MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Alweer heerlijke service zeg!! Alles goed aangekomen! Bedankt voor de samples :)

Hallo XXL,

k had gebeld dat me pakketje spoorloos was.
Deze is nu terecht, de buren kwamen opeens aan de deur.

Bestel nr 100794 is dus terecht ;)

2 cafeine caps genomen... me vingers trille joh hahah, maar voel me wel goed :P
benieuwd als potje leeg is, hoe me vet% is

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of er hier nog belgen zijn met een vdk kaart... maar dit blijkt niet te werken als je via de functie bancontact/mistercash wil betalen.

Alles gaat goed: kaart nummer ingeven, webbrower toont even de vdk site.. daarna krijg ik de melding dat de transactie geweigerd is.

Is het nu omdat vdk dit niet ondersteunt? ik ga het eens navragen.

Dus heb ik even zitten prutsen rene en staan er een paar bestelnummers op mijn naam, onder andere 99582 en 99584. Die mag je dus verwijderen :p.

Om hier nog eens op terug te komen..

Ik ga waarschijnlijk de verkeerde vervaldatum ingevuld hebben. De fout zal dus wel bij mij liggen. De volgende keer probeer ik het juist te doen ;)

Heb er ook al eens nest mee gehad. Ook gewoon iets fout ingevuld...

XXL Nutrition;5681070 [URL="http://www.xxlnutrition.nl/crack-v3-gratis-multivitamine/revolutions" zei:
Crack is weer leverbaar, nu met gratis maandverpakking Multivitamine van Olimp![/URL]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hihi jullie hebben hem weer! Dit is de V3 neem ik aan?
En even tussen ons.. Ik wou hem stiekem bij B&F halen omdat jullie heb nog niet hadden.. Nu jullie hem wel hebben word ik nog gezond door die vitamines die jullie erbij doen ook :)

unleash binnen gekregen.. niet te zuipen dat spul. Maar... werkt wel! goeie training op gehad.

Gister op school:

Het opgevraagde adres is geblokkeerd: www.xxlnutrition.nl
Reden: Illegale drugs

:D Typische onwetendheid...

Vandaag mijn bestelling (101173) van xxl binnen gekregen. ( bedankt voor de snelle maar vooral zeer goede service!!! )

volgende x als ik wat moet hebben, dan ga ik wel bij XXL langs, hop de auto in ;)

hoef ik niet op de postbode te wachten enzo :)

Komt als het goed is binnen 2 a 3 weken binnen. Beloofd echt een topper te zijn! Zal dan ook meteen een stack maken met NOS Ether.

Mooi!! Mijn NOS Ether is ook weer bijna op haal de 2 weekjes nog wel:D..Kan ik meteen de stack inslaan wordt weer lekker knalle!!

Laatst bewerkt:
gvd moest vanmorge werken, zie ik dat tnt langs is geweest . super blij natuurlijk..... maar. normaal legge ze het pakketje of achter of bij de buren ofzo nee hoor ze hebben een briefje in de bus gedaan en de bestelling komt vongende dag. zondag -.- dus word het maandag geloof ik of woensdag als het op tnt.nl ofzoiets en dan ben ik natuurlijk net de hele week weg. en ik had me er zo op verheugd :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.393
Komt in orde :thumbs:
Alweer heerlijke service zeg!! Alles goed aangekomen! Bedankt voor de samples :)
:tumbs:
Komt als het goed is binnen 2 a 3 weken binnen. Beloofd echt een topper te zijn! Zal dan ook meteen een stack maken met NOS Ether.

Rene,

hoe is jouw ervaring met de nieuwe Hydrocut Hardcore/ Lipo 6 Black?
Beide goede fatburners. Samen met Energize nog steeds de 3 best verkochte fatburners.
Hallo XXL,

k had gebeld dat me pakketje spoorloos was.
Deze is nu terecht, de buren kwamen opeens aan de deur.

Bestel nr 100794 is dus terecht ;)

2 cafeine caps genomen... me vingers trille joh hahah, maar voel me wel goed :P
benieuwd als potje leeg is, hoe me vet% is
Ook weer opgelost dus :thumbs:
Om hier nog eens op terug te komen..

