XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

:cheer:
Nieuwe NightProtein is al onderweg... En Whey Delicious, aangezien er een smaak is "weggevallen"...

Wanneer zijn de de Strong Grips terug in voorraad? Ik wil ze wel eens proberen in plaats van straps.

Beste Rene,

Ik heb zojuist geprobeerd een bestelling te doen, dit ging de derde maal pas goed. De bestellingen met de volgende ordernummers gingen fout:
-94841
-94839

Het ging fout doordat ik tot tweemaal toe geen TAN code op mijn telefoon ontving waardoor ik de bestelling dus niet kon betalen. De derde keer ging het pas goed.. Bij bestelnummer 94843 is de betaling goed verlopen.

Ik hoop dat dit verder geen problemen oplevert en dat de orders waarbij de betaling fout ging geannuleerd kunnen worden.

Bedankt.

Beste Rene,

Ik heb zojuist geprobeerd een bestelling te doen, dit ging de derde maal pas goed. De bestellingen met de volgende ordernummers gingen fout:
-94841
-94839

Het ging fout doordat ik tot tweemaal toe geen TAN code op mijn telefoon ontving waardoor ik de bestelling dus niet kon betalen. De derde keer ging het pas goed.. Bij bestelnummer 94843 is de betaling goed verlopen.

Ik hoop dat dit verder geen problemen oplevert en dat de orders waarbij de betaling fout ging geannuleerd kunnen worden.

Bedankt.

Wat niet betaald is wordt niet verzonden ;)

Nou, XXL nutrition zit bijna tegen de 1000 pagina's aan! Alweer een mijlpaal in de geschiedenis van XXL Nutrition :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.970
Misschien was het Arie Boomsma, fitness goeroe in hart en nieren, trek je meteen meer klanten.
Arie Boomsma is verslaafd aan Whey Delicious :zuip: :D
Wanneer zijn de de Strong Grips terug in voorraad? Ik wil ze wel eens proberen in plaats van straps.
Is helaas nog geen datum voor. Kan nog wel even duren.
Beste Rene,

-94841
-94839

Bedankt.
Niet betaald wordt niet verzonden. Is dus geen probleem.
Ja, ok. Die worden automatisch verwijderd na een bepaalde tijd.
Dwarf is altijd sneller dan ikzelf :D
Nou, XXL nutrition zit bijna tegen de 1000 pagina's aan! Alweer een mijlpaal in de geschiedenis van XXL Nutrition :D

De zoveelste mijlpaal :D

Voor DBB natuurlijk ook een mijlpaal. Volgens mij hebben we het langste topic ooit :D

Ik heb zo m'n kwaliteiten... ;)

Zou je misschien kunnen vertellen bij welke groothandel je die jasjes koopt/bedrukt? ik wil graag ook een paar jasjes bedrukken voor mijn team en die van jullie zijn van goede kwaliteit.

groetjus

Komen die truien nog in L??? XL is niet te groot denk ik hehe

Vandaag mijn pakketje ontvangen, zag er weer super uit!! :thumb: (thnx voor de goodies/samples, jullie zijn bijna té vrijgevig!)
De whey delicious appel met Brinta wordt voorlopig mijn nieuwe ontbijt, en kan echt niet wachten tot morgenochtend!

Multivit, Cal&Mag en omega 3 zijn ook zeer goed! Doseringen precies afgestemd op een hogere ADH voor sporters, en je hoeft niet eindeloos veel caps / tabs te nemen om voldoende binnen te krijgen! De omega 3 ruikt ook nergens naar (wat de bedoeling is) en zorgt niet voor zogenaamde 'visboeren.'

Zeer tevreden! :kiss:

Na weken lang havermout met water en gekookte eieren als ontbijt, is whey delicious (appel) met Brinta echt zo onwijs lekker. Bijna te lekker om waar te zijn. :P

Na weken lang havermout met water en gekookte eieren als ontbijt, is whey delicious (appel) met Brinta echt zo onwijs lekker. Bijna te lekker om waar te zijn. :P
I know :p
(ik heb wel eens goed ideeën... toch?)

...en ik maar wachten tot vanavond - pakketje wordt nog een keer aangeboden (aangezien buren niet thuis waren :mad:)

Even snel vraagje aan XXL : wat hebben jullie aan vitaminen complex met toevoegingen voor bb ers, zoals voor pezen en aanhchtingen?
Ik heb nu die orange triads gehad, en dacht dat deze eigenlijk niet zo veel deden, maar pot is nu al een tijdje leeg, en heb nu toch wel weer het idee iets sneller last van pijntjes en dergelijke te hebben.

Kort samengevat : weer orange triads, of heb je iets beters nog?

Even snel vraagje aan XXL : wat hebben jullie aan vitaminen complex met toevoegingen voor bb ers, zoals voor pezen en aanhchtingen?
Ik heb nu die orange triads gehad, en dacht dat deze eigenlijk niet zo veel deden, maar pot is nu al een tijdje leeg, en heb nu toch wel weer het idee iets sneller last van pijntjes en dergelijke te hebben.

Deze heb ik zelf, erg tevreden over.

René,

weer bestelling met L-carnitine en nu voor het eerst Whey Isolaat (Cookies en Cream) in plaats van PeptoPro.
Was tevreden over Peptopro, maar gezien het feit dat ik geen last heb van spijsverteringsproblemen o.i.d. en gezien de prijs toch een keer Isolaat proberen.
Bovendien lijkt Cookie en Cream mij heerlijk.

Ben benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.980
Komen die truien nog in L??? XL is niet te groot denk ik hehe
XXL Truien zijn nu ook verkrijgbaar in het zwart!
Vandaag mijn pakketje ontvangen, zag er weer super uit!! :thumb: (thnx voor de goodies/samples, jullie zijn bijna té vrijgevig!)
De whey delicious appel met Brinta wordt voorlopig mijn nieuwe ontbijt, en kan echt niet wachten tot morgenochtend!

Multivit, Cal&Mag en omega 3 zijn ook zeer goed! Doseringen precies afgestemd op een hogere ADH voor sporters, en je hoeft niet eindeloos veel caps / tabs te nemen om voldoende binnen te krijgen! De omega 3 ruikt ook nergens naar (wat de bedoeling is) en zorgt niet voor zogenaamde 'visboeren.'

Zeer tevreden! :kiss:
Goed om te horen! :thumbs:

Whey Delicious appel met brinta en havermout is ook een tijdje mijn standaard ontbijt geweest :zuip: :D

Orange Triad is een goed product. Maar je kan inderdaad ook Joint Support nemen. Dat is wat meer gericht op gewrichten en aanhechtingen.
Deze heb ik zelf, erg tevreden over.
:thumbs:

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

René,

weer bestelling met L-carnitine en nu voor het eerst Whey Isolaat (Cookies en Cream) in plaats van PeptoPro.
Was tevreden over Peptopro, maar gezien het feit dat ik geen last heb van spijsverteringsproblemen o.i.d. en gezien de prijs toch een keer Isolaat proberen.
Bovendien lijkt Cookie en Cream mij heerlijk.

Ben benieuwd!

Tnx voor de bestelling! Isolaat Cookies en Cream vind ik zelf erg lekker :zuip:

Terug
Naar boven