MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René enig idee wanneer de Maximize en de JP8 weer binnenkomen? Ook al iets bekend van de prijs van de JP8?

Rene, enig idee wanneer ANIMAL RAGE van Universal Nutrition bij jullie verkrijgbaar is?
Schijnt wel een heftige pre workout te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.343
René enig idee wanneer de Maximize en de JP8 weer binnenkomen? Ook al iets bekend van de prijs van de JP8?
Maximize komt volgende week weer binnen als het goed is. JP8 kan nog 2 a 3 weken duren. Prijs zal waarschijnlijk weer 49,95 zijn. Vergeleken andere producten misschien wat duur, maar zit natuurlijk wel bomvol werkzame stoffen.

Ik zou dan ook meteen een stack maken met NOS Ether en Test Hardcore.
Rene, enig idee wanneer ANIMAL RAGE van Universal Nutrition bij jullie verkrijgbaar is?
Schijnt wel een heftige pre workout te zijn.
Zal ik morgen even bestellen. Dan is het er over een week als het goed is!

• #20.345
Kleine moeite ;)

Als je vind dat er iets ontbreekt in ons assortiment mag je het altijd laten weten. Meestal kunnen we het dan wel toevoegen!

René, wil je aub eventjes je pm's nakijken? alvast bedankt! Excuseer me als ik opdringerig ben.

Hey René, al tijdje geleden. Heb vorige week nog eens wat besteld.
Maar wat zag ik :o ik kreeg geen samples :D Tjah ik had ook niet voor 25 EUR besteld.

Wel +1 voor gratis verzendingskosten!

Binnenkort weer nieuwe bestelling plaatsen :D

Groetjes

• #20.348
René, wil je aub eventjes je pm's nakijken? alvast bedankt! Excuseer me als ik opdringerig ben.
Check! :D
Hey René, al tijdje geleden. Heb vorige week nog eens wat besteld.
Maar wat zag ik :o ik kreeg geen samples :D Tjah ik had ook niet voor 25 EUR besteld.

Wel +1 voor gratis verzendingskosten!

Binnenkort weer nieuwe bestelling plaatsen :D

Groetjes

Je kan voortaan zelf al je samples en goodies kiezen. Maar is inderdaad vanaf 25 euro :D

Bedankt! Terug SUPER service van jullie!! Ben ook niet anders gewend natuurlijk. :p

• #20.350
De nieuwe weekaanbiedingen staan online!

Jack3d van 29,90 voor 23,95!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Glutamine Xplode Powder van 27,90 voor 22,50!

Smart Blend (CLA, GLA en Omega vetzuren!) van 19,95 voor 15,95!

Pro Anabol van 44,90 voor 35,95!

Weer mooie weekaanbiedingen Réne !
Btw Réne net men bestelling binnengekregen weer lekker snel zoals altijd echt super service !!
Thx man voor de extra's ;) voel me net een klein kind dat een cadeautje krijgt haha toendat ik de doos opende :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Rene kun je mij zeggen wanneer RPM van Applied Nut. terug leverbaar is?

zojuist potje XXL Cafeine caps besteld... kijke of dit helpt in begin fase van me cut
later wil ik grotere bestelling doen ;)

kzag trouwens dat jullie in Helmond gevestigd zitten, dat is om de hoek, woon in eindhoven ;)

misschien een idee, dat jullie soms open zijn en mensen langs kunnen komen om in vestiging zelf te kopen ;)

• #20.355
Weer mooie weekaanbiedingen Réne !
Btw Réne net men bestelling binnengekregen weer lekker snel zoals altijd echt super service !!
Thx man voor de extra's ;) voel me net een klein kind dat een cadeautje krijgt haha toendat ik de doos opende :D
:thumbs:
Rene kun je mij zeggen wanneer RPM van Applied Nut. terug leverbaar is?
Helaas geen idee. Aplied heeft de laatste tijd wat problemen met de leveringen :(
zojuist potje XXL Cafeine caps besteld... kijke of dit helpt in begin fase van me cut
later wil ik grotere bestelling doen ;)

kzag trouwens dat jullie in Helmond gevestigd zitten, dat is om de hoek, woon in eindhoven ;)

misschien een idee, dat jullie soms open zijn en mensen langs kunnen komen om in vestiging zelf te kopen ;)
Maandag t/m vrijdag kan je gewoon langs komen tussen 10:00 en 17:30uur ;)

René als je even tijd hebt kan je dan je pm's checken? :D. Heb eentje gestuurd met een vraagje. :p

Whoop Whoop :D
24dgfo0.jpg

één woord, geil :D wat is dat mini doorschijnend zakje in het midden?

Terug
Naar boven