af van het professionalisme.

Bv. hier http://www.xxlnutrition.nl/gaba/now-foods
Tekstje is gewoon uit het Engels vertaald denk ik, rare zinsbouw, woorden die niet kloppen, spellingsfouten, ...

Geen kritiek, gewoon opbouwende commentaar ;)

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Kan wel begrijpen dat jullie je niet kunnen bezighouden met alles zelf te schrijven en te controleren enzo, maar toch. Jullie hebben niet het imago van een massa-producent die aan de lopende band 100'en producten inkoopt en ze zomaar verkoopt.

Om dit meer exclusieve imago te behouden zou ik hier persoonlijk wat meer rekening mee houden.

is de fatburner surprise al weg? Ik wilde net bestellen :(

Ik ben erg tevreden over Peptopro en Nos Ether tot nu toe.
Het klopt toch dat ik PepToPro meer als vervanging voor animo tabs/bcca's moet beschouwen en niet voor whey delicious?
Voor de training neem ik vaak nog wel animo´s of bcca´s omdat ik PepTopro nu alleen als post work-out gebruik.
Uiteindelijk wil ik tijdens de training EAS gaan gebruiken maar wil eerst mijn oude sups voorraden opmaken voordat ik EAS in lemon ga aanschaffen.

Het klopt toch dat ik PepToPro meer als vervanging voor animo tabs/bcca's moet beschouwen en niet voor whey delicious?
Voor de training neem ik vaak nog wel animo´s of bcca´s omdat ik PepTopro nu alleen als post work-out gebruik.
Uiteindelijk wil ik tijdens de training EAS gaan gebruiken maar wil eerst mijn oude sups voorraden opmaken voordat ik EAS in lemon ga aanschaffen.

Skip de EAS en neem peptopro tijdens de training - minimaal net zo goed! Oh, en LEKKER!!! :thumb:

Absoluut!
PeptoPro is een voorverteerde whey, en bestaat dus voor een groot gedeelte uit losse en gebonden peptiden. Je zou het dus ook pre en post kunnen gebruiken, en EAS of BCAA achterwegen laten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.950
Whey Isolaat + Shakebeker is binnen ;)
Smaak valt me niks tegen :D, had me al ingesteld op een hele zure smaak aangezien ik geen Delicious had besteld. Vandaag rustdag, dus alleen 's ochtends gedronken, maar op een trainingsdag hoelang na de training behoor ik de shake in te nemen?
Mooi zo! Je kan het gewoon direct na de training nemen.
Al nieuws over Species producten?
Helaas, nog niet. Hopelijk deze week.
ik had graag geweten of het mogelijk is om in marokko te leveren? ik ga daar4 maanden zitten voor een stage en zou willen verder trainen met supps.
Nope, voorlopig alleen naar Nederland, België en Duitsland.
Bij de XXL tas laat alle verf van binnen los, dus als je het ook voor boodschappen gebruikt zit je eten allemaal onder de zwarte verfdeeltjes.

Hebben meerdere deze ervaring met de tassen?
Is niet de bedoeling. Ga ik morgen even contact over opnamen.
Beste René,

Komt er (ooit) een nieuwe smaak bij zero lactose protein? Altijd dezelfde wordt een beetje eentonig namelijk :)
Ja is geen slecht idee. Zal eens wat samples vragen voor choco.
Al tijdje klant van XXL:

-goede service
-goede kwaliteit
-goedkoop
-en leuke kado's !

- ik ontvang alleen geen email van de bevestiging(waar de track code inzit) maar dat maakt niet veel uit:p
Vreemd. Die zou je wel gewoon moeten krijgen. Ook niet in de spam of zo?
Makkelijk :D
Hoelang is de houdbaarheids datum van unleash V3 ongeveer?
Ik heb in mijn kast namelijk nog een halve pot gevonden alleen op het potje zelf is geen datum te bekennen.
Bij de Bcaa van jullie staat het op de rand van de deksel alleen op de unleash staat helemaal niks.;)
Het moet ergens op de pot staan, dus niet op het label. Maar het is minimaal een jaar houdbaar.
Als de stof niet vochtig is geworden en is dus niet is gaan klonteren, kun je het gewoon nog nemen. De houdbaarheidsdatum van dit soort producten kun je uitdrukken in maanden, al dan niet in jaren. En zo lang bestaat V3 nog niet eens. :p

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Op zaterdag wordt wel geleverd, maar niet verzonden toch?
Klopt. In NL wordt er zaterdag gewoon geleverd.
Zou hier even iets willen melden. Top-bedrijf, echt waar! Alles verloopt zoals het zou moeten verlopen, prachtige producten, acceptabele prijzen, alles.

Maar de website zou eens onder handen mogen genomen worden, en dan heb ik het niet over het design-aspect (ben geen webdesigner), maar over de beschrijving etc. van bepaalde producten.
Het is namelijk een uitstekend bedrijf, maar dit doet -voor mij althans- veel af van het professionalisme.

