AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb van de week ook alles weer binnen gekregen.
Vind alleen 1 ding wel jammer, heb na 2 maanden gestopt te zijn weer eens unleash v3 gekocht. Werkt alleen niet meer haha, zijn de ingrediënten verlaagd of ligt het aan mij ofzo?

Toch blijf ik wel jullie zeeeeeeeker gewoon super vinden!

Vind alleen 1 ding wel jammer, heb na 2 maanden gestopt te zijn weer eens unleash v3 gekocht. Werkt alleen niet meer haha, zijn de ingrediënten verlaagd of ligt het aan mij ofzo?

Try Jack3d;)

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

Oh yeah is inderdaad in de weekaanbieding. Protein Block zijn ook goed.

Je kan ook een pot Complex Carb Gainer meenemen en een shakebeker.

Maar op vakantie zou ik gewoon lekker eten wat je tegenkomt :D

Trouwens @Renee, vandaag die blocks binnengekregen, keurig op tijd weer! Maar vroeg mij af hoeveel je er hier maximaal van zou nemen op een dag. Het is meer een "snack", zal op vakantie ook no van alles eten uiteraard. Weet niet of het beetje vult, maar was niet van plan die hele doos mee te nemen namelijk. En nog wat, wanneer krijgen jullie Noxipro weer binnen denk je?

Laatst bewerkt:
Beste XXL nutrition,

Naast de XXL proteine die ik nu gebruik om wat kg's te gainen, zal ik rond april op een 85 kg bij 179 cm zijn. Vetpercentage momenteel rond de 11%.

Wat kan ik het beste gebruiken om deze zomer strakker en droger eruit te zien? Energize? Thermonex? Backdraft? Ik zie zoveel producten, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Van welke product kan ik reeele resultaten verwachten?

Alvast bedankt!

Hallo XXL Nutrition,

Ik heb even een vraagje! Ik maak mijn whey shake (heb basic bulk whey) altijd thuis, voor mijn training dus, met melk en dextrojuice en drink deze zo'n 1,5-2 uur later na mijn training. Nu las ik net ergens dat je je whey maximaal tot 20 minuten na het mengen moet drinken, klopt dit? Of maakt het niks uit als je je shake al een tijdje van tevoren maakt?

Laatst bewerkt:

Wat ik zelf doe is gewoon van te voren de poeders in je whey shakebeker doen, dus voor mij: 34 gr Whey Isolaat, 34 gr DextroJuice, dit in je kluisje @ de gym stoppen, en dan na de training pas water aan de shake toevoegen, in jouw geval melk..

Hoi heren en dames, gaan er van jullie regelmatig mensen naar buitenland, en dan in het bijzonder naar GB. Maak morgen de overtocht van Calais naar Dover. Ga er een week vreten waar je U tegen zegt, maar voor een beetje basis, neem ik een aantal whey delicious samples mee en nog wat protein hardcore blocks. Vraag was of dit een probleem gaat zijn? Het zit gewoon in de bagageruimte van een bus. Lijkt me niet maar vroeg het me gewoon af.

ik vroeg me af of het "huismerk" wordt getest op zuiverheid aangezien ik bij jullie en andere shops bijna nooit laboresultaten kan terugvinden

aangezien ik nu al een tijdje vrij grote hoeveelheid bcaa poeder van xxl gebruik had ik indien mogelijk graag geweten waar jullie je grondstoffen vandaan halen ?

als jullie liever in pm antwoorden geen probleem

mvg

Laatst bewerkt:
Ben ik stiekem ook wel benieuwd naar :D

Vraagje ivm de basic bulk oats: waar zit m'n het verschil tussen deze en gewone quaker oats? Ok ze is fijn gemalen, maar is de structuur vd voedingstof dan gewoon niet kapot gemalen zodat ze toch nog vrij direcht wordt opgenomen ivm langzaam.

Vraagje ivm de basic bulk oats: waar zit m'n het verschil tussen deze en gewone quaker oats? Ok ze is fijn gemalen, maar is de structuur vd voedingstof dan gewoon niet kapot gemalen zodat ze toch nog vrij direcht wordt opgenomen ivm langzaam.

Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Kan je basic bulk oats trouwens ook na het trainen nemen ipv rijst? Ik eet voor het trainen ook al 100 gram rijst (ongekookt gewogen) en vind het eigenlijk niet zo lekker om dan na de training weer rijst te nemen. Dus, is dit een goede vervanging voor rijst na het trainen? Of is rijst toch een stuk beter dan dit product om na het trainen te nemen?

René, hadden jullie niet altijd creatine caps?
Ik zie ze wel van andere merken, maar niet van het huismerk. :(
Welke caps zijn qua kwaliteit het beste?

Iemand een idee of die Radox beter is dan den Detox-One van XXL?
Eveneens moesten er betere ervaringen zijn met een ander merk anti oxidanten.
Greetz

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.336
Rene, wat raad je me aan als perfecte aanvulling op megagrowth na de training?
Bij de megagrow kan je wat Essential Amino Stack of PeptoPro doen. Kan je gewoon met elkaar mengen.

Nope, de formule van V3 in niet veranderd.
Try Jack3d;)

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

Trouwens @Renee, vandaag die blocks binnengekregen, keurig op tijd weer! Maar vroeg mij af hoeveel je er hier maximaal van zou nemen op een dag. Het is meer een "snack", zal op vakantie ook no van alles eten uiteraard. Weet niet of het beetje vult, maar was niet van plan die hele doos mee te nemen namelijk. En nog wat, wanneer krijgen jullie Noxipro weer binnen denk je?
Tja er is niet echt een maximum voor :D

Zou op vakantie gewoon lekker eten en als er niets in de buurt is een reepje nemen.