Ik ga waarschijnlijk de verkeerde vervaldatum ingevuld hebben. De fout zal dus wel bij mij liggen. De volgende keer probeer ik het juist te doen ;)
No problem :)
Hihi jullie hebben hem weer! Dit is de V3 neem ik aan?
En even tussen ons.. Ik wou hem stiekem bij B&F halen omdat jullie heb nog niet hadden.. Nu jullie hem wel hebben word ik nog gezond door die vitamines die jullie erbij doen ook :)
Uiteraard de V3. Aan een doosje multivits heb je natuurlijk veel meer :D
unleash binnen gekregen.. niet te zuipen dat spul. Maar... werkt wel! goeie training op gehad.
Het gaat om de werking! :D
Gister op school:

Het opgevraagde adres is geblokkeerd: www.xxlnutrition.nl
Reden: Illegale drugs

:D Typische onwetendheid...
Wat een eikels! :(
Vandaag mijn bestelling (101173) van xxl binnen gekregen. ( bedankt voor de snelle maar vooral zeer goede service!!! )
:thumbs:
volgende x als ik wat moet hebben, dan ga ik wel bij XXL langs, hop de auto in ;)

hoef ik niet op de postbode te wachten enzo :)
Altijd goed :D

Mooi!! Mijn NOS Ether is ook weer bijna op haal de 2 weekjes nog wel:D..Kan ik meteen de stack inslaan wordt weer lekker knalle!!
Nos Ether vind ik al heel lang het beste creatine prodcut verkrijgbaar. Zit echt bomvol werkzame stoffen. JP8 is een nieuwe versie met 1.3 dus dat beloofd ook weer wat te worden :D

Get Diesel is goed bezig!
gvd moest vanmorge werken, zie ik dat tnt langs is geweest . super blij natuurlijk..... maar. normaal legge ze het pakketje of achter of bij de buren ofzo nee hoor ze hebben een briefje in de bus gedaan en de bestelling komt vongende dag. zondag -.- dus word het maandag geloof ik of woensdag als het op tnt.nl ofzoiets en dan ben ik natuurlijk net de hele week weg. en ik had me er zo op verheugd :(
Dat is inderdaad balen. Als het goed is komen ze gewoon de eerst volgende werkdag weer langs. Misschien even een briefje ophangen dat ze het ergens kunnen afgeven. Anders duurt het weer een dag langer (gaat het naar het postkantoor).

Nos Ether vind ik al heel lang het beste creatine prodcut verkrijgbaar. Zit echt bomvol werkzame stoffen. JP8 is een nieuwe versie met 1.3 dus dat beloofd ook weer wat te worden

Get Diesel is goed bezig!

haha en hoe zit et dan met Unleash V3?

wat is nou de beste keus, Nos Ether, JP8 of Unleash... keuze word nu moeilijk :P
heb wel x Nos Ether gehad, maar heeft geen super indruk gemaakt ofzo..tenzij ze nu andere formule hebbe, die beter is ;)
Dus ga ik toch twijfele over JP8 en Unleash :P

Net weer All day proteïn genomen heerlijk Rene, je voelt de eiwitten GIEREND door je lichaam!
Moet wel weer 2 uur wachten voor dat ik macaroni kan eten, anders gaan de koolhydraten vechten met de eiwitten

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.396
haha en hoe zit et dan met Unleash V3?

wat is nou de beste keus, Nos Ether, JP8 of Unleash... keuze word nu moeilijk :P
heb wel x Nos Ether gehad, maar heeft geen super indruk gemaakt ofzo..tenzij ze nu andere formule hebbe, die beter is ;)
Dus ga ik toch twijfele over JP8 en Unleash :P

NOS Ether is een creatine product. Unleash is een pre workout booster, die is dus wel te vergelijken met JP8. De nieuwe JP8 heb ik zelf nog niet gehad, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het weer een topper is!

Hmm, pakketje was gisteren aangeboden, maar was niet thuis. Morgen komt 'ie opnieuw. Ik kijk er weer naar uit! :D

Wanneer krijgen jullie nog eens Rpm binnen ?

Rene... wanneer is die Maximixe V2 weer leverbaar?

Hopelijk komt mijn pakje vandaag aan. :p. Vorige donderdag voor 16u bestelt maar nog niks ontvangen :(

Terug
Naar boven