Bv. hier http://www.xxlnutrition.nl/gaba/now-foods
Tekstje is gewoon uit het Engels vertaald denk ik, rare zinsbouw, woorden die niet kloppen, spellingsfouten, ...

Geen kritiek, gewoon opbouwende commentaar ;)

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Kan wel begrijpen dat jullie je niet kunnen bezighouden met alles zelf te schrijven en te controleren enzo, maar toch. Jullie hebben niet het imago van een massa-producent die aan de lopende band 100'en producten inkoopt en ze zomaar verkoopt.

Om dit meer exclusieve imago te behouden zou ik hier persoonlijk wat meer rekening mee houden.
Bedankt voor de complimenten. En je kritiek is ook terecht. Vroeger lette ik inderdaad niet zo op de beschrijvingen. Je zou onze eerste labels eens moeten zien ;)

Tegenwoordig zetten we meteen goede teksten op de site. Maar we moeten inderdaad nog een aantal oude teksten aanpassen.
is de fatburner surprise al weg? Ik wilde net bestellen :(
Yep, die is weg. Erg hard gegaan :D
Wat veel gedaan wordt is voor en na de training PeptoPro en tijdens het trainen EAS. Je kan ook PeptoPro voor, tijdens en na de training nemen.
Voor het eerst 3 potten besteld bij xxl nutrition.
Service krijgt van mij een dikke 10!
Jullie zien me terug :)
:thumbs:

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

We hebben trouwens een nieuwe balk op de site :D Met oa laatste reviews, laats bekeken producten, laatste vragen, hyves, facebook etc etc.

Je kan hem ook wegklikken mocht je hem irritant vinden.

Jullie verzenden geen pakjes op zaterdag toch? Begon er even aan te twijfelen omdat er wel op zaterdag geleverd wordt. Mooi bijbaantje voor studenten op zaterdag lijkt me. :P

• #19.952
Jullie verzenden geen pakjes op zaterdag toch? Begon er even aan te twijfelen omdat er wel op zaterdag geleverd wordt. Mooi bijbaantje voor studenten op zaterdag lijkt me. :P

Nee, op zaterdag verzenden we niets. Alles wat vanaf vrijdagavond besteld wordt gaat maandag de deur uit.

Wat veel gedaan wordt is voor en na de training PeptoPro en tijdens het trainen EAS. Je kan ook PeptoPro voor, tijdens en na de training nemen.
tnx!
BCAA Recovery Formula kan ik zeker nog wel het beste voor de ochtend cardio nemen of is PepTopro dan ook geschikt???
Sorry als deze vraag al eerder beantwoord is.:o

Bedankt voor de complimenten. En je kritiek is ook terecht. Vroeger lette ik inderdaad niet zo op de beschrijvingen. Je zou onze eerste labels eens moeten zien ;)

Tegenwoordig zetten we meteen goede teksten op de site. Maar we moeten inderdaad nog een aantal oude teksten aanpassen.

Ok top! Heb enkele jaren geleden nog van jullie besteld (met de witte potten nog), maar niet echt op de beschrijvingen gelet dan (ook alleen maar huisproducten gekocht dan).

Wou dit gewoon even melden ;) Misschien dat het iets was waar je nog niet op gelet had...

Ontbijt: 1 shake met 2 scheppen Whey-Delicious.

30 min voor trainen: 1 schep Peptopro, 1,5 schep Maximize, 2,5 schep WaxyMaize, 2 Kre-Alkalyn caps

Direct na het trainen: 1 schep Peptopro, 2,5 schep Waxy-Maize, 2 scheppen Whey-Delicious, 2 Kre-Alkalyn caps.

Voor het slapen: 2 scheppen Whey-Delicious.

Zonetnop Net5 een kerel die wat over zichzelfmvertelde, de potmallmday protein was duidelijk te zien. :D

• #19.958
tnx!
BCAA Recovery Formula kan ik zeker nog wel het beste voor de ochtend cardio nemen of is PepTopro dan ook geschikt???
Sorry als deze vraag al eerder beantwoord is.:o
PeptoPro is daar ook prima voor!
Ontbijt: 1 shake met 2 scheppen Whey-Delicious.

30 min voor trainen: 1 schep Peptopro, 1,5 schep Maximize, 2,5 schep WaxyMaize, 2 Kre-Alkalyn caps

Direct na het trainen: 1 schep Peptopro, 2,5 schep Waxy-Maize, 2 scheppen Whey-Delicious, 2 Kre-Alkalyn caps.

Voor het slapen: 2 scheppen Whey-Delicious.
Whey en PeptoPro niet samen mengen. Gaat de snelle opname verloren.
Zonetnop Net5 een kerel die wat over zichzelfmvertelde, de potmallmday protein was duidelijk te zien. :D
Wie, wat, waar? Een bodybuilder?

Nevermind - lukt al!

Terug
Naar boven