NoxiPro is weer binnen. We hebben ook een nieuwe product van CTD Labs, dat is NoxiVol. Wel de superpumps maar niet het zenuwachtige gevoel en de crash. Natuurlijk het eerste bij xxl blabla :D
Beste XXL nutrition,

Naast de XXL proteine die ik nu gebruik om wat kg's te gainen, zal ik rond april op een 85 kg bij 179 cm zijn. Vetpercentage momenteel rond de 11%.

Wat kan ik het beste gebruiken om deze zomer strakker en droger eruit te zien? Energize? Thermonex? Backdraft? Ik zie zoveel producten, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Van welke product kan ik reeele resultaten verwachten?

Alvast bedankt!
Energize is een prima fatburner die je ook een goed gevoel en lekker veel energie geeft. Daarnaast natuurlijk je eiwitten hoog houden en koolhydraten wat minderen. Dan komt het meestal wel goed.

Hallo XXL Nutrition,

Ik heb even een vraagje! Ik maak mijn whey shake (heb basic bulk whey) altijd thuis, voor mijn training dus, met melk en dextrojuice en drink deze zo'n 1,5-2 uur later na mijn training. Nu las ik net ergens dat je je whey maximaal tot 20 minuten na het mengen moet drinken, klopt dit? Of maakt het niks uit als je je shake al een tijdje van tevoren maakt?
Meningen zijn daar een beetje over verdeeld. 1 tot 2 uur zou geen kwaad moeten kunnen. Zelf meng ik het pas op het moment dat ik het opdrink.
Wat ik zelf doe is gewoon van te voren de poeders in je whey shakebeker doen, dus voor mij: 34 gr Whey Isolaat, 34 gr DextroJuice, dit in je kluisje @ de gym stoppen, en dan na de training pas water aan de shake toevoegen, in jouw geval melk..
:thumbs:
Hoi heren en dames, gaan er van jullie regelmatig mensen naar buitenland, en dan in het bijzonder naar GB. Maak morgen de overtocht van Calais naar Dover. Ga er een week vreten waar je U tegen zegt, maar voor een beetje basis, neem ik een aantal whey delicious samples mee en nog wat protein hardcore blocks. Vraag was of dit een probleem gaat zijn? Het zit gewoon in de bagageruimte van een bus. Lijkt me niet maar vroeg het me gewoon af.
Gaat geen probleem zijn. Veel plezier daar en vreetse :D
ik vroeg me af of het "huismerk" wordt getest op zuiverheid aangezien ik bij jullie en andere shops bijna nooit laboresultaten kan terugvinden

aangezien ik nu al een tijdje vrij grote hoeveelheid bcaa poeder van xxl gebruik had ik indien mogelijk graag geweten waar jullie je grondstoffen vandaan halen ?

als jullie liever in pm antwoorden geen probleem

mvg
Alle grondstoffen voor amino's en eiwitten komen uit de EU. Wordt dus allemaal streng gecontroleerd.
Het is inderdaad fijngemalen havermout. Lost dus wat makkelijker op.
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Kan je basic bulk oats trouwens ook na het trainen nemen ipv rijst? Ik eet voor het trainen ook al 100 gram rijst (ongekookt gewogen) en vind het eigenlijk niet zo lekker om dan na de training weer rijst te nemen. Dus, is dit een goede vervanging voor rijst na het trainen? Of is rijst toch een stuk beter dan dit product om na het trainen te nemen?
Rijst wordt nog wat langzamer opgenomen. Je kan bijv ook 50gr rijst en wat oats nemen.
René, hadden jullie niet altijd creatine caps?
Ik zie ze wel van andere merken, maar niet van het huismerk. :(
Welke caps zijn qua kwaliteit het beste?
Nope, nooit gehad. Crea force zijn prima caps!
Iemand een idee of die Radox beter is dan den Detox-One van XXL?
Eveneens moesten er betere ervaringen zijn met een ander merk anti oxidanten.
Greetz
Zal elkaar niet heel veel uitmaken.

• #20.337
Nieuwe supplementen:

NoxiVol geeft je wel de superpumps, maar niet het zenuwachtige gevoel en de crash!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tropinol
Win 3 tot 4.5 kg spiermassa per kuur! ;)

En binnenkort weer verkrijgbaar:

JP8 van Get Diesel
Top Pre Workout Booster van Get Diesel

Net een bestelling geplaatst van 5Kg Whey ;) (zo'n bulk pakket).

• #20.340
Uuuhhmmm... :p

NoxiVol lijkt me wel een interessant product! Voor een goddelijke pomp heb ik aardig wat geld over. Ergens na de 24ste van deze maand komt die in mijn winkelwagentje. :D
Tekst is overgenomen van een andere shop, ik hou er eigenlijk ook niet zo van. Vandaar de ;) eracher.

Zet maar in de opmerking dat je sampels wil voor pomp. Volgens mij hebben we wel het een en ander liggen.
Net een bestelling geplaatst van 5Kg Whey ;) (zo'n bulk pakket).

Bedankt voor de bestellng :thumbs: Kan je weer even vooruit :D

Terug
Naar boven