XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Animaaaaaaal ! lekker fluo pipi :D

één woord, geil :D wat is dat mini doorschijnend zakje in het midden?

Haha :D is idd rpm.. en is super geil man haha :D
We gaan lekker de zomer tegemoet :D Kan zijn dat ik in oktober al wedstrijd ga meedraaien dus bulken tot augustus moet 100+ terug geraken en daar zal deze collectie me zeker bij helpen :D :cool:

---------- Toegevoegd om 01:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

Animaaaaaaal ! lekker fluo pipi :D

Haha idd :D maar animal pak is gwn het beste wat er is man en tjah oke 11pillen maar uiteindelijk is het dat wel waard :D

Haha :D is idd rpm.. en is super geil man haha :D
We gaan lekker de zomer tegemoet :D Kan zijn dat ik in oktober al wedstrijd ga meedraaien dus bulken tot augustus moet 100+ terug geraken en daar zal deze collectie me zeker bij helpen :D :cool:

---------- Toegevoegd om 01:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

Haha idd :D maar animal pak is gwn het beste wat er is man en tjah oke 11pillen maar uiteindelijk is het dat wel waard :D

Daar zit indd alles in, 11pillen zonder probleem man Complexstyle:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.364
René als je even tijd hebt kan je dan je pm's checken? :D. Heb eentje gestuurd met een vraagje. :p
Test Hardcore en NOS Ether kan je prima stacken! De Test Hardcore kan je gewoon nemen zoals aangegeven. NOS Ether kan je voor en na de training nemen. Eventueel gecombineerd met Dextro Juice of Waxy Maize en EAS of PeptoPro.

Binnenkort krijgen we ook weer JP8 binnen. Zal dan ook even wat Get Diesel stacks maken!
Whoop Whoop :D
24dgfo0.jpg

Goed bezig! Zijn echt goede producten waar je zeker iets van zal merken! :thumbs:

Daar zit indd alles in, 11pillen zonder probleem man Complexstyle:roflol:

Jij mss ja haha ik ben nooit een complex boy geweest :D

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Goed bezig! Zijn echt goede producten waar je zeker iets van zal merken! :thumbs:

Weet ik wel Réne, daarom blijf ik ook bij jullie bestellen ;)
Ben op korte tijd toch ook een heel stuk gegroeid dankzij jullie sups en eindelijk heb ik ook de peptopro binnen dus gaan we daar ook lekker met knallen :D

Jij mss ja haha ik ben nooit een complex boy geweest :D

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Ben op korte tijd toch ook een heel stuk gegroeid dankzij jullie sups en eindelijk heb ik ook de peptopro binnen dus gaan we daar ook lekker met knallen :D

Van die peptopro zul je zeker verschil merken, beste supp die ik ooit al gehad heb.:)

jaloers ;( dat wil ik ook alleen staat moeder het nog niet toe :)

xxl, ik ga volgende week multivits bestellen en visolie, alleen bij die cadeautjes kun je kiezen uit sample verassing ofzoiets. wat moet ik daarvan voorstellen??

René ik heb je gisteren een mailtje en pm gestuurd ivm het artikel van de maand prijs. Zou je er even naar kunnen kijken? :p

xxl, ik ga volgende week multivits bestellen en visolie, alleen bij die cadeautjes kun je kiezen uit sample verassing ofzoiets. wat moet ik daarvan voorstellen??

Heb ik geluk dat ik nietmeer thuis woon haha :D
Vriendin betaalt al men sups dus :cool: :D

waar haal je zulke vandaan xD

Moet je met buitenlandse gaan bro :D
Met een belgische/nederlandse gaat je dit niet lukken kun je alles zelf betalen en je eten zelf maken,.. :D
Al is tegenwoordig het zo dat ook de buitenlandse meisjes meer en meer de westerse tradities overkrijgen :p

Moet je met buitenlandse gaan bro :D
Met een belgische/nederlandse gaat je dit niet lukken kun je alles zelf betalen en je eten zelf maken,.. :D
Al is tegenwoordig het zo dat ook de buitenlandse meisjes meer en meer de westerse tradities overkrijgen :p
welke afkomst? :) vind zoon latina of zoiets hoe je het ook moet noeme wel mooi xD

Hey Rene, pakketje ontvangen. Suppersnel Thanks.
Maar die unleash.. niet te drinken joh :D

• #20.374
:thumbs:
Van die peptopro zul je zeker verschil merken, beste supp die ik ooit al gehad heb.:)
PeptoPro is inderdaad het beste supplement verkrijgbaar! :thumbs:

Is een sample van een ander merk. We hebben momenteel veel van stacker, cytosport, applied en nog wat andere merken. Voorkeur kan je ook altijd even in de opmerking aangeven.
René ik heb je gisteren een mailtje en pm gestuurd ivm het artikel van de maand prijs. Zou je er even naar kunnen kijken? :p
check!
Hey Rene, pakketje ontvangen. Suppersnel Thanks.
Maar die unleash.. niet te drinken joh :D

Jawel, joh. Even slikken en het is weg. En de werking is super :D

Hey Rene heb pas gevraagd of de JP8 van Get Diesel nog in het assortiment komt. Heb je enig idee wanneer deze op voorraad is??? Veruit de BESTE die ik tot nu toe gehad heb.

rene, wat is smart blend eigelijk precies?? kan ik het vergelijken met de visolie van het huismerk?

De werking is idd goed, maar de smaak... Michien omdat ik maar de halve dosering heb ingenomen ofzo? (wat overigens genoeg was, reageerde er best heftig op ;))
Smaak valt toch goed mee? Er bestaan ergere pre workouts hoor :D.

• #20.379
Hey Rene heb pas gevraagd of de JP8 van Get Diesel nog in het assortiment komt. Heb je enig idee wanneer deze op voorraad is??? Veruit de BESTE die ik tot nu toe gehad heb.
Komt als het goed is binnen 2 a 3 weken binnen. Beloofd echt een topper te zijn! Zal dan ook meteen een stack maken met NOS Ether.
rene, wat is smart blend eigelijk precies?? kan ik het vergelijken met de visolie van het huismerk?
CLA, GLA en Omega vetzuren en 1 product ;)
De werking is idd goed, maar de smaak... Michien omdat ik maar de halve dosering heb ingenomen ofzo? (wat overigens genoeg was, reageerde er best heftig op ;))
Het gaat tenslotte om de werking he :D
Smaak valt toch goed mee? Er bestaan ergere pre workouts hoor :D.
Inderdaad!

Crack is weer leverbaar, nu met gratis maandverpakking Multivitamine van Olimp!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je bestelnummer is: 101177

:P

Terug
Naar boven