XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.401
Wanneer krijgen jullie nog eens Rpm binnen ?
Komt begin volgende week weer binnen.
Rene... wanneer is die Maximixe V2 weer leverbaar?
Deze komt ook begin volgende week weer binnen. Misschien vrijdag al.
Hopelijk komt mijn pakje vandaag aan. :p. Vorige donderdag voor 16u bestelt maar nog niks ontvangen :(

Geef even je bestelnummer.

• #20.405
Was via de wedstrijd van artikel van de maand. Had ermee een bon van 30 euro gewonnen. Dus betaling was niet van toepassing.

@ XXL: heb toen geen referentienummer gehad. Dus kan ook niet zien waar hij momenteel zit. :p

Aah helemaal vergeten. Zo super druk hier. Ik ga het nu meteen regelen. Heb je morgen in huis!

Hey Rene wanneer zijn die bidons er weer?

• #20.407
Zijn besteld. Denk nog 1 a 2 weken.

:kiss:
Die Maximize reageer ik beter op dan ik had gedacht! Thnx voor het advies enzo...

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Weet je het verschil tussen de oude en de nieuwe Crack! trouwens? Die oude ging ik als een trein op (sneltrein - overdosis), en vroeg me af of die nieuwe nóg sterker is ofzo?

• #20.409
Geen dank. Goede vakantie gehad? :D

Ik ben vanmiddag gebeld door XXL maar kon niet opnemen omdat ik in bespreking zat. Probeer net tot 3x toe terug te bellen maar nadat de telefoon +/- 5x over gaat hoor ik een faxtoon of het nummer is in gesprek... (heb nog op de site gekeken of ik niet het fax apparaat bel maar dat is niet zo)
Het gaat waarschijnlijk om de bestelling die ik vanochtend gedaan heb.

Even mailen?

Trouwens Rene, zijn de Unleash samples nog voorradig? Net een bestelling gedaan en Unleash sample aangevinkt, ik denk vraag maar even of ze er nog zijn aangezien ik toch echt een pre-workout sample wil hebben van Unleash of Maximize aangezien Crack nu wel duur begint te worden :D

Heb ook Unleash aangevinkt :D Misschien dat ik werd gebeld omdat ze niet voorradig zijn? :dunno:
Heb intussen een mail gestuurd.

Laatst bewerkt:
Heb ook Unleash aangevinkt :D Misschien dat ik werd gebeld omdat ze niet voorradig zijn? :dunno:
Heb intussen een mail gestuurd.
Who knows. Meestal krijg je dan wel een andere sample van iets en krijg je een brief waarin staat sorry.
Ik dacht probeer dit even te vermijden aangezien ik niet weer een bestelling wil plaatsen alleen voor een sample.

• #20.417
Héérlijk! Ik kan zelfs behoorlijk skiën tegenwoordig :D
En flink zon op m'n kop gehad! :cool:
Klinkt goed! :D
Ik ben vanmiddag gebeld door XXL maar kon niet opnemen omdat ik in bespreking zat. Probeer net tot 3x toe terug te bellen maar nadat de telefoon +/- 5x over gaat hoor ik een faxtoon of het nummer is in gesprek... (heb nog op de site gekeken of ik niet het fax apparaat bel maar dat is niet zo)
Het gaat waarschijnlijk om de bestelling die ik vanochtend gedaan heb.
Gaat over de true mass vanille :D
Trouwens Rene, zijn de Unleash samples nog voorradig? Net een bestelling gedaan en Unleash sample aangevinkt, ik denk vraag maar even of ze er nog zijn aangezien ik toch echt een pre-workout sample wil hebben van Unleash of Maximize aangezien Crack nu wel duur begint te worden :D

Yep, samples voldoende op voorraad!

Vraag over het hoofd gezien over oude en nieuwe Crack?
:p

Vraag over het hoofd gezien over oude en nieuwe Crack?
:p
Zullen vast geen nieuwe ingrediënten in zitten? Meestal is het toch wat geknutsel met de hoeveelheden van bepaalde stoffen? Al zal dat wel niet veel zijn ik denk zelf wel dat ik er nog steeds als een straaljager met naverbrander op ga.

Zullen vast geen nieuwe ingrediënten in zitten? Meestal is het toch wat geknutsel met de hoeveelheden van bepaalde stoffen? Al zal dat wel niet veel zijn ik denk zelf wel dat ik er nog steeds als een straaljager met naverbrander op ga.

Deed ik ook - wilde spul nog eens proberen in 'normale dosis'... ;)

Terug
Naar boven